Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Qimm

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:57

Vaak is zin maken de moeite meer dan waard, dus ja. Soms moet dat even :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:59

Klopt palousa_boy :j

Ik heb ook iets meer aanmoediging nodig dan vriendlief, geef ik eerlijk toe. Langs de andere kant, hij weet de knopjes zoooo goed zitten dat het zonde zou zijn om ze niet te laten bedienen en er niet even wat extra van te genieten O:)

Als vriendlief thuis is, is dat ook echt 6 weken lang 24/7. Mijn school gaat gewoon door, het huishouden gaat gewoon door... Dus ja, ik ben ook vaak gewoon nog steeds aardig moe als ik thuis kom. Heeft hij alle begrip voor.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:05

Zet mij maar alleen op een onbewoond eiland, kan ik jaaaren vertoeven.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:09

Qimm schreef:

En van sex komt sex! Als je ene keer zin hebt gemaakt, dan heb je daarna vanzelf weer zin :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:10

Ook de waarheid als een koe!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:16

Santos_05 schreef:
Qimm schreef:

En van sex komt sex! Als je ene keer zin hebt gemaakt, dan heb je daarna vanzelf weer zin :+

Maar daar zit dan toch wel 15 minuten tussen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:20

_O-

Vraag me af of zo'n onderzoek een ander resultaat zou gehad hebben tijdens die hype van 50 tinten grijs :P

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:38

Varekaj schreef:
_O-

Vraag me af of zo'n onderzoek een ander resultaat zou gehad hebben tijdens die hype van 50 tinten grijs :P

Is die hype eindelijk over dan? Of is het stilte voor de storm? Over een paar maanden komt de film uit he...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:42

Straks is het weer winter, gaat iedereen weer vroeger naar bed, kruipt tegen elkaar aan etc etc

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:44

Sommige reacties hier zijn geniaal.

Wij doen ook niet mee aan de gemiddelde.. vroeger ver er over heen.. maar met 2 kinderen is het ook wat lastiger en vooral onze dochter is het ideale voorbehoedsmiddel.

Daarnaast slaapt manlief al bijna halverwege de trap. Dus ook niet ideaal. :')

Gelukkig gaan de kindjes regelmatig uit logeren <<)

Wel knuffelen we veel en dat is voor mij eigenlijk waardevoller en kan altijd en overal :):)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:44

palousa_boy schreef:
Straks is het weer winter, gaat iedereen weer vroeger naar bed, kruipt tegen elkaar aan etc etc

Of juist niet, want dan moeten de kleren weer uit, terwijl het zo brrr koud is in de slaapkamer. :D

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:45

'S ochtends moet dat toch uit joh, scheelt weer tijd na het opstaan :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:46

bakkabouter schreef:
Varekaj schreef:
_O-

Is die hype eindelijk over dan? Of is het stilte voor de storm? Over een paar maanden komt de film uit he...

Februari pas :j

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:50

Ook hier niks te klagen ;) Ik ben nu een klein jaartje samen met mijn vriend, en ik moet zegen dat wij sowieso ieder weekend heel blij zijn.. :D :o

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:53

MarrieLeen schreef:
palousa_boy schreef:

Of juist niet, want dan moeten de kleren weer uit, terwijl het zo brrr koud is in de slaapkamer. :D

Ik slaap sowieso al nooit met kleren aan en verder functioneer ik heel goed als kachel voor de gene die naast mij ligt :)

En anders kan je toch eerst even warmrijen? :+

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:03

Op het moment 2 keer per week doordat ik zwanger ben. Normaal gesproken echt wel vaker per week.

In het begin elke dag of zelfs meerdere keren per dag, dat lukt ons niet meer hoor :) maar zeker 4 keer per week haalden we voor de zwangerschap wel.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:09

Wauw wat een hoge getallen allemaal :wow:
Hier (en wat ik hoor uit mijn omgeving) ligt dat toch echt allemaal wat lager..
Tsja, studie (vriendlief zelfs 2) + werk en dan van mijn kant ook nog chronische vermoeidheid.. Ik voel me ook vaak schuldig tegenover mijn vriend daardoor..

Ik lees hier trouwens veel over tegelijk naar bed gaan of gelijk opstaan, maar dat gebeurd hier dus eigenlijk nooit :+ misschien ligt het daar aan hahaha _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:17

kellaxy schreef:
Wat ik me dan afvraag, hoe is jullie vriend daaronder als het minder gebeurt dan het gemiddelde?

Hij heeft een tijd gehad dat hij echt iedere avond erom 'zeurde'. Dat werkte compleet averechts waardoor mijn libido kelderde tot onder nul. Gevolg, helemaal geen seks meer. Nu doet hij dat niet meer en hebben we dat gewoon gezond.

