DynamiteS schreef:Wie het vroeg wat ik op stal moet doen: routineklusjes; paarden buiten/binnen zetten, stallen mesten, bak spuiten, hooi geven etc. Laatste keer moest ik ook helpen in het honden gedeelte.
Maar staan nog maar weinig paarden en gezien we meestal samenwerken is het zo gedaan.
Ben ondertussen wel aan het kijken of ik in de buurt ergens nog een leuk baantje kan vinden voor iets meer per uur. Blijf wel ook bij die stal werken, ben er nog maar net en ook al wordt er minimumloon betaald, ik vind het wel zo netjes om er toch een behoorlijke tijd te werken, gezien de eigenaar het druk genoeg heeft. En ach, ik zit tussen de paarden en de anderen (en eigenaren) zijn heel gezellig![]()
wbt de jeugd van tegenwoordig (sorry, ff snel offtopic); daar ben ik het wel mee eens. Als ik zie hoe die zich soms gedragen.. Ook de brutaliteit op scholen (elders ook, maar op scholen meer ervaring mee) vind ik niet kunnen. Ik ben blij dat ik (in België) op een school zit waar er nog wel respect is en waar (zo goed als) niet gepest wordt. Als men het over de jeugd van tegenwoordig heeft voel ik me, eerlijk gezegd, ook niet aangesproken omdat ik weet dat ik anders in elkaar zit dan diegenen die vervelend, brutaal, lui etc zijn.
Ik vroeg het, lijkt me trouwends een leuk baantje!

wat een lef (en grote bek) hebben sommige kinderen hier! Niet te geloven!
Toen ik die leeftijd had was ik blij met wat ik kreeg, werken moest ik van mijn ouders! Echt niet dat ik thuis op m'n luie reet mocht zitten en profiteren van hen.. en ben blij toe dat ik geluisterd heb, heb in die paar jaar toch een mooi zakcentje bij elkaar gespaard van dat rotloontje.