Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:palousa_boy schreef:Straks is het weer winter, gaat iedereen weer vroeger naar bed, kruipt tegen elkaar aan etc etc
Of juist niet, want dan moeten de kleren weer uit, terwijl het zo brrr koud is in de slaapkamer.
kellaxy schreef:Wat ik me dan afvraag, hoe is jullie vriend daaronder als het minder gebeurt dan het gemiddelde?
czarina schreef:Sommige reacties hier zijn geniaal.
Wij doen ook niet mee aan de gemiddelde.. vroeger ver er over heen.. maar met 2 kinderen is het ook wat lastiger en vooral onze dochter is het ideale voorbehoedsmiddel.
Daarnaast slaapt manlief al bijna halverwege de trap. Dus ook niet ideaal.![]()
Gelukkig gaan de kindjes regelmatig uit logeren![]()
Wel knuffelen we veel en dat is voor mij eigenlijk waardevoller en kan altijd en overal
KimD schreef:czarina schreef:Sommige reacties hier zijn geniaal.
Wij doen ook niet mee aan de gemiddelde.. vroeger ver er over heen.. maar met 2 kinderen is het ook wat lastiger en vooral onze dochter is het ideale voorbehoedsmiddel.
Daarnaast slaapt manlief al bijna halverwege de trap. Dus ook niet ideaal.![]()
Gelukkig gaan de kindjes regelmatig uit logeren![]()
Wel knuffelen we veel en dat is voor mij eigenlijk waardevoller en kan altijd en overal
Ik zie het gewoon al gebeuren!![]()
'Lief? Lief? Liehief? ' *snurkend geluid op de achtergrond*![]()
Moet er zelf ook mee oppassen hoor, mijn kerel slaapt al bijna volledig zodra hij het kussen binnen zicht heeft.
Saintelette schreef:Wauw wat een hoge getallen allemaal![]()
Hier (en wat ik hoor uit mijn omgeving) ligt dat toch echt allemaal wat lager..
Tsja, studie (vriendlief zelfs 2) + werk en dan van mijn kant ook nog chronische vermoeidheid.. Ik voel me ook vaak schuldig tegenover mijn vriend daardoor..
Ik lees hier trouwens veel over tegelijk naar bed gaan of gelijk opstaan, maar dat gebeurd hier dus eigenlijk nooitmisschien ligt het daar aan hahaha