me maatje aan de drugs..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 14:13

Ik denk dat ze dit topic in het algemeen bedoeld, inclusief welbedoelde adviezen (:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 14:15

Axel_Valerie schreef:
Sorry refereer je nu naar mij? Want ik heb er ook zeker op aangestuurd hulp te zoeken. Ik heb nooit gezegd dat hij dat niet nodig heeft.

Nee ik reageerde op TS.

Axel_Valerie

Re: me maatje aan de drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 14:33

Ok..

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 10:55

Ik weet echt donders goed hoe hij is met ghb op daar kan je amper normaal mee doen ! Dan zou die al helemaal een stuk aanhankelijker zijn en dat is niet zo ! Hij loopt niet over de grond te dwijlen of rare geluiden te maken ! Rijd gewoon geconsetreed met de auto ! Hoe kan hij normaal functioneren met ghb op?

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 10:56

Ik denk dat veel mensen hier beetje te verkeerd beeld er op hebben !

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:59

Wij hebben er geen verkeerd beeld op, jij trapt in de lieve woordjes van een verslaafde... Hij kan dit niet alleen hoor, het is bijna honderd procent zeker dat hij gewoon nog gebruikt. Verslaafde hebben honderden manieren om hun spul te verstoppen et cetera. Hij moet professionele hulp hebben want anders gaat dit gewoon niet lukken.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:16

Misschien gebruikt hij gewoon minder, zodat je het niet merkt?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:26

JoellaLoves schreef:
Ik weet echt donders goed hoe hij is met ghb op daar kan je amper normaal mee doen ! Dan zou die al helemaal een stuk aanhankelijker zijn en dat is niet zo ! Hij loopt niet over de grond te dwijlen of rare geluiden te maken ! Rijd gewoon geconsetreed met de auto ! Hoe kan hij normaal functioneren met ghb op?

Het punt is dat ie momenteel ook niet normaal zou moeten kunnen functioneren zonder.. Typisch aan GHB en eigenljik vrijwel elke verslaving is dat de gebruikers hun gebruik nogal onderschatten.

Iets wat Axel_Valerie ook zou moeten weten als ze zoveel ervaring heeft dat ze op basis van een PB gesprek kan oordelen over verslaving of niet. Dat de jongen voor zijn gevoel oprecht is geweest naar TS, betekent nog niet dat ie dat was omdat het zomaar kan dat ie zijn gebruik gewoon onderschat.

GHB heeft een erg korte halfwaardetijd waardoor de ontwenningsverschijnselen na stoppen heftiger en sneller zouden moeten opkomen dan ze nu doen.

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 18:28

Waar wilt hij het vandaan halen als we in Overijssel zaten ? Heb hem ze tas zien in pakken + auto ! We hebben alles Opgeruimt ze hele auto (ik weet alle plekjes om het te verstoppen) ! Snuifbuizen / bullits weg gegooid Pakkies weg .. Hij zegt echt tegen iedereen dat die er klaar mee is. Hij is al van af dinsdag bij me 24 uur lang omdat we er ff tussen uit zijn gegaan? Ik zou dat echt wel merken .. ! En ja of het afkick verscheinselen zijn weet ik niet ? Maar vaak heeft die het koud maar is die zeiknat van het zweet .. En ook heeft die vaak last van opvliegers .. Dit krijgt die denk niet zomaar ?

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:31

Precies. Daarbij heb ik mijn twijfels bij dat hij zich erg rot voelde en even ging douchen en zich beter voelde. Daar zou hij ook even wat ghb kunnen nemen zonder dat je het zelf door hebt.

In de wc, badkamer, keuken, even alleen ze kunnen het moment allemaal gebruiken om even bij te nemen. Ik heb het zelf ook meegemaakt en ja het kan zo goed gebeuren dat je het echt niet doorhebt.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:26

Het lijkt me niet dat je hem helpt douchen en naar de wc gaan? Als je je blik maar twee seconden afwend kan hij al iets hebben genomen. In de nacht als jij slaapt, wat denk je daarvan? Sorry maar het is heel naïef van je als je hem op zijn woordjes geloofd. En dat is niet gemeen bedoelt naar jou of naar hem maar juist beschermend.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 01:29

Ik ken een (ex?)GHB verslaafde die het verstopte in zijn neusspray.

