Voetbal zonder toeschouwers ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:25

Roxxiejj schreef:
capopjekop schreef:
Maar je scheert dus alle supporters over een kam. Want de meeste supporters vinden het ook niet normaal wat er gisteren gebeurt is. Bij de meeste wedstrijden wordt juist op een positieve manier de ploeg aangemoedigd.

Ik heb anders nog nooit gehoord dat er bij belangrijk paardensport wedstrijden hooligans de stad in gaan om die vervolgens af te breken :') Maar goed, ik kan iets gemist hebben natuurlijk...

Edit: en over vuurwerk hoef ik denk ik ook niet te beginnen, of wel

In de paardensport breken de ruiters de paarden af. Dat is pas fijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:31

kohtje schreef:
Haha ,zeg je dat ook tegen de mensen waar de winkelruiten van worden ingegooid na wedstrijden?
Politie die elke keer weer hun leven wagen voor al die mensen die zich niet kunnen gedragen?
Tijd voor een nieuwe sport in Nederland waar geen geweld bij komt kijken.

En de politiepaarden,die lopen ook risico,die worden wel altijd ingezet bij voetbal rellen.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:34

Ik denk ook dat dit de heele wedstrijd heefft vergald, Doelman was niet meer op zijn top.
Logisch na een paar knallers in je nek te hebben gekregen.
Hoe krijgen ze die troep eigenlijk het stadium in?

capopjekop

Re: Voetbal zonder toeschouwers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:37

Vermeer zei zelf dat hij niet van slag was door het vuurwerk en dat hij er verder geen last van heeft gehad. Het lag ook niet aan hem dat er zoveel doelpunten vielen, heel ajax stond te schutteren.

Waarschijnlijk gewoon goed op het lichaam verstopt. Die stewards mogen maar oppervlakkig fouilleren. Dus als je goed verstopt krijg je het makkelijk mee het stadion in. En met zo'n drukte betwijfel ik of echt iedereen gecontroleerd wordt.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:40

Ja dat is ook zo.
En natuurlijk zegt zo een macho speler dat het vuurwerk hem niets deed, maar ik denk dat dat diep van binnen je echt wel even van je stuk brengt hoor.
En niet alleen de keeper, heel ajax.

Ach, heeft zwolle ook leuk feestje kunnen hebben, die supporters verdiende het.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:46

miszblueeyes schreef:
Zo gemakkelijk om te scoren omdat er gaten zijn gevallen? Wie heeft er gaten laten vallen, ajax toch :')

ja want anders hadden ze niet 5x gescoort he. ;)[/quote]

Ajax heeft slecht gespeeld, PEC heeft mooi de kansen benuttigd +:)+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:50

Wendybrian schreef:

Komt wat denigrerend over eerlijk gezegd.
De spelers van PEC hebben hier hard voor gewerkt. Niet alleen gisteravond, maar ook alle wedstrijden die voorafgingen aan de finale.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 22:51

Er wordt wel gezegt....voetbal is oorlog....we kunnen het erover eens zijn dat de wereld er een stuk beter uit zou zien zonder oorlog...maw.......

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 23:39

Wendybrian schreef:
Ja dat is ook zo.
En natuurlijk zegt zo een macho speler dat het vuurwerk hem niets deed, maar ik denk dat dat diep van binnen je echt wel even van je stuk brengt hoor.

En dit doet de spelers van Zwolle niks? Denk dat die er net zo van geschrokken zijn..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 23:41

Vuurwerk krijg je idd vrij eenvoudig het stadion binnen. Je ziet het ook wel wekelijks op de tribunes, echter wordt het nooit op het veld gegooid. En het wordt ook zelden in zulke grote hoeveelheid afgestoken :p!

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:34

Jolien87 schreef:
Wendybrian schreef:

Komt wat denigrerend over eerlijk gezegd.
De spelers van PEC hebben hier hard voor gewerkt. Niet alleen gisteravond, maar ook alle wedstrijden die voorafgingen aan de finale.

Zo bedoelde ik het niet hoor.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:34

Christy__94 schreef:
Wendybrian schreef:
Ja dat is ook zo.

En dit doet de spelers van Zwolle niks? Denk dat die er net zo van geschrokken zijn..

Nouja, de doelman van ajax werd denk ik net even wat zwaarder belaagd.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 07:36

papagroom schreef:
Er wordt wel gezegt....voetbal is oorlog....we kunnen het erover eens zijn dat de wereld er een stuk beter uit zou zien zonder oorlog...maw.......

