vergeten te genieten? : let's change!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

spotterick

Re: vergeten te genieten? : let's change!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 03:13

Probeer als dit kan van negatieve dingen een positief ding eruit te zien. Dit is heel moeilijk, maar mijn moeder os daar wel heel goed in soms zelfs zo goed dat ik heb van.... Oke hoe kom je daar nou bij xd.
verzorgsters zijn hier ook heeel slecht te vinden helaas. Misschien Old school briefjes ophangen bij de ah en de da?
Verder als je een vast ritme in de week hebt, wen je er het snelst aan. Mijn week ziet er elke dag anders uit kwa beginnen, ma half 9 di 5 uur s ochtend woe 8 do 5 uur weer vrijdag 3 uur snachts en za om 1 uur half 2 s nachts ook wat later daar is wat moeilijker aan te wennen helaas. Het is nu zelfs zo vanwege de vak moet ik alleen op zaterdag werken en dan begin ik om 3. Mijn biologische klok staat dus nu op 3 uur elke nacht word ik rond 3 uur wakker xd.
ik ben op het moment ook heel snel negatief, maar elke keer als ik in een dipje begin te komen ga ik er over praten en dan is het gelukkig weer over. Vandaag scheen weer eens na een paar dagen lekker de zon, dus heb er gelijk misbruik van gemaakt.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 16:34

Leuk dat het hier weer actief wordt!
Ik ben niet negatief, maar heb momenteel wel veel last van stress/een gehaast gevoel. Gelukkig volgende 2 weken een stuk rustiger, maar dan nog voelt het niet prettig... Maar geen idee wat ik er aan kan doen...

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:13

Oh, dat is ook lekker Pimaude! Hoe lang moet je dat volhouden?

Hier vandaag een lekker dagje gehad en echt wel genoten gelukkig. Soms heb je even iemand nodig die je met je voeten op aarde zet en je niet zo negatief laat zijn. Zo'n vriend heb ik gelukkig en na een (pittig) telefoongesprek gisteren voel ik me al een stuk beter :).

11Afotograaf: Enig idee waar het door komt/heeft het een oorzaak?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:09

Fijn dat je flink genoten hebt, Sting!

Ja, het is vooral de drukte met mijn bedrijf en het feit dat mijn ouders en broertje deze week nog vakantie hebben. Dus continue mensen om mij heen en behoorlijk wat afspraken nog... Maar gelukkig is dat volgende week weer weg en krijg ik het dan een stuk rustiger!