Ik hoop dat hij echt het licht gezien heeft en dat hij vol houd. Maar helaas,een diehard gebruiker kán normaal functioneren en autorijden... Want ze leren precies hoeveel ze kunnen nemen om het 'onzichtbaar' te laten zijn.

Toch denk ik in dit geval dat hij eerlijk is.
Als ik hem zo inschat.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 02:22

Mag ik een rare vraag stellen? Wat is GHB? Is dat die vloeibare drug waar je jezelf beter van voelt, en ik bedoel, minder verlegen, onzeker etc?

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:19

Emerald schreef:
Mag ik een rare vraag stellen? Wat is GHB? Is dat die vloeibare drug waar je jezelf beter van voelt, en ik bedoel, minder verlegen, onzeker etc?

Een vloeibare drug die je door je drankje kunt doen waar je je goed en fijn van voelt. Volgend velen,is het dronken zijn zonder de negatieve effecten van alcohol.(word ook wel de date rape drug genoemd want bij teveel gaan mensen out, weten ze niks meer en kun je alles met ze doen)

Dus inderdaad word je minder verlegen etc. Het enige probleem is dat het een middel is waar je lichamelijk afhankelijk van word en het is een van de meest verslavende drugs die er is.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:26

Iinge_ schreef:
Emerald schreef:

Een vloeibare drug die je door je drankje kunt doen waar je je goed en fijn van voelt. Volgend velen,is het dronken zijn zonder de negatieve effecten van alcohol.(word ook wel de date rape drug genoemd want bij teveel gaan mensen out, weten ze niks meer en kun je alles met ze doen)

Dus inderdaad word je minder verlegen etc. Het enige probleem is dat het een middel is waar je lichamelijk afhankelijk van word en het is een van de meest verslavende drugs die er is.

Ok, bedankt Iinge. Ik vroeg het me af omdat een kennis het heeft gebruikt maar ik de naam er niet van wist. Alleen dat het een vloeibaar goedje was. Hij is er intussen wel vanaf gekomen via een rehab centrum.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:32

het veruit grootste nadeel van GHB is dat de grens tussen dosis waarbij je de effecten voelt en overdosis erg dun is.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:34

Ik hoop dat TS gelijk heeft en dat jullie beiden een lekker leven tegemoet gaan.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:01

Ayasha schreef:
het veruit grootste nadeel van GHB is dat de grens tussen dosis waarbij je de effecten voelt en overdosis erg dun is.

ook inderdaad. Al vind ik dit zelf misschien wel een van de voordelen. Leren mensen het direct af.

Ik moest trouwens erg lachen om je onderschrift :D

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 13:42

Naja we kunnen het mis wel zien na een maand met een Simple drugs test ? Moet alleen kijken hoe ik die ga vinden maar dat komt wel goed !

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:18

Ghb is binnen 20 minuten al niet meer te vinden in speeksel en er schijnt geen test voor te zijn. Aldus internet.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:20

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:26

Dan was ik verkeerd, dacht dat er ook een test was. Dan zal het op het woord geloven zijn.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:04

JoellaLoves schreef:
Naja we kunnen het mis wel zien na een maand met een Simple drugs test ? Moet alleen kijken hoe ik die ga vinden maar dat komt wel goed !

Ik vind dat je hier toch wel erg gemakzuchtig overkomt. We gaan het zien over een maand doen we een testje en dan zien we wel verder? :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:30

We moeten het ook niet groter maken dan het is, net zo erg als andersom! Ik heb o.a. afgekickt van ritalin en dexamfetamine, zeker de laatste was echt alles behalve fijn. Maar met de juiste mindsetting kan het zeker.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:36

Zelfs met een goede mindset kom je niet van ghb af zonder afbouwen of andere medicijnen als hij al lichamelijk afhankelijk is.