takkie_muis schreef:This is the end
Was dat maar zo....ze kunnen nog steeds door....helaas.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pluizebolpum schreef:M_D_H schreef:Over Nog 2 jaar ben ik niet meer te redden
Mja, mijn vader was fanatiek voetbalkijker, ik weet ook meer dan ik weten wil.
Die reacties.Pas maar op, straks wordt dit een curling topic.
Paardenmiep, het is jammer dat Normandie in dezelfde tijdzone zit. Het leek me juist zo leuk om om 3 uur 's nachts ofzo eens lekker los te gaan. Volgende WEG is in Canada.Maureen95 schreef:En robben is zn schoen verloren en krijgt hem niet meer aan. Nu is die aan de kant om zn veters te strikken. Hij is al 1 minuut bezigIs ook héél moeilijk hoor. Schoenen strikken.
Ach, bij Normandië kunnen we vast ook wel doorvieren tot minstens 3 uur, en dan dronken over straat zwalken en luidruchtig vals zingen, zoals ook het geval is bij de voetbal
paardenmiep schreef:[
Haha ja om 3 uur 's nachts is een stuk beter inderdaadAch, bij Normandië kunnen we vast ook wel doorvieren tot minstens 3 uur, en dan dronken over straat zwalken en luidruchtig vals zingen, zoals ook het geval is bij de voetbal
Veulen84 schreef:Hee, kwam ik hier niet om het voetbal te ontwijken?![]()
Overigens hoor ik steeds apengeluiden uit de tuin van de buren komen... Zouden ze chippies willen delen met een niet voetbal fan? ik heb net de zak laten vallen en nou ben ik snackloos
Ik denk als je je vermomt als voetbalfan, dat je dan best chippies mee mag eten hoor 
paardenmiep schreef:Haha ja om 3 uur 's nachts is een stuk beter inderdaadAch, bij Normandië kunnen we vast ook wel doorvieren tot minstens 3 uur, en dan dronken over straat zwalken en luidruchtig vals zingen, zoals ook het geval is bij de voetbal

Veulen84 schreef:Hee, kwam ik hier niet om het voetbal te ontwijken?![]()
Overigens hoor ik steeds apengeluiden uit de tuin van de buren komen... Zouden ze chippies willen delen met een niet voetbal fan? ik heb net de zak laten vallen en nou ben ik snackloos