Probeer als dit kan van negatieve dingen een positief ding eruit te zien. Dit is heel moeilijk, maar mijn moeder os daar wel heel goed in soms zelfs zo goed dat ik heb van.... Oke hoe kom je daar nou bij xd.
verzorgsters zijn hier ook heeel slecht te vinden helaas. Misschien Old school briefjes ophangen bij de ah en de da?
Verder als je een vast ritme in de week hebt, wen je er het snelst aan. Mijn week ziet er elke dag anders uit kwa beginnen, ma half 9 di 5 uur s ochtend woe 8 do 5 uur weer vrijdag 3 uur snachts en za om 1 uur half 2 s nachts ook wat later daar is wat moeilijker aan te wennen helaas. Het is nu zelfs zo vanwege de vak moet ik alleen op zaterdag werken en dan begin ik om 3. Mijn biologische klok staat dus nu op 3 uur elke nacht word ik rond 3 uur wakker xd.
ik ben op het moment ook heel snel negatief, maar elke keer als ik in een dipje begin te komen ga ik er over praten en dan is het gelukkig weer over. Vandaag scheen weer eens na een paar dagen lekker de zon, dus heb er gelijk misbruik van gemaakt.