Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:07

eilleen333 schreef:
Maar ook over levende mensen mag ik toch gewoon een mening vormen?
Justin Bieber vind ik een etterbakje. Leuk voor de mensen die zijn muziek wel leuk vinden, maar van mij mogen ze die ergens hoog in de Canadese begen verstoppen.

Miley Cirus is net zo'n geval. Compleet van het padje af. Die mensen ga ik echt geen hand boven het hoofd houden.

1Direction ken ik verder niet, en volgens mij zijn die minder extreem qua gedrag, maar dan nog hoef ik ze niet leuk te vinden, en ik hoef al helemaal niet te liegen dat ik ze goed vind zingen toch? Laten we gewoon allemaal eerlijk blijven.
Shania Twain zong 1 December in Las Vegas ook vals (en daar betaal ik dan dus 2000 euro voor, haha!)... Waarom zou ik zeggen dat ze steengoed zong? Omdat ze ook maar een mens is? Dan had ze niet op een podium moeten gaan staan ;) . De rest van de show was top, maar in het eerste nummer had ze valse noten... Jammer joh...

Dan kom ik ook in de Canadese bergen :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:11

Oja! En Jannes :D
Jannes kom ik wel eens tegen in de shoarmatent in Emmen. Vaak ga ik met een vriend op de terugweg van een concert van Normaal een broodje shoarma halen. Regelmatig komen we Jannes dan ook tegen.

De eerste keer begreep ik niet waar alle commotie (van de andere aanwezige meiden) vandaan kwam. Ik had nog nooit van hem gehoord. In februari heb ik hem voor het eerst zien optreden (in voorprogramma van Normaal), absoluut niet mijn smaak maar hij bracht het leuk! Aardige kerel trouwens!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:21

Niet bij in de klas gezeten, maar ik heb een korte relatie gehad met de drummer van Bis!, die van "Lente in Twente"... :D

En Peter Powers (hypnotiseur) is een hele goede vriend van me.. :)

Ik heb ook nog wel eens contact met de Chippendales van "vroeger" :D

En wat al eerder is gezegd.. Celebs zijn ook gewone mensen... Ze moeten ook hun reet afvegen als ze hebben zitten schijten :')

Maar ik moet wel bekennen dat ik toch wel erg nerveus was toen ik vorig weekend Beto Perez, oprichter van Zumba, ontmoette... :D

Kinke

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:30

ik vind dat dus helemaal geen beroemdheden :)

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:35

Ik heb zelf nooit zo iets meegemaakt.

Wel heeft mijn nicht in Schotland bij Amy McDonald op school gezeten. Scheen ook een apart figuurtje te zijn, vooral toen ze beroemd werd.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:52

Ahh Daantje heeft nieuwe schoenen <3

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:10

Vriendin van mij zat bij Pip Pellens op school of in de klas, ik weet het niet precies meer.
Maar Pip heeft echt sterallures

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:13

O ja, mijn oude aardrijkskunde docent heeft meegedaan aan the voice of Holland en is doorgegaan tot de halve finale, Wouter V.ink.

Ineens hing de school vol en kon je bij de conciërge kaartjes met zijn handtekening krijgen. _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:22

Rebeccaa schreef:
O ja, mijn oude aardrijkskunde docent heeft meegedaan aan the voice of Holland en is doorgegaan tot de halve finale, Wouter V.ink.

Ineens hing de school vol en kon je bij de conciërge kaartjes met zijn handtekening krijgen. _O-

Oohhh die met die hele mooie ogen :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:23

Er schiet mij er nog eentje te binnen! Ik heb op de middelbare school gymles gehad van Arnold van Calker. In 2010 zou hij deelnemen aan de Olympische Spelen in het Nederlandse Bobsleeteam (samen met zijn broer; Edwin van Calker).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:24

Pip? Daan? Wouter? :')

Ik ben er een kei in om bekende mensen gewoon niet eens te herkennen als ze voor mij staan :=

Heb wel een oud klasgenoot die nu manager is van opkomende bands :D had ik nooit verwacht van hem haha, maar wel erg leuk! (Nog steeds af en toe even contact mee, zie 'zijn' bands wel op festivals)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-04-14 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:24

Pip Pellens speelt Wiet van Houten in GTST.
Die andere 2 ken ik ook niet :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:26

Vind haar een hele stomme personage :+

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:31

Arc_En_Ciel schreef:
Leuk, TS! Ikzelf zit met Al*nis Bl*m, ik heb even een stukje gekopieerd en geplakt van wat ze allemaal heeft gedaan :')
Citaat:
Al*nis speelde in de musicals Les Misérables en Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Ook zat ze twee keer in het Kinderen voor Kinderen koor, waar ze ook twee solo's zong, en ging ze mee met de Kinderen voor Kinderen Songfestival Theatertour in 2012.

