Maar ik heb er echt nog nooit een probleem van gemaakt hoor, ik wist immers waar ik aan begon
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jillsil schreef:Angeliekje schreef:Me too....
Mijn vriend is ICT-er die voor zijn werk soms erg laat thuis komt, of naar het buitenland moet voor het werk. Over enkele weken zal hij voor twee weken naar Cambodja afreizen.
Ook is hij wielrenner (amateur). Hij fietst met een eigen ploeg, en dat neemt hij héél serieus. Ik mag blij wezen als hij met eten aanschuift (als hij dan al niet laat is van zijn werk). Dat is dan ook het enige momentje op de dag dat ik hem even zie. Hij traint praktisch elke avond wel. In de weekenden zijn er vaak wedstrijden waarvoor hij dan ook vaak weg is. Afgelopen weekend was hij bijv zaterdag én zondag weg. Ook is er in maart altijd een trainingsweek op Mallorca, of ergens in Italië. Dus dan zit ik ook een week achtereen alleen thuis.
We zijn al 14 jaar ondertussen bij elkaar, en weet al niet meer beter. Fietsen is zijn prio nummer 1, dus zit vaak alleen op verjaardagen, feestjes of noem maar op (als hij dan weer een wedstrijd heeft en laat thuis is). Soms baal ik ervan, maar ja ik ga dan zelf wel leuke dingen doen met vriendinnen, of ga naar mijn paard. Ik verveel me zeker nietIn de winter is er natuurlijk een stop, en dan maakt hij wel veel tijd voor me vrij
Mijn ex was ook zo fanatiek met wielrennen. Pff trainingskamp in Cape, wedstrijden overal en als hij dan thuis was werd er inderdaad volop getraind. Ik ging altijd maar mee naar de wedstrijden (in nederland) dan hadden we nog wat extra tijd samen. Voor belangrijke wedstrijden was het eigenlijk de bedoeling dat we apart sliepen, gelukkig hield hij zich daar niet aan. Anders bleef er helemaal erg weinig 'ons' tijd over.

Hij is nog steeds niet naar NL vertrokken, maar dat kan wel gewoon elke minuut veranderen. Zo heb ik alvast belletje gehad om eten uit de vriezer te halen voor vanavond, maar het kan prima zijn dat hij na het eten dus nog die kant op mag vertrekken. Vreselijk irritant als je dus niet eens weet wanneer je elkaar weer moet missen en om weekplannen te maken.