Sja, als het oorlog op het veld is vind ik het wel leuk!
Beetje zwetende mannen lichamen bekijken haha, maar vuurwerk, hooligans en voor tonnen aan schade maken vind ik een zielige manier van 'oorlog'

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:33

Ze hadden dat vuurwerk al ruim van tevoren in dat stadion gelegd zeggen ze.
Alleen is mijn vraag;hoe doen ze dat en waar moeten ze dat verstoppen?

Capopjekop je ziet idd. dat de 1ste rookbom gericht naar de aanvallende PEC speler word gegooid als die vlakbij het 020 doel is.Dit zijn idd. 020 hooligans die dat gooide,en toch geen andere supporters van een andere club [feyenoord,psv] zoals ik eerst dacht.
Ze hebben ook een flinke schade aangericht aan de tribune las ik,ruim 60.000 euro schade.
Laatst bijgewerkt door gohya op 22-04-14 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:38

capopjekop, ik snap dat er natuurlijk ook goede supporters zijn maar daar zie ik eerlijk gezegd héél weinig van. Het zijn er niet maar een paar die vuurwerk gooien, rookbommen, gaan vechten, de stad in gaan en daar de boel afbreken...

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:43

capopjekop schreef:
Iedere club heeft helaas wel een paar van dit soort trieste lui rondlopen, daar is ajax echt niet uniek in.

+1

Sommige zitten nu heel Ajax af te zeiken terwijl hun gewoon spelen en wat achterlijke supporters hebben

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:44

Die jongens van de F-side [rond de 400] mogen a.s. zondag niet naar de wedstrijd van 020.
Ze begrijpen de comotie niet,want ach het was een kwajongens streek,er waren wat vuurpijltjes gegooid zeiden ze.Een vuurpijltje die een klein kratertje in de grond slaat?
Die jongens sporen echt niet.

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:47

ladylay schreef:
miszblueeyes schreef:
Zo gemakkelijk om te scoren omdat er gaten zijn gevallen? Wie heeft er gaten laten vallen, ajax toch :')

ja want anders hadden ze niet 5x gescoort he. ;)

Ajax heeft slecht gespeeld, PEC heeft mooi de kansen benuttigd +:)+[/quote]

je hoort mij niet zeggen dat ajax goed gespeelt heeft he;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:03

fourseasons schreef:
capopjekop, ik snap dat er natuurlijk ook goede supporters zijn maar daar zie ik eerlijk gezegd héél weinig van. Het zijn er niet maar een paar die vuurwerk gooien, rookbommen, gaan vechten, de stad in gaan en daar de boel afbreken...

In welke stadions kom jij dan als ik vragen mag? Ik zit iedere thuiswedstrijd met minimaal 17.000 andere supporters Vitesse aan te moedigen, maar de keren dat het mis is gegaan zijn echt op een hand te tellen hoor. Ik ben ook naar een aantal uitwedstrijden geweest (oa Feyenoord en Ajax), ook niets aan de hand. Dus ik zie toch echt veel meer goede supporters dan slechte..

Ik las idd de reacties van de F-side en 410. Het was een sfeeractie, ze betreuren het dat ze op Vermeer gooide maar snappen weinig van de ophef. Zegt toch wel weer genoeg over het verstand van deze mannen. Dat ze een rookbom ofsteken of een fakkel dat kan best sfeerverhogend zijn. Maar je gaat daar niet mee gooien en zodra er mensen in gevaar komen dan is de lol er gewoon af.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 14:47

Het verbaasd me echt heel erg dat er mensen zijn die het zo verpesten voor de rest..
'Zonder respect geen voetbal' toch? Dat is alleen nog niet overal aangekomen blijkbaar.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:34

Respect bij voetbal? je wil niet weten wat sommige trainers tegen hun spelers/speelsters zeggen in de kleedkamer! de boel opnaaien heet dat.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:36

Hoe weet jij wat die trainers in de rust zeggen :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:40

Haha omdat ik zelf voetbal en onze trainer dat ook doet.Niet elke keer hoor,maar soms dan denk ik:hallo waar is dat respect gebleven?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:41

Oh dat ligt aan jullie trainer dan, die van ons is vrijwel nooit respectloos :D Maar dat zal er wel aan liggen wat je verstaat onder respectloos, dat verschilt natuurlijk ook van mens tot mens.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:44

papagroom schreef:

Voetballers zijn mannen
Oorlogen zijn met mannen
Geweld, criminaliteit zijn doorgaans mannen dus papagroom... :j