Ik ben mijn kleding kwijt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 13:02

norton84 schreef:
Super als deze oplossing voor jou gaat werken. Dat zou idd ook mijn eerste advies geweest zijn.vind de tips zelf wassen onzin. Je gaat toch geen halve wasjes draaien ik zeg ga zo door

Ik zou zeker iets beter de was sorteren als menig advies gegeven is. Voor de toekomst dan . Donker was en gekleurde was beter niet samen wassen. Bijvb spijkerbroek en de oranje werk shirt van mijn man waren toch echt behoorlijk verkleurd ondanks de color doekjes. Plus tijdens mijn opleiding adviseren ze echt op kleur te wassen etiketten te lezen. Zelfde als koud wassen.is ook niet al te best.

Ik kan ook totaal niet begrijpen dat mensen hun kleding niet goed gescheiden wassen. Ook niet als ze het maar op 40 graden wassen...

Frederieke_ schreef:
hier is dat ook niet gebruikelijk, maar als ik mijn eigen kleren wil wassen dan doe ik dat toch gewoon? :P als je alles op 40 graden wast hoef je maar een ruwe selectie te doen qua kleren.. of kan je niet gewoon na het wassen alle kleren zelf opvouwen? (oh nee daar had je geen tijd voor)

Tja, kiezen of delen TS! bij mij komt het ook erg lui over, dan maar je kleren bij de zusje op dr kamer, as simple as that! :')

Je hebt dus echt niet gelezen... :=
Of je WILT niet lezen dat ik een andere oplossing heb gevonden.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:16

Ik hoop maar dat de mensen die het topic niet kunnen/willen lezen in elk geval de etiketjes van hun kleding wél even lezen voor ze de boel in de wasmachine mikken :+ }:0

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:20

Koper schreef:
Ik hoop maar dat de mensen die het topic niet kunnen/willen lezen in elk geval de etiketjes van hun kleding wél even lezen voor ze de boel in de wasmachine mikken :+ }:0

}> }> }>

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:39

Janine1990 schreef:
norton84 schreef:
Super als deze oplossing voor jou gaat werken. Dat zou idd ook mijn eerste advies geweest zijn.vind de tips zelf wassen onzin. Je gaat toch geen halve wasjes draaien ik zeg ga zo door

Ik zou zeker iets beter de was sorteren als menig advies gegeven is. Voor de toekomst dan . Donker was en gekleurde was beter niet samen wassen. Bijvb spijkerbroek en de oranje werk shirt van mijn man waren toch echt behoorlijk verkleurd ondanks de color doekjes. Plus tijdens mijn opleiding adviseren ze echt op kleur te wassen etiketten te lezen. Zelfde als koud wassen.is ook niet al te best.

Ik kan ook totaal niet begrijpen dat mensen hun kleding niet goed gescheiden wassen. Ook niet als ze het maar op 40 graden wassen.

Ach in ergste geval heb je dan net als mijn man door je werk afgekeurd veiligheids shirts. Want vanuit mijn luiheid op dat moment deed ik zijn oranje shirts bij zijn donkere broeken. Ni lache ik toen niet. Wist je dat je door koud te wassen was luis krijgt in je machine. En kook je dan wel keer dat dezr resten van wasmiddel dan op je was gaan zitten en nooit er meer afgaan.brr. nee ik sorteer mn was netjes.

Wat had ik vroeg toch geluk met mijn zus. Alles lag in dezelfde kast.

Frederieke_ schreef:
hier is dat ook niet gebruikelijk, maar als ik mijn eigen kleren wil wassen dan doe ik dat toch gewoon? :P als je alles op 40 graden wast hoef je maar een ruwe selectie te doen qua kleren.. of kan je niet gewoon na het wassen alle kleren zelf opvouwen? (oh nee daar had je geen tijd voor)

Tja, kiezen of delen TS! bij mij komt het ook erg lui over, dan maar je kleren bij de zusje op dr kamer, as simple as that! :')

Je hebt dus echt niet gelezen... :=
Of je WILT niet lezen dat ik een andere oplossing heb gevonden.