Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
serieus zeg....
.
Citaat:Tandenborstel? Check! Schoon ondergoed? Check! Camera? Check! Een bezoekje aan de Vakantiewinkel?
Citaat:Nee een speelhuisje
Citaat:Met deze koel- en vrieskasten houd je jouw biervoorraad ijs- en ijskoud, vóór, tijdens én na het WK!
Citaat:Ik wil mijn speelhuisje
Citaat:Thuisblijven tijdens de zomervakantie is helemaal zo erg nog niet, zeker met deze leuke en handige artikelen!
Citaat:En liefst nog met een SPEELHUISJE VOOR DE KINDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan hier echt met m'n hoofd niet bij. Saskiaatje schreef:Maar OMG, die mensen gaan nu op al hun marketingposts reageren.
Citaat:Tandenborstel? Check! Schoon ondergoed? Check! Camera? Check! Een bezoekje aan de Vakantiewinkel?Citaat:Nee een speelhuisjeCitaat:Met deze koel- en vrieskasten houd je jouw biervoorraad ijs- en ijskoud, vóór, tijdens én na het WK!Citaat:Ik wil mijn speelhuisjeCitaat:Thuisblijven tijdens de zomervakantie is helemaal zo erg nog niet, zeker met deze leuke en handige artikelen!Citaat:En liefst nog met een SPEELHUISJE VOOR DE KINDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan hier echt met m'n hoofd niet bij.
Saskiaatje schreef:Maar OMG, die mensen gaan nu op al hun marketingposts reageren.
Citaat:Tandenborstel? Check! Schoon ondergoed? Check! Camera? Check! Een bezoekje aan de Vakantiewinkel?Citaat:Nee een speelhuisjeCitaat:Met deze koel- en vrieskasten houd je jouw biervoorraad ijs- en ijskoud, vóór, tijdens én na het WK!Citaat:Ik wil mijn speelhuisjeCitaat:Thuisblijven tijdens de zomervakantie is helemaal zo erg nog niet, zeker met deze leuke en handige artikelen!Citaat:En liefst nog met een SPEELHUISJE VOOR DE KINDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan hier echt met m'n hoofd niet bij.
ze zetten zichzelf echt voor schut. En dat op openbaar internet _San87_ schreef:Als potentiële werkegever bedenk je je ook wel 300 keer of je de personen aanneemt die op die Facebookpagina zo tekeer gaan.
Dat soort idioten zou ik niet in mijn bedrijf willen, kan ik je zeggen.
dan heb je immers geen tijd meer voor dit soort ongein
vuurneon schreef:_San87_ schreef:Als potentiële werkegever bedenk je je ook wel 300 keer of je de personen aanneemt die op die Facebookpagina zo tekeer gaan.
Dat soort idioten zou ik niet in mijn bedrijf willen, kan ik je zeggen.
Net of die mensen überhaupt willen werkendan heb je immers geen tijd meer voor dit soort ongein
.