Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Finliox schreef:PenP2014 schreef:Ik vraag me wel eens af...
Wat is de zin van het bestaan.
als je het mij vraagt is bestaan vrij onnuttig, misschien zijn we wel een sims spel in een ander universum of zo
puppy1128 schreef:EskeGirl schreef:Waarom mijn hersens soms ineens op een andere taal gaan staan. Zoals Duits... tijdens een belangrijke toets Frans
Herkenbaar.. Alleen bij mij krijg ik dan 3 talen door elkaar.
Misschien kleine storing?
ArinaDiaat schreef:EmmaVZ schreef:
Eerst was er ruilhandel, daarna hebben ze dingen als betaalmiddel/geld uitgevonden
Ik bedoelde meer op het waarom. Geld is ook ruilhandel en dus logisch, maar waarom zijn mensen gaan ruilen. En als nou niemand geld had, hadden we dan alles gedeeld??
BenteMaxime schreef:Arrabel schreef:Waarom zetten ze op een geldtransport bus "GELDTRANSPORT"???
Zodat overvallers weten welk busje ze moeten hebben?
Deze vraag stel ik mezelf TELKENS weer als ik zo'n busje zie
Arrabel schreef:Nog twee vragen in de Bijbelse trant...
-Hebben Adam en Eva een navel?
-Heeft Eva het met haar zonen gedaan?
Riddershow schreef:Maar ja, met wie hebben die het dan gedaan? Want uit 1 gezien krijg je nog geen volksstam...
Amalarab schreef:Knert schreef:Waarom sommige bokkers mega teksten quoten terwijl ze (buiten de eerste reactie van ts met superlang verhaal) 1e is die reageerd.Knert schreef:Waarom vrouwen gemancipeerd willen zijn, maar toch graag een man willen die etentjes betaald?
Reageerd en betaald? Met een d?
Waarom maken steeds meer mensen/bokkers deze fout?
Kuggur schreef:KyaraMyBest schreef:Leuk topic!
Ik vraag me wel is af hoe het zit met het 'survival of the fittest' aspect, van de mensen die geloven in de evolutietheorie. Hoe kunnen er dan bijvoorbeeld duizenden vissoorten naast elkaar bestaan, terwijl de een toch beduidend 'sterker' is dan de ander? En waarom bestaan mensen en apen naast elkaar, terwijl de een uit de ander geëvolueerd schijnt te zijn? En waarom bestaan die tussenvormen, 'the missing links' dan niet meer?
Weet je, over deze vragen zijn dikke boeken uitgebracht die hier goede antwoorden op geven.
Hier een bevredigend antwoord op geven is een beeeetje veel typwerk.....