Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dankjewel haha! Nagini schreef:takkie_muis schreef:Ik heb geen motto , alleen bij de rotondes : Geen richting geen kant , automobilisten die geen richting aangeven gaan niet bij mij langs dus ik fiets gewoon door ..
Totdat je er eens onder ligt.
takkie_muis schreef:Ik heb geen motto , alleen bij de rotondes : Geen richting geen kant , automobilisten die geen richting aangeven gaan niet bij mij langs dus ik fiets gewoon door ..
[/quote]
[***] schreef:"Soms maak je de goede keuze en soms maak je de keuze goed"
Waarom? Ik vind het zo'n mooie uitspraak. Het geeft aan dat je niet altijd de juiste keuze kan maken of maakt, maar je kan er wel het beste van maken
Salsa schreef:dat zijn allebei idd mooie[***] schreef:"Soms maak je de goede keuze en soms maak je de keuze goed"
Waarom? Ik vind het zo'n mooie uitspraak. Het geeft aan dat je niet altijd de juiste keuze kan maken of maakt, maar je kan er wel het beste van maken
hele mooie!
Ik leeft tegenwoordig echt bij;
HELPT WAT JE NU DOET WAT JE WIL ZIJN IN DE TOEKOMST?
EN
VOOR SOMMIGE MENSEN DOE JE HET NOOIT GOED. IS DAT JOUW PROBLEEM? OF DAT VAN HEN?
en zag hem al eerder en moet hem zelf nog vaker gebruiken; WAAROM NIET?
Deze twee motto's hebben me er toe aangezet om op werk gebied waar ik heel ongelukkig van werd 180 graden om te gooien. Ga nu een nieuwe hbo studie volgen op 29 jaar en ben met mijn oude werkgever tot een ontslagregeling gekomen.