Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennyj01 schreef:Kom op zeg. Hij is de vader en hij is vrij om de weekenden in te vullen hoe hij dat wil.
Amandavd schreef:Jennyj01 schreef:Kom op zeg. Hij is de vader en hij is vrij om de weekenden in te vullen hoe hij dat wil.
Ja en dus? Het zal mij een worst wezen hoe hij zijn weekend in vult, het gaat er omdat hij zijn kinderen nog niet betrekt bij zijn nieuwe relatie. Ik ben zelf kind van gescheiden ouders, en heb daar behoorlijk wat klappen van opgelopen, met depressie en suïcidale neigen als gevolg. Mijn kleine broertje is aan de drugs gegaan. Dus doe nou maar niet alsof kinderen geen schade van scheidingen kunnen oplopen want dat is wel degelijk zo.
hanny_jelke schreef:Kelly_Taco schreef:Als ik dit allemaal lees vraag ik me af waarom je uberhaubt kinderen wilde met deze man...
Lijkt me niet een rolmodel vader..
hoe kun je dat oordelen?
we kennen de kant van het verhaal van de vader niet
Amandavd schreef:Jennyj01 schreef:Kom op zeg. Hij is de vader en hij is vrij om de weekenden in te vullen hoe hij dat wil.
Ja en dus? Het zal mij een worst wezen hoe hij zijn weekend in vult, het gaat er omdat hij zijn kinderen nog niet betrekt bij zijn nieuwe relatie. Ik ben zelf kind van gescheiden ouders, en heb daar behoorlijk wat klappen van opgelopen, met depressie en suïcidale neigen als gevolg. Mijn kleine broertje is aan de drugs gegaan. Dus doe nou maar niet alsof kinderen geen schade van scheidingen kunnen oplopen want dat is wel degelijk zo.
sweetwendy schreef:Klopt maar ik wil niet dat hij de kinderen meeneemt naar elke vrouw en daarbij gaat slapen.. Want dat is waar ik bang voor ben.
Ik heb inmiddels contact gehad met de advocaat en ze zou me volgende week het verslag mailen wat wij hebben afgesproken en ze zou er wat bij toevoegen over dit incident. Ik hoop dat hij het dan ook goed opneemt..
sweetwendy schreef:Klopt maar ik wil niet dat hij de kinderen meeneemt naar elke vrouw en daarbij gaat slapen.. Want dat is waar ik bang voor ben.
Ik heb inmiddels contact gehad met de advocaat en ze zou me volgende week het verslag mailen wat wij hebben afgesproken en ze zou er wat bij toevoegen over dit incident. Ik hoop dat hij het dan ook goed opneemt..
waarom er door de advocaat hier nog iets over laten zeggen?hanny_jelke schreef:sweetwendy schreef:Klopt maar ik wil niet dat hij de kinderen meeneemt naar elke vrouw en daarbij gaat slapen.. Want dat is waar ik bang voor ben.
Ik heb inmiddels contact gehad met de advocaat en ze zou me volgende week het verslag mailen wat wij hebben afgesproken en ze zou er wat bij toevoegen over dit incident. Ik hoop dat hij het dan ook goed opneemt..waarom er door de advocaat hier nog iets over laten zeggen?
hij heeft zijn excuus aan geboden, waarom water op het vuur gooien?
of het nou wel zijn vriendin is of niet, dat zou jou een rotzorg wezen, jij bent zijn vrouw niet meer.
jullie moeten dingen over de kinderen met elkaar bespreken en verder leven en laten leven, je hebt verder niks meer over zijn doen en laten te zeggen 0,0%
en waarom zo een regel op stellen. voor hem is het naar een maand al niet meer in het begin van een relatie en voor jou pas over 5 jaar (bijvoorbeeld)
je zet hem hier heel slecht neer, laat mensen hem lekker beoordelen, hij heeft borderline, dus wordt al finaal afgekraakt. en jij voelt je de gebeten hond?
sorry TS voor mij is hij de gebeten hond!
sweetwendy schreef:Ik heb inmiddels contact gehad met de advocaat en ze zou me volgende week het verslag mailen wat wij hebben afgesproken en ze zou er wat bij toevoegen over dit incident. Ik hoop dat hij het dan ook goed opneemt..
Bon_charmeur schreef:Noi een kind van 8 maanden slaapt in een ledikant, heeft nog een fles nodig, en zeker regelmaat, plus en kind van 6 krijgt meer mee dan je verwacht! Een kind van 8 maanden sleep je niet uren mee in de trein! En je kind van 8 maand in vreemde kamer bedje enz zou ik ook zeker niet willen! 8 maand is nog een baby! Is er weleen ledikant? En degelijke spullen voor de baby! Ts ik snapj frustratie! Ik zou dit ook zeker niet accepteren! Of het nou een man vrouw neef nicht zou zijn ook niet!
Alleen blijf wel praten
sweetwendy schreef:Ja en ze zei dat naar mij toe mailen maar dat heeft ze ook (nog) niet gedaan.
Afspraken zijn 18juni gemaakt.
hanny_jelke schreef:@ Tabaluga12, dat sowieso, aan gezien er blijkbaar een strijd nodig is over een logeerpartijtje, vraag ik mij ernstig af waar er nog meer gestreden gaat worden, en waar ouders strijden, zijn de kinderen de harst gebeten honden,
maar daarna in mijn ogen toch wel de vader, hoe hard het ook klinkt voor TS
Anoeska schreef:\Als mamma gewoon leuk meedoet, en vraagt 'Heb je lekker gespeeld, heb je leuk in een ander bed geslapen...?', dan is er niks aan de hand.
Oh ja....doodnormaal hoor, in bed kruipen in het huis van een onbekende mevrouw. Dat moet dan opeens "leuk" zijn?