Kennis al een paar dagen van de radar, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:23

Ik las je topic gisteren al. Ik kon toen niet reageren en was zo bang dat je zelf naar binnen zou gaan. Was nl al bang voor dit scenario en dat je hiermee geconfronteerd zou worden.

Goed opgelost TS en sterkte met verwerken!

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:26

Wauw ts was heftig, sterkte. Ontzettend goed dat jullie zo oplettend zijn geweest.

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:39

Cassidy schreef:
Toch goed dat jij niet zomaar binnen bent gestapt, ik had dat wel gedaan. Nu ik dit verslag lees denk ik daar de volgende keer wel twee keer bij na.
Ik denk dat het idd niet grappig was geweest als jij hem gevonden had.
Heel veel sterkte, ook voor de nabestaanden.

Delaja

Re: Kennis al een paar dagen van de radar, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:55

Oh Suus wat verschrikkelijk naar! Ik volg je topic al sinds gister avond en hoopte zo dat hij gewoon even een paar dagen er tussenuit was en dan lees ik dit...
Heel goed van je dat je niet alvast zelf bent gaan kijken maar toch even de politie hebt gebeld.
En heel veel sterkte meis!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:58

Kennis van mijn vriend had dit ook. Buurmeisje had ineens keihard de muziek aangezet. Dus hij de politie bellen, maar die weigerde te komen. Jongen dreigde met de deur intrappen, politie kwam nog steeds niet. Die jongen heeft toen zelf de deur ingetrapt. Buurmeisje had overdosis genomen maar leefde nog. Maar niet dankzij de politie :n Fijn dat ze hier meteen kwamen.

Heel veel sterkte :(:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 12:34

Iedereen bedankt :)
Zonder in details te treden: nee, het was (goddank) geen zelfmoord en hij heeft zeer waarschijnlijk niet geleden. Dat is echt een enorme geruststelling :)
Ik spreek straks zijn moeder. Ben nu een lijstje met vrienden aan het bellen en we gaan even bedenken hoe we dit als vereniging gaan aanpakken.

Nogmaals, iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en PB's :) dat doet veel goed.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:45

Onwijs veel sterkte!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:46

jeetje, dit had ik niet verwacht toen ik dit topic las... Goed dat je niet zelf naar binnen bent gegaan. Heel veel sterkte

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:51

Wow, dit had ik niet verwacht!
Ik las het topic gisteren en ik dacht 'ach morgen zal ik wel horen dat hij op vakantie is of zo'. Lees ik dit bericht... Heftig!
Veel sterkte... :(:)

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:53

Wat een nare ontdekking zeg.
Wat goed dat je de politie hebt ingeschakeld!
Sterkte met de verwerking.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:22

Delaja schreef:
Ik volg je topic al sinds gister avond en hoopte zo dat hij gewoon even een paar dagen er tussenuit was en dan lees ik dit...

Sterker nog; ik zou een van die mensen geweest zijn die dus niet zou zijn gaan kijken omdat ik het inderdaad op vakantie/ paar dagen weg gehouden zou hebben.

TS, goed dat jij dus wel iemand bent die is gaan kijken. Sterkte.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:26

Daar zou ik persoonlijk in deze niet vanuit gegaan zijn, omdat de vraag bij de moeder van deze jongen vandaan kwam.
(zou toch wel erg wezen als die niet zou weten als haar zoon op vakantie was :P )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:31

Kentaro schreef:
Daar zou ik persoonlijk in deze niet vanuit gegaan zijn, omdat de vraag bij de moeder van deze jongen vandaan kwam.
(zou toch wel erg wezen als die niet zou weten als haar zoon op vakantie was :P )

Zoals ik al eerder zei in dit topic; ik spreek mijn ouders soms ook enkele weken niet, die weten dan echt niet wat ik uitspook, waarom zouden ouders overal van op de hoogte zijn? Zeker als het maar om 'enkele' dagen weg gegaan zou zijn?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:37

Dan had je je telefoon toch op zn minst opgenomen, denk ik zo. Toch?

T zelf aankloppen kan ik trouwens ook wel helemaal volgen, hoor.

