Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennygirl schreef:Die Puttense moordzaak heeft niet alleen een jonge vrouw als slachtoffer, een man en zijn gezin zijn ook verwoest. Gelukkig dat er geen foltering oid heeft plaatsgevonden. Deze man heeft jarenlang onschuldig vastgezeten. Hij is beschuldigd van moord. De rest van zijn leven zullen hij en zijn gezin dat met zich meedragen.
Lenn schreef:Dat kan je wel even makkelijk zeggen vanuit je bureaustoel, maar ik vind het een beetje jammer dat je uitzonderingen maakt. Moorden is gewoon fout, punt.
Dit is allemaal niet te vergelijken met de Puttense moordzaak oid trouwens, hoe komen jullie er überhaupt bij dat deze man misschien wel onschuldig is
SuperPepeijn schreef:het belangrijkste argument waarom ik tegen de doodstraf ben is dat het onomkeerbaar is.
Lenn schreef:Met uitzonderingen maken bedoel ik dat mensen zeggen tegen de doodstraf te zijn, maar nu niet.
Die Puttense moordzaak als voorbeeld tegen de doodstraf vind ik niet opgaan omdat in dit geval elke idioot kan aantonen dat Saddam schuldig is.
Franca"]
[quote="SuperPepeijn schreef:het belangrijkste argument waarom ik tegen de doodstraf ben is dat het onomkeerbaar is.
Franca"]Mijn belangrijkste argument tegen de doodstraf is dat je in werkelijkheid de meest gruwelijke gewetenloze mensen verlost uit hun lijden van mogelijk levenslang gevangenschap....dat zijn ze niet waard. Laat ze maar voelen!
[quote="SuperPepeijn schreef:het belangrijkste argument waarom ik tegen de doodstraf ben is dat het onomkeerbaar is.
Lenn schreef:Met uitzonderingen maken bedoel ik dat mensen zeggen tegen de doodstraf te zijn, maar nu niet.
Die Puttense moordzaak als voorbeeld tegen de doodstraf vind ik niet opgaan omdat in dit geval elke idioot kan aantonen dat Saddam schuldig is.
runningkawa schreef:Opruimen die gast.
Dadelijk komen er nog van die zotten die alles opblazen, gijzelen weet ik veel wat om hem vrij te krijgen.
Dat risico loop je niet meer als hij weg is.
runningkawa schreef:Opruimen die gast.
Dadelijk komen er nog van die zotten die alles opblazen, gijzelen weet ik veel wat om hem vrij te krijgen.
Dat risico loop je niet meer als hij weg is.