Kind van de buren huilt de hele dag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:43

Maar waarom gaat het dan in 95% van de gevallen prima? Oh en er zitten in de groep ook best kinderen die mijn kinderen niet aardig vinden en ja soms doen die ook net dat wat mijn kinderen willen doen, gaat prima.

Mijn kinderen zijn genoeg gepest voor de rest van hun leven, en sorry maar dat wil ik graag zo houden.
Hier kun je trouwens best thuisstudies volgen, maar meerendeel van de home-ed kinderen gaat gewoon naar Uni en slagen daar regelmatig als beste van de klas. Voor alles is (binnen of buiten de community) een oplossing te vinden, je kunt altijd mensen inhuren. Daarbij ik heb 1 jaar natuurkunde en scheikunde gehad op de HAVO, daarna nooit meer en ik mis niets hoor.

Maargoed dit gaat geheel offtopic

MissBmx

Re: Kind van de buren huilt de hele dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:11

Wat fijn dat de oma even kwam informeren.
Over een paar weken is het dus alweer over want dan trekt de hitte weg.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:08

Little_Gift. Ik weet niet hoor maar autistische kinderen kunnen ook echt wel net zo gelukkig zijn (misschien wel wat meer) als gezonde kinderen.
Blijkbaar heb jij er geen enkele weet vanaf, ik ook niet maar heb wel het e.e.a. geleerd via mijn schoonmoeder die voorheen met autistische kinderen werkte en ik wel eens een heel dagje met haar mee ben geweest. Vond het geweldig en heel leuk om het te mogen ervaren en vooral zien hoe je met autistische kinderen om hoort te gaan.

Nadia. Gefeliciteerd met je zwangerschap ;). Wij willen graag een 3e maar wachten nog eventjes.

Nu weer on topic. TS dus het kind huilt aan een stuk door van s' morgens tot s' avonds of ook s' nachts aan een stuk? In dat geval misschien een tip voor die ouders om het eens te laten onderzoeken, kind kan wel ergens last van hebben, Of het kind houd juist van meer geborgenheid, maar dit nauwelijks tot niet krijgt :o.
Beste is om gewoon proberen een gesprekje te voeren met die ouders, engels zouden ze vast wel kunnen spreken dacht ik zo.

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:52

Resistance schreef:
Glitfaxi schreef:
Ik moet toch wel zeggen dat ik het behoorlijk kwalijk vind als je al 10 jaar in een ander land woont geen enkele moeite hebt gedaan om de taal te kunnen spreken/begrijpen (terwijl je vanaf je zesde er al woont zeg jij???). Hoe heb je dat dan met school gedaan? Werk? Ik denk dat je in deze situatie niks kan beginnen want een burenrelatie is er dus niet en wat wil je er aan doen als je al 10 jaar daar woont en dus geen woord met hun kunt wisselen? Sorry maar ik vind het een bijzonder verhaal. We kunnen wel met zijn allen eindeloos gaan speculeren maar dat heeft echt geen zin hoor in deze situatie. :=

Lees het topic ;)

Ik heb de eerste pagina gelezen waar je schrijft in een reactie dat je er al tien jaar woont..

Vakantie huis of niet... Wij hebben inmiddels ook 8 jaar een vakantiehuis in Zweden en ik blijf het kwalijk vinden dat je de taal niet spreekt..

Maar daar gaat het niet over, sorry dat ik het verkeerd had begrepen op de eerste pagina.. ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:11

Nadia, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:24

Glitfaxi schreef:
Resistance schreef:
Lees het topic ;)

Ik heb de eerste pagina gelezen waar je schrijft in een reactie dat je er al tien jaar woont..

Vakantie huis of niet... Wij hebben inmiddels ook 8 jaar een vakantiehuis in Zweden en ik blijf het kwalijk vinden dat je de taal niet spreekt..

Maar daar gaat het niet over, sorry dat ik het verkeerd had begrepen op de eerste pagina.. ;)

Misschien begrijp je dat als je er 10 weken per jaar bent je sowieso tot je twaalfde niet echt in staat bent om zo'n taal te leren. Daarna wel, maar niet als je zoals ik op een tweetalige school zit waar je alles in het engels krijgt, plus ook nog Chinees, Frans, Duits en Spaans. ;)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:28

Op jonge leeftijd leer je juist het snelste talen :D

Fijn dat de oma is komen praten, hoop echt voor je TS dat het nou wat beter te doen wordt voor jullie :)