Bij ts kwamen een aantal antennes omhoog. Goed dat ze die gevolgd heeft. En die moeder idem dito.

Die vrouw die 10 jaar dood in dr huis lag, wil je ook niet. Beter vals alarm en iedereen, incl. politie, die kan lachen dan een oh had ik maar.. :)
Laatst bijgewerkt door Sammie op 06-08-14 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:42

Oef dit moet wel een grote schok voor iedereen geweest zijn

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:45

heel veel Sterkte! :(:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:48

Sammie schreef:
Dan had je je telefoon toch op zn minst opgenomen, denk ik zo. Toch?

T zelf aankloppen kan ik trouwens ook wel helemaal volgen, hoor.

Bij ts kwamen een aantal antennes omhoog. Goed dat ze die gevolgd heeft. En die moeder idem dito.

Ik had uiteindelijk wel gemiste oproepen gezien ja, maar er zijn zat mensen die niet aan hun telefoon komen als ze weg zijn.

Maar goed, het is inderdaad goed dat TS wel direct actie heeft ondernomen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:49

Ik moet zeggen dat ik mn telefoon vaak uit heb staan op vakantie, ik wil dan lekker van mn rust genieten. Vaak zet ik m 's avonds even aan om te zien of ik belangrijke oproepen gemist heb, meer niet.

Mijn ouders zouden wel altijd weten dat ik op vakantie ben, maar ik kan me voorstellen dat dat bij mensen die een minder goede band met hun ouders hebben misschien niet zo is. Aan de andere kant zouden er bij die moeder dan misschien geen alarmbellen zijn gaan rinkelen als ze niets van haar zoon hoorde.

Hoe dan ook, bij TS en een aantal mensen is het idee ontstaan dat er iets misschie niet in orde was, en ik vind het top dat ze actie ondernomen heeft!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:52

Maar dat jullie weg zouden gaan op vakantie zonder je ouders iets te laten weten, wil niet zeggen dat dat voor iedereen normaal is. Voor mij zou dat absoluut niet normaal zijn. Alleen al omdat ik weet dat mijn moeder behoorlijk van de leg is als ze mij probeert te bereiken en dat lukt niet.

Vind deze discussie gezien de uiteindelijke situatie ook niet zo heel erg gepast eigenlijk.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:55

Jemig suus, wat een schok. Ik volgde het topic gisteren al, maar had toen niet gereageerd. Heel fijn om te lezen dat je gelukkig de politie hebt gebeld en niet zelf naar binnen bent gegaan. Ik ben zo een ongeleid projectiel dat ik waarschijnlijk eens flink op de deur zou hebben gebonkt en dan naar binnen zou zijn gestapt, dus hier weer van geleerd dat je dat beter niet kan doen.

Sterkte met de verwerking.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:59

gecondoleerd en sterkte met het verwerken..

ik ben heel blij dat er mensen zijn zoals jij die toch even aan de bel trekken.. ook al is iemand misschien op vakantie etc..

jij kent je buren wat dat betreft en kon een inschatting maken dat de situatie niet klopte en hebt de politie ingeschakeld.. Je hebt op die manier de naasten heel veel extra ellende bespaard en daar mag je best trots op zijn..

het laat toch weer eens zien hoe belangrijk sociale contacten zijn, ook met onze buren, ook al zullen sommigen best azijnzeikers zijn, toch kun je ze ooit nodig hebben.. al is het om 'gevonden' te worden in het ergste geval..

ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en de mooie herinneringen als die er zijn, het nare gevoel van het plotse wegvallen zullen verdringen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:02

Soms "voel" je ook gewoon dat het niet goed zit. :) Ook al weet je niet 100% zeker waarom.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:03

Nou idd en ik denk dat ts dat gevoel zeker had.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:04

uit haar berichten kon ik iig opmaken van wel. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 16:06

Nou ja TS gaf zelf in de OP al aan dat ze niet zo goed naar binnen durfde. Ik denk dat ze toen onbewust misschien al geweten heeft dat er misschien iets niet goed zat.
Ben daarom ook blij dat TS naar haar eigen gevoel geluisterd heeft en de politie naar binnen heeft laten gaan.