Ten eerste, wat ben jij ongelooflijk moedig dat je dit hebt gedaan!!
Een geweldig voorbeeld voor anderen!! Ik ben al een paar jaar in twijfel over wel/niet aanmelden als donor, maar dit heeft eigenlijk wel de doorslag gegeven!
Dit is de enige juiste keus in mijn ogen wat je kunt doen, iemand anders helpen.. En dan zelfs het leven redden. Zoiets kun je toch niet zomaar naast je neerleggen als je weet
dat je zoiets voor een medemens kunt doen.. heb het met kippenvel gelezen en wil nogmaals zeggen, wat ongelooflijk moedig van je!! je bent een topper!!
En ten tweede, wat een emotionele maar echt prachtige brief heb je gekregen van deze persoon. De dankbaarheid wat deze persoon in de brief laat voelen, voel ik zelfs hier achter mijn pc scherm.
De tranen staan in mijn ogen bij het lezen van de brief en het besef hoe mooi het is wat jij hebt gedaan voor een onbekend persoon, een medemens..
Ik snap dat het vanwege privacy niet kan en mag om elkaar te zien, ondanks dat beide partijen het misschien wel zouden willen,
maar het is wel heel droevig dat jullie elkaar niet kunnen ontmoeten en het met 1! brief wederzijds moeten doen.. maar wel heel mooi dat je toch contact hebt gekregen op deze manier
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 30-07-14 12:13, in het totaal 3 keer bewerkt