Vaak zitten we beneden op de bank en dan zeg ik of hij al grappend "zullen we effe." Meestal reageert de ander met "is goed, maar eerst even ... afkijken." En dan gaan we naar boven. We zijn er nu echt zo nuchter onder en hebben ons daarin gezocht en gevonden, we kunnen er ontzettend over grappen maar uiteindelijk komt het allemaal goed. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:20

Wij gaan gelijk naar bed maar staan ongelijk op. Ik vaak vroeger dan hij. Hij kan makkelijk zat tot pakweg 11u op bed blijven liggen, ik daarentegen ben meestal tegen 9u wel wakker en tegen 10u heb ik het gezien daarboven. Tot zijn ergernis maar ja, dan moet ie me maar een goeie reden geven om in bed te blijven ipv te liggen snorren :D

Wij hebben meestal wel pyjama aan. Ben een koukleum eerste klas dus ik kruip altijd heel dicht tegen hem aan. Wat hij dan weer hilarisch vind, want ik ben het kacheltje. Helaas heb ik wél kou, dus uitkleden is niet bepaald een aantrekkelijk idee.

Deze winter maar flanel op bed leggen en extra dons, dan heb ik geen excuus meer :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:20

czarina schreef:

Wij doen ook niet mee aan de gemiddelde.. vroeger ver er over heen.. maar met 2 kinderen is het ook wat lastiger en vooral onze dochter is het ideale voorbehoedsmiddel.

Wel knuffelen we veel en dat is voor mij eigenlijk waardevoller en kan altijd en overal :):)

Ik zie het gewoon al gebeuren! _O-
'Lief? Lief? Liehief? ' *snurkend geluid op de achtergrond* :') :')

Moet er zelf ook mee oppassen hoor, mijn kerel slaapt al bijna volledig zodra hij het kussen binnen zicht heeft.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:22

KimD schreef:
czarina schreef:

Ik zie het gewoon al gebeuren! _O-
'Lief? Lief? Liehief? ' *snurkend geluid op de achtergrond* :') :')

Moet er zelf ook mee oppassen hoor, mijn kerel slaapt al bijna volledig zodra hij het kussen binnen zicht heeft.

Zo 's avonds met mijn vriend.. Hij is de zoon van een boer en is dus standaard om half 5 's ochtends aan het werk.. 's Avonds compleet uitgeblust dus ;)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:23

Saintelette schreef:
Wauw wat een hoge getallen allemaal :wow:
Hier (en wat ik hoor uit mijn omgeving) ligt dat toch echt allemaal wat lager..
Tsja, studie (vriendlief zelfs 2) + werk en dan van mijn kant ook nog chronische vermoeidheid.. Ik voel me ook vaak schuldig tegenover mijn vriend daardoor..

Ik lees hier trouwens veel over tegelijk naar bed gaan of gelijk opstaan, maar dat gebeurd hier dus eigenlijk nooit :+ misschien ligt het daar aan hahaha _O-

Herkenbaar :j Ik lig over het algemeen (veel) eerder in bed dan mijn lief en dat scheelt oprecht, want als ik vakantie heb en dus vaker tegelijk met hem naar bed ga, wordt het al een stuk makkelijker :+

KimD, dat 'plannen' zou in ons geval dus wel kunnen helpen bij die ongelijke bedtijden. Maar daar ben ik dan weer niet van, als het op die manier gepland wordt, is de lol er voor mij toch sneller af. Heb liever dat het 'spontaan' ontstaat. Maar ja, dat is dus ook niet altijd het geval als je niet tegelijk naar bed gaat. Cirkeltje rond :+

Anoniem

"nu niet schat" is toch wel een uitspraak die iedereen al eens gedaan heeft? OK, het is geen compliment als je partner tijdens de opwarming in slaap sukkelt, maar aan de andere kant: je hebt 'm wel helemaal relax gekregen.

_merel_

Hier word dat gemiddelde hard naar beneden getrokken!

Ik ben volgens mij gewoon A-sexueel. Dan komt mijn man met n theetje of n colatje en dan zie ik al aan zn hoofd wat z'n plannen zijn. Meestal zeg ik dan maar gelijk dat hij heeeeel lief is maar dat hij niets hoeft te verwachten! Of nog erger vind ik het als hij zegt "zullen we sexen?" dan verdwijnt mijn ietsjepietsje beetje zin als sneeuw voor de zon! Ik vind mijn man onwijs aantrekkelijk maar ik wil eerst douchen dan sex en dan weer douchen. Wat n gedoe! Doe mij maar knuffelen en een gewoon kusje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:25

Jouw kerel vraagt het nog. Mijn ex (die ik alleen tijdens de weekends zag, en dan moest ik nog naar hem toe) deed gewoon zijn broek omlaag en ging met zijn pielemans lopen zwieren.

Libido 50° onder 0 in 1 seconde...