Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Accu gaat fijn lang mee tov mijn 2 jaar oude S4.Bagheera_206 schreef:Jaaaah! Als je in grote stad woont gaat dat 4G+ echt supersnel. Was laatst bij Utrecht in de buurt en had opeens 4G+.
Ik ben erg blij met mijn S5+. Alleen nu even issue met filmpjes afspelen. Zal wel weer verkeerde app hebben bijgewerkt ofzo.Accu gaat fijn lang mee tov mijn 2 jaar oude S4.
Ik heb mijn S5+ geleverd gekregen met Android 5.0.2.
Maar goed, zal wel te updaten zijn via de goeie weg of andere weg
Pieter25 schreef:xxelviraxx schreef:De S5 heb ik net besteld. Hopelijk krijg ik niet de problemen die ik hierboven allemaal lees. Krijg hem morgen als het goed is binnen.
Ik heb nu de S5 plus en bij en kei blij mee en de nieuwste versie staat er gewoon op.. top telefoon
xxelviraxx schreef:Oh ik heb mijn s5. Wat een fijn ding. Vind hem mooier dan gedacht eigenlijk. Hij is wit maar vindt hem wel parelmoerkleur. Ik wil wel een hoesje maar dan zie je die kleur aan de achterkant niet meer
moyra schreef:Ik heb een zwarte omdat die samen viel met een tablet actie bij phonehouse.
Baalde wel want eigenlijk wilde ik een witte echter als ik voor wit ging kosten het toestel mij €170 omdat ik €50 euro vastebklanten korting kreeg bij Hi.
Met de actie van phonehouse had ik een zwarte met (witte) tablet voor €100,-.
Ik heb de tablet verkocht voor €100,- en zo had ik mijn telefoon toch "gratis "![]()
En nu met hoesje zie je het kleurtje toch nauwelijks en heb ik €170,- in mijn zak gehouden.
Oud PC's en laptops leveren maar 500mAh. De stopcontact lader die erbij zit levert 2000mAh dus dan kan je telefoon ook sneller laden. Vaak leveren die gele USB aansluitingen op je PC/laptop al wel meer stroom en kun je ook sneller je telefoon laden.