Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:25

Britta31 schreef:
Moet je het boek lezen als het buiten donker is.Super eng.Wel een heel goed boek.En gratis slapeloze nachten.

Het boek heb ik ook gelezen, en die vond ik mee vallen.
Maar gaan ze serieus een remake maken? Die ga ik dus niet zien.

Bedenk me net dat ik onze oven ook niet zo leuk vindt, je kan jezelf erin zien en heb ook altijd het idee dat er dan iemand achter mij staat ofzo.

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:29

Nimber schreef:
OMG hoe herkenbaar! Al word t wel minder nou ik ouder word.

Ik vind slapen zonder iets over me heen vreselijk. Al smelt ik van de hitte dan nog lig ik onder m'n laken :D alsof ik dan niet vermoord word door een monster

Ja! Zo herkenbaar. Heb ook dat als mijn haar, been, hand, vinger etc over mijn bed hangt dat ik hem dan heel snel intrek. Stel je voor dat iets het pakt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:59

Welliej schreef:
In onze kamer badkamer zit zo'n afzuigding. Mijn vriend laat altijd het licht aan en dus ook het afzuigding (dat zit gekoppeld). Ik moet toegeven dat ik altijd panisch naar boven ren en het licht uitdoe.. en ja dat gebeurt altijd rennend...

En ik maar denken dat ik de enige ben die bang is voor zoiets. Ventilatiekanalen.....Brrr! Van die nare zwarte gaten in een plafond. Ik durf er niet eens naar te kijken. :oo En als er dan ook nog een afzuiging begint te loeien....doodeng.

Op het toilet van mijn basisschool hingen dikke teerpegels uit de roosters, van het dak. Dat zag er zo griezelig uit! Ik hield altijd mijn plas op op school. :D

Een poosje terug deed ik het licht in de badkamer aan en zat er blijkbaar een vogel in de ventilator. Dat was het toppunt van horror! |(

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:00

De hele zolder, ik kom er liever helemaal niet. Vooral niet als het regent of waait :')

magdaboumaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:02

xMendy schreef:
Spiegels vind ik alleen 's avonds eng. Altijd bang dat ik dan iemand achter me zie als ik er inkijk :')

haha dat probleem herken ik zo :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:05

Niet zozeer dingen, maar sinds ik (toen ik klein was) Baantjer of zoiets heb gekeken waarbij iemand door de voordeur heen kapot geschoten werd ren ik als het pikdonker is 's avonds de trap op, weg van de voordeur. Stom he? :')

Stippie

Re: Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:14

Door jullie zou ik ook bijna bang worden in huis. (al had ik dat toen ik nog bij mijn ouders woonde meer last van)
Nu alleen nog bang voor de rekeningen die op de mat vallen ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:49

Ik zet ook nooit meer camera's op mijn kamer.

Mijn compact camera, die overigens kapot was - geen batterijen had en ook geen geheugenkaart. Ging midden in de nacht aan en begon foto's te maken.

Ik heb gegild jongens ... gegild! Geprobeerd om nog foto's terug te kijken.. maar niets, en ook geen aanleiding tot. Zo raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:51

Ik vind de zolder altijd heel eng :') Ren altijd zo snel heen en weer als ik iets moet pakken van de zolder.

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:52

xDenies schreef:

Mijn compact camera, die overigens kapot was - geen batterijen had en ook geen geheugenkaart. Ging midden in de nacht aan en begon foto's te maken.

Ik heb gegild jongens ... gegild! Geprobeerd om nog foto's terug te kijken.. maar niets, en ook geen aanleiding tot. Zo raar.

ahhh,,,! zo eng! :brr: :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:54

xDenies schreef:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:58

xDenies schreef:

Bizar..

Zo hadden wij een oude Furby, geen batterijen in, écht niet.
Ook was hij al zeker 6 jaar kapot.
En echt out of the blue begint dat ding te praten.

Ik moest huilen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:58

Bizzybijtje: ik heb zo hard om die foto gelachen _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:01

Haha, oh god. Nou gelukkig viel ik daarna gewoon in slaap. Maar die camera werd meteen verbannen van mijn slaapkamer ...

