Misschien ga je naar dit appartement?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paisano schreef:ijslandfan schreef:Je gaat een weekendje naar Rome?
*jaloers* kan jou vriend mijn man leren hoe hij romantisch moet zijn?
of eigenlijk... wat romantisch inhoud/betekend....
Wenen lijkt me logischer, daar speelt het hele Sissi verhaal zich af
En ik heb echt geluk met hem, dat weet ikZal hem voorstellen een cursus middagje te organiseren, mogen alle niet-romantische mannen van boktvrouwen op les
Jenkins schreef:Ik weet precies hoe je je voeltveel succes haha!
Paisano schreef:Jenkins schreef:Ik weet precies hoe je je voeltveel succes haha!
He, wat leuk dat je ook meeleest! Heb jouw topic ook vol spanning gevolgdJullie zijn al bijna een jaar verder, hoe zit het met de trouwplannen?
Amy77 schreef:zeg..we moeten even met die vriend van jou praten hoor, waar zijn inspiratie is..tis weekend?! Had wel een update verwacht..uhm, gehoopt, sorry, haha.
![]()
Jenkins schreef:Haha leuk!
Trouw plannen zijn er nog nietnog te veel andere dingen waar we ons eerst op focussen
![]()
Mn vriend heeft nu weer een verrassing... Verloofd zijn we al dus wat zal het nu zijn haha.
Maar ben reuze benieuwd wat jouw vriend in petto heeft
friendly schreef:Dan kan je misschien kijken naar het aantal dagen wat tussen brief 1 en brief 2 zit. Is datzelfde tijdsbestek al verstreken? Misschien krijg je het bijvoorbeeld elke 10 dagen een brief oid
Ashleydk schreef:Heeeee waarom weet ik niets af van dit topic? ^^ spannend joh! Ben wel heel erg benieuwd!
Ik gok ook een vakantie naar Wenen