Wat ik trouwens ook wel eens doe: Schilderen op nummer. Kun je gewoon via internet bestellen en ben je echt uren zoet mee
Ik heb nog de skyline van Manhattan liggen, misschien moet ik die ooit eens afmaken. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat is vet! Ghostattack schreef:http://sjbutzer.files.wordpress.com/201 ... inting.jpg Ik heb dus deze liggen en die is echt belachelijk groot met heel veel kleine vakjes, heb er al heel wat uren in zitten en pas 4 kleurtjes gedaan ofzo
Ik heb de helft daar van wel deels gezien of stukjes van gezien maar vond het helemaal niks
elenaMM77 schreef:Voor de aanvulling van de series die je toch echt nog mee moet krijgen voor je culturele opvoeding:
Nederlands
- Laat maar zitten (heb laatst toevallig een paar afleveringen weer gekeken, blijft toch echt heel leuk)
- In de vlaamsche pot
- zeg eens aaaaaaaaa
- oppassen
- rust roest (roep even als je die kunt vinden.. heb m alleen toen gezien en kan m nergens vinden)
oude films ik toch ook wel de moeite waard vond ook al waren ze voor mijn tijd, of voor mijn tv tijd.
- de fanfare (geniaal! de start met die twee koeien die 'tegen elkaar in' langs glijden in het beeld, je zit er ook gelijk in lol)
- alle herbies natuurlijk
- louis de funes
- national en international velvet (die moet je toch als paardenliefhebber en vrouw wel gezien hebben)
- the secret garden
- de oude versie van Ciske de Rat (de blonde ciske dus)
elenaMM77 schreef:Doanique schreef:Ik hoef geen spulletjes te kopen, alles is digitaal bij ons! Maar wel een leuk idee voor andere spulletjes!
nu alleen nog even de creditcard van je ouders zien te vinden?
mooie vakantie naar bora bora voor als het gips eraf is lijkt mij toch niet te veel gevraagd
Doanique schreef:Doanique schreef:
Haha echt he! Mijn moeder zit al plannen te maken voor ons standaard adres in Egypte als over 2 weken het gips eraf is , maar ik ben bang dat ik gewoon 6 weken in het gips zit hoor. Helaas helaas.
Strak plan. Ik had al gezegd dat ik naar Disneyland wilde maar daar ging m'n ma over klagen. M'n pa vond het best een strak plan. Jolien87 schreef:Jaaa 1 van mijn favoriete films aller tijden. Die kan ik blijven kijken. Ik zou haast zeggen dat ik hem heb grijs gedraaid, maar dat is flauw om te zeggen over een zwartwit film.