Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar die wilde manlief al jaren), kapsel en make up relatief goedkoop, goede vriend als fotograaf tijdens de shoot en via via een leuke fotografe voor de ceremonie, goede vriendin heeft 's avonds nog foto's gemaakt. Corsages zelf gemaakt, kaartjes zelf ontworpen en laten drukken, aankleding zelf geregeld, taart van mini Bossche bollen i.p.v. een dure bruidstaart, eigen ambtenaar... Hebben alleen niet bespaard op de locaties, diner en het feest, dat vonden we het belangrijkst en daar zitten ook de meeste kosten in uiteindelijk! We hadden overdag ongeveer 40 daggasten en heel veel vrienden en familie die tijdens de ceremonie zijn komen kijken en gebleven zijn voor de toost. 's Avonds ongeveer 140 man in totaal.
. Ik wilde dus ook absoluut niet veel geld uiteven aan ringen maar dat is nog niet makkelijk gebleken
. Anthea schreef:Onze ringen waren minder dan 500 euro en ik ben er heel blij mee. Handgemaakt en uniek.
[ Afbeelding ]
Joolien schreef:Anthea schreef:Onze ringen waren minder dan 500 euro en ik ben er heel blij mee. Handgemaakt en uniek.
[ Afbeelding ]
Wauw, mooi! Van hout?
Joolien schreef:Anthea schreef:Onze ringen waren minder dan 500 euro en ik ben er heel blij mee. Handgemaakt en uniek.
[ Afbeelding ]
Wauw, mooi! Van hout?
Die van mij heeft een diamantje. Origineel design kwam met een zirkonia oid maar dat wil ik dan weer niet in mijn trouwring.