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:02

Ik vind zoveel dingen eng hier in huis...

Zo ben ik bang van:
-het douchegordijn
-de kelder
-de zolder
-de berging
-de garage
-het hondenhok
-alle achterkanten van kasten / wasmachine...

Kort gezegd: Alle plaatsen waar spinnen zich zouden kunnen verschuilen :+

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:13

Haha die Furby, geweldig :')
Ik ben altijd bang dat als ik de gordijnen of rolgordijn dichtdoe dat er ineens iemand voor het raam staat :')

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:16

Lara_Silver schreef:
Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt. :')

+1 :+

En ik heb een halfhoogslaper. Daaronder is t donker. En ik doe altijd alle lichaamsdelen onder de deken. Want 'het' grijpt je zo. :brr:
Laatst bijgewerkt door YvonRondo op 24-06-14 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:19

_Balou schreef:
Haha die Furby, geweldig :')
Ik ben altijd bang dat als ik de gordijnen of rolgordijn dichtdoe dat er ineens iemand voor het raam staat :')

+293747

Daarom durf ik niet meer mn rolgordijn open te doen :')

Komt ook door die horrorfilm Sint.
Dat er ineens zo'n zwarte piet voor het raam komt. _O-

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:20

Wat verder nog eng is... de zolder. Als je alleen al naar boven KIJKT is die al eng. Boven staan allemaal dozen en spulletjes en de wasmachine+droger+wasrek staat daar allemaal.... Allemaal slangen en enge dingen achter de wasmachine en dat is dan het eerste wat je ziet.... En nog iets engs... Ik zit nu aan mijn bureau, maar de plek achter me is een hoek. Doodeng, ik durf niet achterom te kijken. Ik denk dat ik ff naar beneden ga met laptop. :')

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:40

IJslander14 schreef:
Lara_Silver schreef:
Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt. :')

+1 :+

Zoooo herkenbaar,
Ik vind dat egt super eng. Ik durf ook niet zonder deken te slapen want dan ben ik bang dat ik iets voel ofso, en ook durf ik niet met mijn benen helemaal gestrekt te slapen, want dan ben ik bang dat ik alsnog gegrepen word.

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:45

Ik moet egt elke nacht een x naar de wc,
Boven durf ik niet want daar hangt een spiegel dus ga ik beneden. Als ik dan doortrek ren ik zo hard ik kan naar mijn slaapkamer en gooi gauw de deur dicht. Ik ben dan altijd bang dat iets me volgt rn wil grijpen. :')

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:47

Larissbruil schreef:
Ik moet egt elke nacht een x naar de wc,
Boven durf ik niet want daar hangt een spiegel dus ga ik beneden. Als ik dan doortrek ren ik zo hard ik kan naar mijn slaapkamer en gooi gauw de deur dicht. Ik ben dan altijd bang dat iets me volgt rn wil grijpen. :')

Jaa! Ik moet dan een trap op en ben altijd bang dat er dan iets achter me aan rent ofzo. Naar het donker toe is geen probleem, maar er van weg. Bah. Dan kan je het niet meer in de gaten houden.... :brr:

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:48

Ja precies egt eng

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:55

Terug van de wc ren ik niet meer 's nachts..
Ik loop wel snel!

Maar nadat iemand die ik ken een keer onder naar de wc ging, en daarna de trap oprende waardoor ze struikelde en een gebroken voet had, heb ik het wel afgeleerd om naar boven te rennen :')

Sindsdien ren ik niet meer zo snel als ik van de wc kom. Denkend aan wat er nou zou kunnen gebeuren :)
Edit: De kans dat je ineens iets ziet vergeleken met de kans dat je valt :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:58

Ik vind eigenlijk niks in huis echt heel eng gelukkig! wel maak ik mezelf soms gek dat er elk moment een zombie tegen het raam kan springen als het donker is _O-

En m'n ouders hebben een soort trollen pop op hun kamer, die vond ik vroeger super eng! Hij staat al zeker 15 jaar achter het gordijn haha :')