Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

): Waarom loop jij met die stokken? En jij hebt rare draadjes in je been..
Ook rustig uitgelegd wat er aan de hand was.. Toch zijn kinderen lekker verhelderend
Beter dan volwassenen die gaan zitten staren maar niets durven vragen

Echt op zo'n botte (haha!) manier. Eh, nee, alleen ik breek niet dagelijks mijn bovenbeen dus is het gek dat ik me dat afvraag
Het ligt zoals eerder geschreven idd meer aan de manier waarop iets gezegd wordt. Jorinda schreef:Wat een asociale mensen leven er op deze aardbol zeg. Heb met open mond sommige berichten gelezen...TammyVN schreef:Ik heb een gehoorbeschadiging (beschadigd trommelvlies) waardoor ik bij veel 'ruis' mensen slecht versta.
Jaartje terug stond ik in een bar, en de barman vroeg me van alles, maar ik verstond hem telkens niet.. Tot hij vol hard schreeuwde: "BEN JE DOOF OFZO?" Waarop ik gewoon heel rustig 'ja' zei.
Ik kreeg gelijk een gratis drankje omdat hij zich rot schaamde. Hij had niet verwacht dat ik serieus een gehoorbeschadiging zou hebben.
Doet me aan deze denken
Het hele filmpje is leuk, maar als je niet het hele filmpje wil zien, vanaf 2 minuten.
[ Video ]

(het is niet wonderlijk dat ze geen contact meer hebben).
Ben ook wel prettig gestoord maar niet op die manier als zij denken.
Quellian schreef:Jorinda schreef:Wat een asociale mensen leven er op deze aardbol zeg. Heb met open mond sommige berichten gelezen...
Doet me aan deze denken
Het hele filmpje is leuk, maar als je niet het hele filmpje wil zien, vanaf 2 minuten.
[ Video ]![]()
![]()
Dit is serieus hoe ik mijn ex heb leren kennen!!
Mijn ex is doof, maar dat wist ik niet. Ik stond met m'n handen vol en had al 3x gevraagd of hij de deur voor me open wilde doen. Met daarna inderdaad de vraag: 'ben je doof ofzo?!'.
, precies zo inderdaad "Ben je doof ofzo??" "Oh.. Oh. Sh*t". 
. Dreamybol schreef:Over dat staren zijn ook t-shirt teksten gemaakt: 'Keep staring, I might do a trick'.

. dan denk ik ook bij mezelf soms, moet ik het maar verbergen omdat mensen niet gewoon kunnen vragen. maatje987 schreef:ik heb er nog een gevonden
ongeveer 5 jaar geleden heb ik een ongeluk gehad schaawonden op me rug linker arm en been waren zwaar gekneusd kwam in het ziekenhuis aan hele aardige zuster die ging mee foto,s maken enzo
toen kwam ik op de plek waar ze het verband enzo aan leggen die zuster die ik daar voor had moest iemand anders helpen dus die was er niet bij ik had toen twee andere zusters en bleven maar kletsen over wat ze in het weekend zouden gaan doen en ik zie je doet dat verband veel te strak
ze zei gwn je bek houden en niet zeuren toen had ik al zo iets van uhhh hallo ik heb een ongeluk gehad
toen waren we eindelijk klaar en mocht ik gaan ik liep de gang op en ze zei
loop normaal stomme prutsmuts
en ja echt dat heeft ze gezegd me moeder en ik riepen tegelijk hallo ik heb een ongeluk gehad