xSlvna schreef:
Men mag best flink eisen, maar vergeet niet dat een GP hengst duurder is dan een shetlander.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel weet ik dat het allemaal jongens met een eigen karakter zijn, die echt over meer dan alleen voetbal kunnen praten. Overigens het gros ook niet mijn type, maar die ene dus wel
ik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben
Saintelette schreef:Het valt mij op dat veel mensen een auto onder materialistisch vinden vallen, maar volgens mij is dat misschien heel erg locatie gebondenik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben
Saintelette schreef:Het valt mij op dat veel mensen een auto onder materialistisch vinden vallen, maar volgens mij is dat misschien heel erg locatie gebondenik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben
freespirit schreef:De enige eis die ik heb gesteld is dat me zou nemen zoals ik ben en onvoorwaardelijk (binnen het redelijke !) van me zou houden.
Zie alleen dat maar es te vinden....

Winged schreef:Saintelette schreef:Het valt mij op dat veel mensen een auto onder materialistisch vinden vallen, maar volgens mij is dat misschien heel erg locatie gebondenik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben
Ja maar dat werkt twee kanten op. Ik heb dan toevallig wel een auto, maar ben wel gewend om te reizen. En anders pak je de fiets of wat dan ook. Als je iemand echt leuk vind heb jedat er wel voor over.
rijbewijs was ook meer een noodzakelijk kwaad dan luxe. Gaf ook meer onafhankelijkheid dus nee, die zat niet te wachten op een jongen die elke keer van de bushalte moest worden opgepikt
M_D_H schreef:freespirit schreef:De enige eis die ik heb gesteld is dat me zou nemen zoals ik ben en onvoorwaardelijk (binnen het redelijke !) van me zou houden.
Zie alleen dat maar es te vinden....
Ik heb er zo een
En geloof me... Hij heeft het echt extreem met mij te stellen hoor...
Als er weer eens iets niet gaat zoals het hoort en ik hem weer trip...
Dan laat hij mij gaan, hoe onredelijk ik ook tegen hem ben... tot ik weer tot rust ben gekomen... zijn conclusie, jij kan er niks aan doen dat je zo doet
En toch blijft hij onvoorwaardelijk van mij houden...
terwijl hij het met een ander zoveel makkelijker kan hebben...
!
. hyppolyte schreef:Oeh, leuk topic!
Heb nog niet uitgebreid gelezen, doe ik vanavond wel ff. Maar ken het probleem.
Wat mij betreft is afwijzen vanwege een auto niet alleen maar een materialistische gedachte, voor mij staat het hebben van een auto voor onafhankelijkheid en het hebben van vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Als iemand dus geen auto (of zelfs geen rijbewijs) heeft zou het absoluut een afknapper zijn, omdat ik er helemaal niet van houd om afhankelijk te zijn van een ander en ik wil dat ook niet in een man. Het type auto zegt vaak ook veel over het type man wat erin rijdt, dus zo gek vind ik dat idee nog niet eens.
loesje166 schreef:Saintelette schreef:Het valt mij op dat veel mensen een auto onder materialistisch vinden vallen, maar volgens mij is dat misschien heel erg locatie gebondenik kom uit een gebied met bijna geen OV, plaatsen behoorlijk ver uit elkaar en vrijwel voorzieningloos.. Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor ts ook geldt, maar is vrij vervelend als de persoon die je leuk vind dan geen rijbewijs blijkt te hebben
Ik woon zelf 5 km van de dichtstbijzijnde bushalte af dus ov is hier een ramp. Het dorp is hier ook al snel 20 minuten fietsen (ook nog heel afgelegen dus dat fiets je niet alleen in het donker) dus hier is een rijbewijs erg handig. Maar iedereen die er oud genoeg is heeft deze ook wel bij ons in het dorp want anders kom je nergens :p
Woon nu 'gewoon' in de Drentse hoofdstad 
) had.. En toen ik 18 was ook vrij snel een rijbewijs (1000 euro van pa en ma, rest zelf) en een auto, destijds een ibizaatje van toen 14 jaar oud. (verkoop scooter + zelf) had. 
Get off your lazy ass! 
)
ook reed hij nog op een motor.