Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JoellaLoves schreef:Ik weet echt donders goed hoe hij is met ghb op daar kan je amper normaal mee doen ! Dan zou die al helemaal een stuk aanhankelijker zijn en dat is niet zo ! Hij loopt niet over de grond te dwijlen of rare geluiden te maken ! Rijd gewoon geconsetreed met de auto ! Hoe kan hij normaal functioneren met ghb op?
Emerald schreef:Mag ik een rare vraag stellen? Wat is GHB? Is dat die vloeibare drug waar je jezelf beter van voelt, en ik bedoel, minder verlegen, onzeker etc?
Iinge_ schreef:Emerald schreef:Mag ik een rare vraag stellen? Wat is GHB? Is dat die vloeibare drug waar je jezelf beter van voelt, en ik bedoel, minder verlegen, onzeker etc?
Een vloeibare drug die je door je drankje kunt doen waar je je goed en fijn van voelt. Volgend velen,is het dronken zijn zonder de negatieve effecten van alcohol.(word ook wel de date rape drug genoemd want bij teveel gaan mensen out, weten ze niks meer en kun je alles met ze doen)
Dus inderdaad word je minder verlegen etc. Het enige probleem is dat het een middel is waar je lichamelijk afhankelijk van word en het is een van de meest verslavende drugs die er is.