Misschien ga je naar dit appartement?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben super benieuwd wat het wordt! 
veel succes haha! Paisano schreef:ijslandfan schreef:Je gaat een weekendje naar Rome?
*jaloers* kan jou vriend mijn man leren hoe hij romantisch moet zijn?
of eigenlijk... wat romantisch inhoud/betekend....
Wenen lijkt me logischer, daar speelt het hele Sissi verhaal zich af
En ik heb echt geluk met hem, dat weet ikZal hem voorstellen een cursus middagje te organiseren, mogen alle niet-romantische mannen van boktvrouwen op les
Jenkins schreef:Ik weet precies hoe je je voeltveel succes haha!
Jullie zijn al bijna een jaar verder, hoe zit het met de trouwplannen?
Paisano schreef:Jenkins schreef:Ik weet precies hoe je je voeltveel succes haha!
He, wat leuk dat je ook meeleest! Heb jouw topic ook vol spanning gevolgdJullie zijn al bijna een jaar verder, hoe zit het met de trouwplannen?
nog te veel andere dingen waar we ons eerst op focussen
Amy77 schreef:zeg..we moeten even met die vriend van jou praten hoor, waar zijn inspiratie is..tis weekend?! Had wel een update verwacht..uhm, gehoopt, sorry, haha.
![]()
Er zat niks in de brievenbus en morgen komt er ook geen post, dus ik vrees dat ik nog wel even moet wachten... De vorige keer duurde het ook bijna drie weken
Maar ik heb gisteravond wel uit hem gekregen dat de data waarop ik de post krijg (zoals ik had verwacht) ook van belang zijn. Alleen helpt het me weinig 
Jenkins schreef:Haha leuk!
Trouw plannen zijn er nog nietnog te veel andere dingen waar we ons eerst op focussen
![]()
Mn vriend heeft nu weer een verrassing... Verloofd zijn we al dus wat zal het nu zijn haha.
Maar ben reuze benieuwd wat jouw vriend in petto heeft
En weer een verrassing, spannend! 
Er zal idd nog wel maanden overheen gaan voor je datum compleet is (wat een voorbereidingen voor je huwelijksaanzoek
)
friendly schreef:Dan kan je misschien kijken naar het aantal dagen wat tussen brief 1 en brief 2 zit. Is datzelfde tijdsbestek al verstreken? Misschien krijg je het bijvoorbeeld elke 10 dagen een brief oid
Maar goed, wie weet betekent het wel heel iets anders. Het is niet voor niks dat hij het durfde te vertellen 
Ashleydk schreef:Heeeee waarom weet ik niets af van dit topic? ^^ spannend joh! Ben wel heel erg benieuwd!
Ik gok ook een vakantie naar Wenen
Maar aangezien ik zelf niet weet wat het allemaal betekent voelt het zo dom om erover te beginnen