en wat krijgt ze ervoor terug? een superbrave dochter die geen haar verkeerd doet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

fokfanaat schreef:sinds wanneer is suiker en caffeine verslavender en slechter voor je gezondheid dan roken?
dan zou je koffie en cola ook moeten weren
. 
xTitanic schreef:Ik vind dit eigenlijk echt een interessant topic. Nu zeker omdat ik erg geconfronteerd word met helemaal het tegengestelde van hoe het er aan toe gaat bij mij.. Deze paasvakantie zit ik echt bijna elke dag bij een vriendin van mij. Die haar ouders sluiten haar dus werkelijk op hé, ik bedoel.. ze mag met dagen neit eens buiten komen, ze mag geen gsm, geen facebook, geen dit geen dat.. zelf moet ze elke dag taken doen in het huis. Natuurlijk gaat het averechts werken, ze gaat 's nachts buiten, smoort af en toe, rookt en drinkt.
Ik begrijp zulke ouders niet
xTitanic schreef:Ik vind dit eigenlijk echt een interessant topic. Nu zeker omdat ik erg geconfronteerd word met helemaal het tegengestelde van hoe het er aan toe gaat bij mij.. Deze paasvakantie zit ik echt bijna elke dag bij een vriendin van mij. Die haar ouders sluiten haar dus werkelijk op hé, ik bedoel.. ze mag met dagen neit eens buiten komen, ze mag geen gsm, geen facebook, geen dit geen dat.. zelf moet ze elke dag taken doen in het huis. Natuurlijk gaat het averechts werken, ze gaat 's nachts buiten, smoort af en toe, rookt en drinkt.
Ik begrijp zulke ouders niet
Ik was altijd weg van huis , hoefde ik alleen maar te zeggen dat ik even weg ging (2 uur later weer thuis of alnger , dan spookte ik het dorp rond) ik ben vrij opgevoed 

, maar nooit dronken geweest!
Als ik dingen wel mag zal ik er minder de neiging tot hebben dan wanneer ik het niet mag, en dat weten mijn ouders ook dus dat gaat nu heel goed.
) en ik vind dan gewoon dat hij zelf zijn rijbewijs gaat betalen want dat is de afspraak. Maar dit zien mijn ouders door de vingers. Wat dat soort dingen betreft zouden ze af en toe wel wat consequenter mogen zijn.

. Als ik ergens anders een piercing wil moet ik maar wachten tot ik het huis uit ben. Maar ik denk dat als ik lang genoeg blijf doorzeuren het wel goed komt
. Tattoo's zijn helemaal van den boze, daar hoef ik niet eens over te beginnen