Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fu_Qi schreef:Ik had juist het omgekeerde, vriendlief die met een vrouwelijke militair heeft.
Nu wel uit de defensie gegaan door medische redenen, hij vond het wel zwaar.
Ik was vaak op de kazerne en kwam helemaal kapot terug thuis.
Hij vond dat wel moeilijk om te zien, eindelijk je vriendin thuis. Heeft ze nergens zin in behalve in haar nest te kruipen
EJuniorJoost schreef:Fu_Qi schreef:Ik had juist het omgekeerde, vriendlief die met een vrouwelijke militair heeft.
Nu wel uit de defensie gegaan door medische redenen, hij vond het wel zwaar.
Ik was vaak op de kazerne en kwam helemaal kapot terug thuis.
Hij vond dat wel moeilijk om te zien, eindelijk je vriendin thuis. Heeft ze nergens zin in behalve in haar nest te kruipen
Snap dat hij het zwaar vond, mijn militair ook ook niet altijd even 'vrolijk' als hij thuis komt uit zijn werkmaargoed dat weet je als je een relatie neemt met een militair.
Sincere schreef:@EJuniorJoost Nee dat gelukkig niet, zijn werk heeft daar geen rol in gespeeld! Het ging de laatste maanden gewoon minder omdat wij beide minder gevoel voor elkaar hadden. Uiteindelijk heeft hij de knoop doorgehakt door het uit te maken.
Hele fijne tijd met hem gehad, en zijn beroep was natuurlijk wel even wennen, maar verder absoluut geen moeite mee gehad!
cynthia5 schreef:Ik heb ook een hele tijd met een militair gelopen ( officier )
Ondanks de vrij postieve verhalen hier, zou ik er nooit meer aan beginnen.
Ik vond het een vrij eenzame tijd, en als je dan eindelijk elkaar zou zien kwam er bij defensie altijd weer iets tussen.
Ook heb ik gemerkt dat hij vrij gauw dingen aan de kant kon zetten, waaronder ook mij. Er heerste bij hem altijd een bepaalde egoisme wat ik nooit snapte.
Omdat hij officier is, zag hij bij veel mensen van zijn team relaties stuk gaan, of steeds grotere problemen komen, waardoor hij hier zelf ook bang voor was. Uiteindelijk is dit allemaal stuk gelopen omdat hij een 8 weken weg moest naar een eiland waar je geen contact met elkaar zou kunnen hebben. Heel lang verdrietig over geweest, maar man wat ben ik blij dat het allemaal zo gegaan is.
Wat ik mezelf alleen heel erg afgevraagt heb, hoe is hij met zijn team? Is hij dan ook zo egoistisch?
Later via via, sprak ik iemand die, die 8 weken met hem op het eiland had gezeten zonder dat ze elkaar in het begin kende maar zelfs zijn eigen team vond mijn ex niks. Ook daar was hij egoistisch en hard.
Wat wel weer positief is met militairen voor de vrouwen, je leert je eigen leven leiden.
Er is niemand die tegen jou kan zeggen dat je afhankelijk van hem of dat je niks alleen kan, want voor 80% van de tijd is dit wel zo.
Ontzettend veel respect voor jullie!