Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:04

xSlvna schreef:

Men mag best flink eisen, maar vergeet niet dat een GP hengst duurder is dan een shetlander. :Y)

:') :') :') :') :') :') :')

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:31

NeverGiveUp schreef:
Zo klinkt 'net ingereden' wel weer grappig :+

_O-

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:34

xSlvna schreef:
Goed wat hier gezegd wordt, met paarden.

Men mag best flink eisen, maar vergeet niet dat een GP hengst duurder is dan een shetlander. :Y)

Maar let wel, zo'n shetje zal je meer verbazen en wie wil er nou voorspelbaarheid ?

M_D_H

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:39

Een GP hengst verdient ook een GP ruiter...
Vergeet dat niet!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 12:48

GP hengst traint meer, het verdienen doet de ruiter/stal.. ;-)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:36

Maar Janine1990 en Ketaki, de ervaringen die jullie hebben, zeggen toch meer over dat ene individu dan iets over alle voetballers. Ik vind dat net kortzichtig als, zoals Queelens ook al opmerkte, geen 'paardenmeisje' willen, omdat je een relatie met eentje hebt gehad die alleen maar met haar paard bezig was en weinig andere gespreksstof had. En die zijn er echt wel, ook boven de 14. Als je geen gemeenschappelijke interesses hebt, is er gewoon geen klik, dat heeft toch weinig met de sport an sich te maken. Mss wel met hoe fanatiek iemand bezig is met zijn passie, maar ook dat kan gelden voor elke passie.

Ik deel jullie ervaringen totaal niet namelijk. Natuurlijk heb je vaak een bepaald type mens in een bepaalde sport, maar die types zijn toch vrij breed te omschrijven en er zijn zoveel uitzonderingen op de regel.

Ik zou overigens nooit iets met een profvoetballer willen, maar dat heeft meer met praktische redenen te maken, namelijk dat ik nooit mijn leven zou indelen op mogelijke transfers van hem naar het buitenland.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:10

@ knoffer, het hele elftal waarin mn ex speelt, zo zijn al die collega's /vrienden, dus nee geen voetballer meer voor mij.

ben er gelijk goed van genezen.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:59

Hij zoekt natuurlijk zijn vrienden er ook op uit. Maar wat is 'zo zijn'? Want ik weet niet hoe de jongens uit het team van m'n vriend in een relatie zijn :+ Wel weet ik dat het allemaal jongens met een eigen karakter zijn, die echt over meer dan alleen voetbal kunnen praten. Overigens het gros ook niet mijn type, maar die ene dus wel :)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:07

Het valt mij op dat veel mensen een auto onder materialistisch vinden vallen, maar volgens mij is dat misschien heel erg locatie gebonden := ik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben :n

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:11

Hier weinig eisen, behalve dan verzorgd (als in: schoon) en een beetje inhoud en vooral: de klik.
Geen rijbewijs en auto is geen probleem, maar het moet dan wel zijn dat beiden op en neer reizen ipv alleen ik.
We hebben hier een goede ov-verbinding en de bus stopt op 2 minuten lopen bij mijn huis.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:17

Saintelette schreef:
Het valt mij op dat veel mensen een auto onder materialistisch vinden vallen, maar volgens mij is dat misschien heel erg locatie gebonden := ik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben :n

Ja maar dat werkt twee kanten op. Ik heb dan toevallig wel een auto, maar ben wel gewend om te reizen. En anders pak je de fiets of wat dan ook. Als je iemand echt leuk vind heb jedat er wel voor over.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:22

De enige eis die ik heb gesteld is dat me zou nemen zoals ik ben en onvoorwaardelijk (binnen het redelijke !) van me zou houden.

Zie alleen dat maar es te vinden.... :o

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:26

Saintelette schreef:

ik vind een auto anders niet onder materalistisch vallen.

scheelt dat mn woonplaats makkelijk te bereiken is, maar er zijn idd dorpen/steden die moeilijker te bereiken zijn :7 :7

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:27

freespirit schreef:
De enige eis die ik heb gesteld is dat me zou nemen zoals ik ben en onvoorwaardelijk (binnen het redelijke !) van me zou houden.

