holy shizzle 
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dreamy schreef:Dit gaat niet perse over Google, maar vroeger wilde ik een spreekbeurt houden over poesjes! Toentertijd wist ik dat je vaak aan het woord + .nl erachter genoeg had om op een site over dat onderwerp terecht te komen!
Waren niet de poesjes waarover ik een spreekbeurt wilde houden..
Edit: lees net het topic door en zie dat mijn situatie wel bij meerdere mensen is voorgekomen
elenaMM77 schreef:er was een filmpje over een x aantal meisjes en een voorwerp wat ik hier niet eens ga herhalen omdat er ook kinderen op bokt zitten (ik geef daarom ook het aantal meisjes niet aan om te voorkomen dat het gevonden wordt door nog pure zieltjes).
dus de offiele benaming of de afkorting ervan zou door google geblokkeerd moeten worden.
ik wordt niet snel misselijk maar daarvan werd ik echt beroerd..
voor mensen die van de correcte leeftijd zijn en het echt willen weten, wil ik wel een link van een reactie filmpje geven van youtube zodat ze vanaf daar zelf kunnen zoeken naar wat die mensen dan gezien hebben.. het origineel is godzijdank niet makkelijk meer te vinden..
ok de reactiefilmpjes zijn hilarisch, dat moet ik toegeven
Femek2902 schreef:Oke, ik heb het ook gevonden op rotten.com, op de homepage die blauwe linkjes.
Maar die zijn inderdaad echt niet geschikt voor gevoelige magen!!!
Ik vond ze eigenlijk wel fascinerend, maar dan moet ik er dus ook bij zeggen dat ik bij de meest gore dingen alleen een vies hoofd trek en verder helemaal nergens last van heb

. Poiuytrewq schreef:Ja, zwaar ironisch. Haha.
Een vriend van mijn vriend spoort niet helemaal, en die keek ook online filmpjes hoe mensen gemarteld en vermoord werden. Dat dat online staat vind ik echt shocking (dat het bekeken wordt ook hoor)