Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatasjavE schreef:Wat is dampen?
. Geryon schreef:UhNee schreef:Waarom is dit asociaal? Het is openbaar terrein.... Ik vind het pas asociaal dat jij dit asociaal vind....
Omdat je diegene zijn longen er ook mee schaadt.. Ik vind het eigenlijk ook best asociaal, zou dat zelf nooit doen.

RoodZonnetje schreef:Precies dit dus.. Prima dat je je eigen gezondheid wilt schaden, maar blijf alsjeblieft van de mijne af. En dat ik dan maar verderop moet gaan staan wanneer iemand direct naast me een sigaret aan steekt? Omgekeerde wereld in mijn ogen, de roker veroorzaakt de overlast, niet ik.
AmyII schreef:En dan nog; dan ben ik zo 'beleef' (eigenlijk zwak) om te zorgen dat ik buiten ergens sta waar niemand er last van heeft en dan komt niet roker aanlopen en naast me staan. En dan pas gaan zeuren.
Ja sorry, maar ga jij even lekker bij de andere niet rokers staan?
en uiteraard dan precies zo staan dat de wind naar hun toe komt ipv aan de andere kant
Yv_ schreef:Instelling veranderen Emerald. Niet denken "ojee, het gaat niet lukken", maar denken "i can do it". Dan gaat het je een stuk gemakkelijker af
. Zolang die ojee erin blijft, sta je er niet volledig achter en slaagt de stoppoging niet.
Nicotine verslaving is nl. met 48 uur weg. De moeilijke momentjes zitten gewoon in het hoofd.
Bij mij was het in de verloren uurtjes, ik wist niet wat ik met mijn handen aan moest.
Ik ben weer gaan roken door een te gezellig verjaardagsfeestje met teveel wijntjes, toen zat ik ineens aan de sigaren .En sindsdien zelf nog niet genoeg achter een nieuwe poging gestaan. De lichamelijke verslaving is niet het moeilijkst, het is meer de gewenning.

Ik krijg na enkele maanden al meer lucht, kon beter ruiken enz.
Je voelt je beter, je hebt meer lucht, ruikt dingen intenser en je smaak wordt vele malen beterRoodZonnetje schreef:Precies dit dus.. Prima dat je je eigen gezondheid wilt schaden, maar blijf alsjeblieft van de mijne af. En dat ik dan maar verderop moet gaan staan wanneer iemand direct naast me een sigaret aan steekt? Omgekeerde wereld in mijn ogen, de roker veroorzaakt de overlast, niet ik.