Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Joaltijd schreef:Ik ben bijna 16!
(zonder dollen, over precies 1 maandje!)
Maar laat mij maar 15 zijnik moet straks namelijk maar eens gaan werken.. Zie nu al op tegen t sollicitatie-gesprek
ze nemen me wss wel aan (supermarkt) maar dan nog
Als 15-jarige heb je nog zo'n vrij leven
Dus ja, ben bijna 16!
(ik erger me er niet altijd aan wel als mensen nog lang niet jarig zijn! Over een halfjaar ofzo.. Heeuul vervelend!)
Waarom moet je werken als je 16 bent, doe ik ook niet. Bevalt me prima(en ik heb het enorm druk met school...)
Sammie schreef:Als je 18 bent moet je feitelijk zelf je zorgverzekering gaan betalen. Ik heb ook geen tijd om te werken en eigenlijk ook geen zin, maar dan heb ik financieel wel een probleemEn wat dacht je van iets leuks doen met vrienden/vriendinnen of een rijbewijs straks.. Sparen voor later en spullen. Je kan niet eeuwig op de zak van je ouders teren. Toen ik 18 was kreeg ik al geen eens meer zakgeld
Sanned schreef:Maar ik ben over een week jarig, dan mag ik toch wel zeggen dat ik bijna 20 ben?
Neonlight schreef:Ik ben ruim 18, mag ik dat wel zeggen?![]()
Ben ergens bij de 18 blijven hangen met tellen (of in de ontkennende fase).
Dit heb ik al jaren in mijn profiel staan, en ik moet zeggen, er zijn er echt die geloven dat een "snotneus van 18" mod is op bokt en hun de les moet lezen. Heb het al meermalen mogen lezen.
For the record, ik ben al 22 jaar 18.Iets met die akelige 4 ervoor dus.