Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:16

meggiemeg schreef:
_San87_ schreef:

Over discreet gesproken :').

Nee niet echt maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dan weet ze direct waar ze aan toe is en heeft ze een keuze die ze nu wellicht niet heeft.

Ja dahaag. Wees dan ook zo dapper het haar zelf te vertellen. Dat laffe gedoe via internet altijd.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:16

Ik zou hem echt zo enorm hard grijpen dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat om overal zijn gulp open te trekken

Chic of niet....lekker belangrijk

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:17

quartel schreef:
Ik zou hem echt zo enorm hard grijpen dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat om overal zijn gulp open te trekken

Ja voor sommigen wel belangrijk. Er is ook nog zoiets als waardigheid en zelfrespect.

meggiemeg

upendo schreef:
Ik snap niet waarom ze dat dan tegen die chick moet melden. Dat heb je helemaal niks mee van doen.
Die vent, daar heb je een 'relatie' mee. Die moet je het op de man af vragen.

Ik snap nu wel waarom vrouwen soms het stempeltje achterbaks krijgen. Vorm een set ballen en vraag het op de man af. Tenzij je je er beter door voelt als je iemand die helemaal buiten de situatie staat die jij met die man hebt erin mee te trekken.

En die geloof jij nog op zijn mooie blauwe ogen als je er al achter kwam dat de uitjes met zijn vriendin was i.p.v. met zijn vrienden? Als hij daar al niet eerlijk over kan zijn zal het antwoord op die vraag het ook niet zijn!

Ayasha
Blogger

Achterbaks is imo niks zeggen tegen het meiske. Weten dat hij misschien vreemd gaat (want geloof je werkelijk dat ie dat gaat zeggen als ie een vriendin heeft en geen open relatie? Get real... ) maar niks zeggen om jezelf te beschermen.. :(:)
Nee bedankt. Dan liever open en eerlijk naar alle partijen toe. "weet je vriendin het?" "ja?" "mooi, dan vind je het vast niet erg als ik koffie'tje met der ga drinken."
:)

Ze IS er al in betrokken. Ze weet het alleen nog niet. Dat is een stuk achterbakser dan het haar gewoon gaan zeggen. (achterbaks = achter de rug om. Hoe kan iets eerlijk zeggen tegen iemand nu achterbaks zijn. :?)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:19

lieveli schreef:
quartel schreef:

Ja voor sommigen wel belangrijk. Er is ook nog zoiets als waardigheid en zelfrespect.

precies....juist uit zelfrespect :D
En ik zou echt hele dikke schijt hebben aan wat een ander daar van vind :D

Urbanus

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:23

Het gaat niet om wat een ander vindt, vandaar het woord zélfrespect. Want ik zou het niet aan mezelf kunnen verkopen om hem 'te grijpen'. Ik heb wel leukere/betere/belangrijkere dingen te doen met mijn leven.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:25

Ayasha schreef:
Achterbaks is imo niks zeggen tegen het meiske. Weten dat hij misschien vreemd gaat (want geloof je werkelijk dat ie dat gaat zeggen als ie een vriendin heeft en geen open relatie? Get real... ) maar niks zeggen om jezelf te beschermen.. :(:)
Nee bedankt. Dan liever open en eerlijk naar alle partijen toe. "weet je vriendin het?" "ja?" "mooi, dan vind je het vast niet erg als ik koffie'tje met der ga drinken."
:)

Ze IS er al in betrokken. Ze weet het alleen nog niet. Dat is een stuk achterbakser dan het haar gewoon gaan zeggen. (achterbaks = achter de rug om. Hoe kan iets eerlijk zeggen tegen iemand nu achterbaks zijn. :?)

Daar ben ik het dus volledig mee eens, ik hoop echt dat als ik een vreemdgaande vriend heb, dat die het doet met iemand zoals jij.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:27

Het verbaasd me toch hoeveel mensen zeggen 'houd het voor jezelf, laat het hem zelf vertellen' denk je echt dat hij dat zou doen?
Ik zou ook willen dat iemand me het vertelde als ik het zelf niet wist. Daarbij je kent haar niet, dus wordt ze wel pissig en denkt ze dat je liegt, dan heb je er ook niks verloren.
Ik denk dat dat al voldoende wraak is. Daarna lekker verder met je leven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:28

Mij verbaast dat eigenlijk niet helaas...

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:28

Ik heb eigenlijk gewoon liever dat ie niet vreemdgaat :'). En als ie dat toch doet, de ballen heeft dit zelf op te biechten. Ik ben de kwaadste niet 8-).

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:30

_San87_ schreef:
Ja dahaag. Wees dan ook zo dapper het haar zelf te vertellen. Dat laffe gedoe via internet altijd.

