Maar er zijn er 3 doe er over na denken om te stoppen. Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt voor zo een busje
Ardennen lijkt mij echt leuk. Lekker survival tochten. Kanoën en abzeilen. Succes met kamp uitwerken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ongeveer 100 euro per persoon dus! In ons budget valt dat hartstikke mee
.
na anderhalf uur lopen ipv een half uur kwamen we waar de explos en leiding stonden, even pauze en weer een nieuwe route.
maar we kwamen er, het was de bedoeling om nog een route te doen en te eindigen op het gebouw maar ondertussen was het al half 12 dus zijn we maar met de auto terug gereden
ondanks dat we niet goed liepen hebben we veel lol gehad
. Heb er echt super veel zin in, hoop dat de mensen die meegaan het ook leuk vinden, zal wel goedkomen
.
.
.
.
. Na 2 weken toetsweek, een week gigantisch plannen en nu weer van alles dat afmoet heb ik volgende week niks meer te doen. Heerlijk, even een weekje niks
.
.
), maar ik had het verkeerde nummer gedraait, daar ga ik over 2 jaar nog aan herrinnerd worden

..
helaas ben ik toen verhuisd en baalde daar zo van dat ik niet naar een andere honk ben gaan zoeken.
. Wel een donders aardige organisatie! Ik had trouwens gedacht dat het echt een gezelligheidshike was waarbij je om 10u begon en om 8u over was ofzo, nou, dat viel even tegen
. Verder wel weer lekker ontbeerd en genoten van een warme douche thuis