Ik heb er zo een :)
En geloof me... Hij heeft het echt extreem met mij te stellen hoor...
Als er weer eens iets niet gaat zoals het hoort en ik hem weer trip...
Dan laat hij mij gaan, hoe onredelijk ik ook tegen hem ben... tot ik weer tot rust ben gekomen... zijn conclusie, jij kan er niks aan doen dat je zo doet :n
En toch blijft hij onvoorwaardelijk van mij houden...
terwijl hij het met een ander zoveel makkelijker kan hebben...

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:28

Winged schreef:
Saintelette schreef:

Ja maar dat werkt twee kanten op. Ik heb dan toevallig wel een auto, maar ben wel gewend om te reizen. En anders pak je de fiets of wat dan ook. Als je iemand echt leuk vind heb jedat er wel voor over.

Ja natuurlijk, maar hier liggen dorpen al gauw een behoorlijk eind uit elkaar (mijn toenmalig vriendje woonde 32 km weg) en dan kun je wel eens fietsen, maar niet iedere x.. Plus in de winter of met slecht weer.. En met het ov was vrijwel onmogelijk..
Ik heb het trouwens over het aller onderste deel van Zeeland, misschien verheldert dat de boel haha!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:45

Saintelette schreef:

Ik woon zelf 5 km van de dichtstbijzijnde bushalte af dus ov is hier een ramp. Het dorp is hier ook al snel 20 minuten fietsen (ook nog heel afgelegen dus dat fiets je niet alleen in het donker) dus hier is een rijbewijs erg handig. Maar iedereen die er oud genoeg is heeft deze ook wel bij ons in het dorp want anders kom je nergens :p

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:48

Mijn vriendin deed ook ruim 50 minuten om op haar middelbare school te komen (met de auto ben je er binnen 20 minuten); 20 minuten fietsen haar de bushalte te komen, 15 minuten in de bus en dan nog 15 minuten lopen naar school. Dus als ik daar heen ging met de bus had ik al een probleem; het was eigenlijk te ver lopen vanaf de bushalte naar haar huis := rijbewijs was ook meer een noodzakelijk kwaad dan luxe. Gaf ook meer onafhankelijkheid dus nee, die zat niet te wachten op een jongen die elke keer van de bushalte moest worden opgepikt :=

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:00

M_D_H schreef:
freespirit schreef:

Ik heb er zo een :)
En geloof me... Hij heeft het echt extreem met mij te stellen hoor...
Als er weer eens iets niet gaat zoals het hoort en ik hem weer trip...
Dan laat hij mij gaan, hoe onredelijk ik ook tegen hem ben... tot ik weer tot rust ben gekomen... zijn conclusie, jij kan er niks aan doen dat je zo doet :n
En toch blijft hij onvoorwaardelijk van mij houden...
terwijl hij het met een ander zoveel makkelijker kan hebben...

Wat mag jij je gelukkig prijzen :wow:

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:26

Oeh, leuk topic :D!

Heb nog niet uitgebreid gelezen, doe ik vanavond wel ff. Maar ken het probleem :').

Wat mij betreft is afwijzen vanwege een auto niet alleen maar een materialistische gedachte, voor mij staat het hebben van een auto voor onafhankelijkheid en het hebben van vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Als iemand dus geen auto (of zelfs geen rijbewijs) heeft zou het absoluut een afknapper zijn, omdat ik er helemaal niet van houd om afhankelijk te zijn van een ander en ik wil dat ook niet in een man. Het type auto zegt vaak ook veel over het type man wat erin rijdt, dus zo gek vind ik dat idee nog niet eens.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:30

Wat zegt het soort auto dan? :D

Er is denk ik idd een groot verschil tussen stad en dorp wat betreft een auto + rijbewijs. Hier in Amsterdam is het echt helemaal niet gek om geen rijbewijs + auto te hebben. Sterker nog, grote kans dat je vaak met de fiets sneller op je bestemming bent.