Mee eens, maar wat al eerder geopperd werd wat als diegene je niet uit laten praten? Daar was mijn reactie op gebaseerd. Of als je niet geloofd wordt?

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:30

Ben het trouwens volledig met jouw post eens Ayasha :j

San: da's nog altijd het beste natuurlijk :o Maar ik durf maar zo te wedden dat 90% van de vreemdgangers dat niet zou doen.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:31

Jeez haha, wat een gedoe om iemand van Tinder..

Gewoon je geld terugvragen en geen contact meer zoeken? Of als je er echt heel erg mee zit voor die meid, gewoon zeggen dat je via facebook gezien hebt dat hij een vriendin heeft, en dat je het geen prettig idee vindt om dus nog door te gaan?

Molfre

meggiemeg schreef:
Mee eens, maar wat al eerder geopperd werd wat als diegene je niet uit laten praten? Daar was mijn reactie op gebaseerd. Of als je niet geloofd wordt?

Dan ben je in ieder geval eerlijk geweest en ben je er niks mee verlore, want je kent haar toch niet :n

meggiemeg

_San87_ schreef:
Ik heb eigenlijk gewoon liever dat ie niet vreemdgaat :'). En als ie dat toch doet, de ballen heeft dit zelf op te biechten. Ik ben de kwaadste niet 8-).

Helemaal mee eens, alleen je moet ze de kost geven die het wel prima vinden om van 2 walletjes te snoepen... Dat gebeurt meer dan je denkt!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:32

Molfre schreef:
meggiemeg schreef:

Dan ben je in ieder geval eerlijk geweest en ben je er niks mee verlore, want je kent haar toch niet :n

Klopt helemaal! Persoonlijk zou ik ook liever iemand in het gezicht de waarheid vertellen!
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 11-07-14 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:32

meggiemeg schreef:
_San87_ schreef:

Helemaal mee eens, alleen je moet ze de kost geven die het wel prima vinden om van 2 walletjes te snoepen... Dat gebeurt meer dan je denkt!

Ik weet dat het heel veel gebeurt. Onder mannen én vrouwen.

meggiemeg schreef:
_San87_ schreef:

Dan pech, je hebt het verteld, wat zij ermee doet moet zij weten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:33

_San87_ schreef:

Ja, in een ideale wereld zou het zo gaan maar helaas... Ik hoop ook dat die van mij niet vreemd gaat... Maar ALS hij het doet, hoop ik dat dat meiske niet zo is als veel bokkers hier en niks zegt... :n

meggiemeg: nou daar kiest ze dan zelf voor toch? Pak je de foto's mee af geprint ofzo, gooi je ze desnoods voor haar op de vloer neer als ze ze niet wil aanpakken en zeg je "zeg niet dat'k je niet gewaarschuwd heb", draai je om en wandel je weg. :) niks aan't handje. Dat is dan haar eigen keuze

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:33

Het is gewoon niet zwart-wit, je kunt niet zeggen dat je het per sé moet vertellen of per sé stil moet houden.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:36

Maar waarom zou je het wel aan dat meisje vertellen, en niet meneertje op de man af vragen?

Tuurlijk kan TS het aan dat meisje vertellen. Maar waarschijnlijk wordt je dan gezien als degene bij andermans vent afpikt. En zo iemand wil TS volgens mij niet zijn.

Ik denk dat het beter is om eerst hem te confronteren. Vind je het daarna nog steeds nodig dat z'n vriendin ervan af weet, dan kan je altijd nog de keuze maken om het wel of niet aan haar te vertellen.
Maar de waarheid komt toch altijd wel uit

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:37

Ayasha schreef:
_San87_ schreef:

Ja, in een ideale wereld zou het zo gaan maar helaas... Ik hoop ook dat die van mij niet vreemd gaat... Maar ALS hij het doet, hoop ik dat dat meiske niet zo is als veel bokkers hier en niks zegt... :n

meggiemeg: nou daar kiest ze dan zelf voor toch? Pak je de foto's mee af geprint ofzo, gooi je ze desnoods voor haar op de vloer neer als ze ze niet wil aanpakken en zeg je "zeg niet dat'k je niet gewaarschuwd heb", draai je om en wandel je weg. :) niks aan't handje. Dat is dan haar eigen keuze

Ik hoop dan gewoon dat mannen respect hebben voor hun partner en het zelf opbiechten :). Zoals het hoort.

En sowieso eerst hem confronteren. Niet meteen naar haar stappen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:39

Als ze respect hadden voor hun partner, gingen ze niet vreemd.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:40

Ayasha schreef:
Als ze respect hadden voor hun partner, gingen ze niet vreemd.

Weer een discussie an sich. Hoewel je in essentie natuurlijk gelijk hebt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:44

Natuurlijk.