Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ClaudiaHS schreef:Mijn vriendin zei laatst een spreekwoord verkeerd en ze had t totaal niet door. Zodat we bijna de hele avond in een deuk hebben gelegen.
Iemand doodslaan met een blij vogeltje.
Moet natuurlijk zijn. Iemand blij maken met een dood vogeltje..
Ik zie dan iemand met zo'n Tweety meppen ofzo
SAKKIA schreef:verootjoo schreef:Bijna dezelfde situatie, alleen kon ik zelf ook geen duits.
Leerling moest hardop voor de klas een tekst lezen. En daar kwam het woord UmgebungIk zag de lerares al een beetje gniffelen toen de leerling umgeBUNG zei. Ze vroeg het woord nogmaals te herhalen, de leerling doet dat en spreekt het op dezelfde manier uit. Lerares vraagt: Wat betekend dat woord? Tja geen idee natuurlijk. Werden zelfs nog wat suggesties gedaan. Lerares hield het ondertussen amper droog en vertelde dat het umGEbung moest zijn en dat het omgeving getekende.
Zal het echt nooit vergeten, het was zo vreselijk grappig.
Versprekingen heb ik ook vaak. Vooral als ik er teveel over na ga denken

(KikkerDril) Sababber schreef:Ik zeg trouwens ook altijd steliriseren ipv steriliserenheb het zelf ook nooit door. Tot mijn vriend me heel hard uitlacht..

ClaudiaHS schreef:Mijn vriendin zei laatst een spreekwoord verkeerd en ze had t totaal niet door. Zodat we bijna de hele avond in een deuk hebben gelegen.
Iemand doodslaan met een blij vogeltje.
Moet natuurlijk zijn. Iemand blij maken met een dood vogeltje..

Ze heeft het zelf ook niet altijd door dat het gebeurd, arme mensje. Kaus schreef:Sababber schreef:Ik zeg trouwens ook altijd steliriseren ipv steriliserenheb het zelf ook nooit door. Tot mijn vriend me heel hard uitlacht..
Wat...?
Klopt dat niet dan?![]()
Dit topic brengt mij tot hele nieuw inzichten!
Edit:
mijn filosofie docent laatst:
"Onthoud jongens, alcohol maakt meer lief dan je kapot is!'
Tuurlijk
edit:
Tijdens een lezing van een man uit Oostenrijk:
'Even kont centreren jongens!'
Arme man snapte niet wat er fout was