Ketaki

hyppolyte schreef:
Oeh, leuk topic :D!

Heb nog niet uitgebreid gelezen, doe ik vanavond wel ff. Maar ken het probleem :').

Wat mij betreft is afwijzen vanwege een auto niet alleen maar een materialistische gedachte, voor mij staat het hebben van een auto voor onafhankelijkheid en het hebben van vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Als iemand dus geen auto (of zelfs geen rijbewijs) heeft zou het absoluut een afknapper zijn, omdat ik er helemaal niet van houd om afhankelijk te zijn van een ander en ik wil dat ook niet in een man. Het type auto zegt vaak ook veel over het type man wat erin rijdt, dus zo gek vind ik dat idee nog niet eens.

zo had ik het nog niet eens bekeken, maar er zit zeker een kern van waarheid in :j :j :j

Winged

loesje166 schreef:
Saintelette schreef:

Ik woon zelf 5 km van de dichtstbijzijnde bushalte af dus ov is hier een ramp. Het dorp is hier ook al snel 20 minuten fietsen (ook nog heel afgelegen dus dat fiets je niet alleen in het donker) dus hier is een rijbewijs erg handig. Maar iedereen die er oud genoeg is heeft deze ook wel bij ons in het dorp want anders kom je nergens :p

In een grijs verleden 17km van school gewoond... Bushalte? Die zat op 45 minuten lopen :)) Woon nu 'gewoon' in de Drentse hoofdstad :+

Moet wel toegeven dat ik toen ik 16 was een scooter (zelf gespaard ;) ) had.. En toen ik 18 was ook vrij snel een rijbewijs (1000 euro van pa en ma, rest zelf) en een auto, destijds een ibizaatje van toen 14 jaar oud. (verkoop scooter + zelf) had.

Detail: Ik ben vanaf mijn 14de elk weekend aan het werk geweest, hier en daar ook vakanties. Lucht en zonneschijn is gratis :)

Ik zou dus ook niet blij zijn met iemand die de godgansedag op de bank zit te hangen :+ Get off your lazy ass!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:40

Een bijbaan vind ik ook wel een goede, ik werk ook vanaf mijn 14e bijna elk weekend en in de vakanties fulltime. Ik had een ex die naast zijn studie niks deed. Lekker een heel weekend/vakantie chillen, daar kon ik niet zo heel goed tegen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:43

Nou ja, even de vooroordelen oplepelen, BMW (of cabrio) rijders + patserbak of compensatiedrang, hoe duurder het merk, hoe meer drang enzo :')

VW busje = vrijbuiter, werkt voor zijn surfvakanties (ofzo)

Audi = Voor de ambitieuze mannen die het al wel enigszins voor elkaar hebben

gepimpte VW golf = Patsertjes rond de 18-25 (als ze ouder zijn dan dat en nog steeds zo rondrijden dan moet je heel hard wegwezen :') )

*edit* amsterdam is dan inderdaad wel een uitzondering, daar doe je alles lopend of met OV.

En werken indd, ook heel belangrijk, heb geen zin in een lamzak die alleen maar een uitkering trekt en verder geen ruk uitvoert.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 24-06-14 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:44

Vroeger zei ik altijd 'ik wil geen Fries, geen jongen met blond haar, geen jongen die rookt en geen tatoeages'.
Jullie raden het al, mijn toenmalige vriend had dat alles. :+ ook reed hij nog op een motor.
Dus eisen heb ik daarna niet meer gesteld :Y)

Mijn huidige vriend is kleiner dan mij, heeft een huis gekocht (wordt gebouwd) en woont nu dus nog thuis, werkt fulltime, heeft een auto (Ford) en heeft zwart haar.
En hij is meer dan perfect. <3

Een lijstje opstellen doe ik dus niet meer :)