Nessah schreef:Corelli schreef:Nessah: voor jou is een perfecte relatie een relatie met onvoorwaardelijke liefde en trouw en zonder gladde babbel.. Voor iemand anders kan de perfecte relatie heel wat anders inhouden..
klopt, ik beweer ook nergens dat een perfecte relatie is zoals ik beschreef. Maar voor mij is dat perfect voor een ander weer niet.
Je schrijft dat men zegt dat de perfecte relatie niet bestaat, maar dat dat onzin is omdat jij je eigen relatie perfect vindt
Daaruit maakte ik op dat dat in jouw ogen de enige perfecte vorm zou zijn, maar heb het nu nog eens gelezen en nu begrijp ik je

Ik zet dat soort foto's wel online, vind het leuk om er complimenten over te krijgen, ook al ben ik prima tevreden over mezelf
Ik heb die vent ondertussen al 12 jaar niet meer gezien ..
.
. Of die 10000 selfies van bepaalde personen die 50x op een dag voorbij komen. Maar toch is mijn favoriete foto een foto van mezelf waar ik ergens in een ver land naar de zonsondergang op het strand kijk, knieen opgetrokken en niet in de gaten dat de foto gemaakt werd... Love die pic! En daar sta ik helemaal alleen op met mezelf en het strand in het middelpunt. Foto's van jezelf hoeven niet allemaal selfies te zijn
tot nooit meer ziens!
En ik ook.