Wat kost een bruiloft?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:04

Onze ringen waren minder dan 500 euro en ik ben er heel blij mee. Handgemaakt en uniek. :)

Afbeelding

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:22

Wij waren voor onze bruiloft €10.000 kwijt en hebben voor dat bedrag alles erop en eraan gehad. Alleen net zo lang gezocht tot we goedkopere opties vonden voor wat het normaal moest kosten. Veel zelf gedaan en daardoor ook echt een hele persoonlijke touch aan onze dag kunnen toevoegen. Kleding zelf laten maken, zijn schoenen zelf ontworpen, ringen eigen ontwerp van staal i.p.v. witgoud (vinden we net zo mooi en durf echt niet te lopen met een ring van een paar duizend euro om m'n vinger, als de dood dat ik hem kwijtraak). Eigen auto, een 2CV (oke, wel speciaal aangeschaft O:) maar die wilde manlief al jaren), kapsel en make up relatief goedkoop, goede vriend als fotograaf tijdens de shoot en via via een leuke fotografe voor de ceremonie, goede vriendin heeft 's avonds nog foto's gemaakt. Corsages zelf gemaakt, kaartjes zelf ontworpen en laten drukken, aankleding zelf geregeld, taart van mini Bossche bollen i.p.v. een dure bruidstaart, eigen ambtenaar... Hebben alleen niet bespaard op de locaties, diner en het feest, dat vonden we het belangrijkst en daar zitten ook de meeste kosten in uiteindelijk! We hadden overdag ongeveer 40 daggasten en heel veel vrienden en familie die tijdens de ceremonie zijn komen kijken en gebleven zijn voor de toost. 's Avonds ongeveer 140 man in totaal.

Sees

Re: Wat kost een bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:35

Femke_Tweety, gefeliciteerd. Ik wens jullie een mooie dag!!

Ik hecht dus weer geen waarde aan ringen. Ik had ook niet per se een ring hoeven hebben maar dat wilde mijn man graag :D. Ik wilde dus ook absoluut niet veel geld uiteven aan ringen maar dat is nog niet makkelijk gebleken ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:36

Anthea schreef:
Onze ringen waren minder dan 500 euro en ik ben er heel blij mee. Handgemaakt en uniek. :)

[ Afbeelding ]

Wauw, mooi! Van hout?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 10:39

Joolien schreef:
Anthea schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw, mooi! Van hout?

Super gaaf inderdaad!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:52

saroanda schreef:
Mijn jurk was goedkoop, de ringen nog goedkoper :D

Mijn jurk was goedkoop en onze ringen nog goedkoper :P wij hebben nl. geen ringen gedaan, maar allebei een super mooi horloge met inscriptie :Y) en daar waren we iets van € 500,-- aan kwijt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 04:21

Joolien schreef:
Anthea schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw, mooi! Van hout?

Carbon fiber :) Die van mij heeft een diamantje. Origineel design kwam met een zirkonia oid maar dat wil ik dan weer niet in mijn trouwring. :+

F_T

Re: Wat kost een bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:36

Afgelopen zaterdag zijn wij getrouwd.

De komende 3 weken zijn we heeeeeeel druk (4-daagse en vakantie) en daarna zal ik hier eens een mooi overzichtje plaatsen. (We hebben alles precies bijgehouden)
Ons lijstje is misschien nogal afwijkend op sommige onderdelen denk ik...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:13

Femke-tweety; gefeliciteerd! Ben heel benieuwd :)

(Kijken of ik dan ook nog dingen zie waarvan ik ding; oeps, vergeten!)