Best een leuk mens hoor, ben ook wel een tijdje vriendinnen met haar geweest, maar je merkt wel dat ze het een beetje hoog in haar bol krijgt :')

Accepteert het Koninkrijk der Nederlanden nu ook een asterix in voor en achternaam :oo? Dat biedt perspectief voor het $-teken.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:51

_San87_ schreef:
Accepteert het Koninkrijk der Nederlanden nu ook een asterix in voor en achternaam :oo? Dat biedt perspectief voor het $-teken.

Ik wil niet dat ze mijn berichten vindt als ze zichzelf googelt :') ik ben haar enige "vriendin" die van paarden houdt, dus ze is er snel uit dat ik het ben, en ik hoef geen gezeik omdat ik haar zwart maak op het internet :)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:00

Ik herken die bn-ers nooit. Als ze langs lopen of zo zie ik dat helemaal niet en hoor ik later: joh dat was die en die!

Net zo dat Yvonne Jaspers jaaaaren lang een klant van mijn vader was en regelmatig langs kwam, wist ik veel xD totdat ze een keer aan mij vertelde dat ze weer op reis ging voor bzv.

Ook dat ik de stal van paard aan het mesten ben en Albert Zoer voor de stal staat en vraagt of ik het wel netjes doe.

Uh wie ben jij dan? Later toen hij de cap op deed en zijn rij jasje aan zag ik het pas xD Albert is een toffe kerel. Erg relaxt en deed niet alsof de bak van hem was.

Yvonne daar in tegen denkt volgens mij dat iedereen haar kent en dus uit de weg gaat haha

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:05

Onze huidige koning kwam vroeguh in zijn studententijd altijd zakkie kippenvoer halen bij mijn opa en neef in de winkel. Was gewoon heel normaal... :) (Yup, hij had kippen in zijn studentenhuis. Ging niks boven een vers eitje :) )

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:20

Tja.. Ik stond met Nicolette Kluijver te praten en had het niet eens door _O- Ik heb haar paard nog een tijdje verzorgd. Haar vader zei ineens zo: Ken je Nicolette? Ik: Nee, waarvan? Pa: van televisie, dit en dat programma. En ik echt zo: :oo Dat kijk ik elke week! _O- Dus ik zo: Wauw, een tv-ster. En zij: ach, tis gewoon werk.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:22

billionache schreef:
Zijn toch die vage kerels die bagger Engels/Nederlands zingen toch? :')

oh die :') Verschrikkelijk :))

Leuk voor je ts. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:26

Celiien schreef:
Taylor slut is t toch <<) ?
I don't care jullie mogen t van mij zeggen. Ik vind persoonlijk anders en daar gaat t voor mij om. En Doanique doe alsjevlieft niet zo schijnheilig, iedereen maakt wel eens grappen ten koste van een ander _O-

Ik maak geen grappen ten kosten van een ander, en probeer dit anders zo veel mogelijk te beperken zodat ik er in ieder geval niemand mee kwets...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:27

You're missing out. :')

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:32

Oh ik heb die brainpower (die ]van afblijven! toen) al een paar keer aan de kassa gehad en naast hem zitten lunchen, nooit herkent tot een vriendin het zei.
Ook heb ik wel eens op een verjaardag met Valerio gezeten, niet eens herkent xD

En dan hebben we nog Nick en Simon die regelmatig bij ons in de stad eten, hun manager schijnt in Zutphen te wonen. Kwam er laatst pas achter, nog nooit gezien. (of wel maar weer eens niet herkent xD)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:34

ilaan schreef:
Oh ik heb die brainpower (die ]van afblijven! toen) al een paar keer aan de kassa gehad en naast hem zitten lunchen, nooit herkent tot een vriendin het zei.

En dan hebben we nog Nick en Simon die regelmatig bij ons in de stad eten, hun manager schijnt in Zutphen te wonen. Kwam er laatst pas achter, nog nooit gezien. (of wel maar weer eens niet herkent xD)

Lijkt me wel grappig als iemand zo beroemd is dat niemand 'm herkent ofzo. :P

''Ooooh jij bent die!''

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:36

Doanique schreef:
ilaan schreef:

Lijkt me wel grappig als iemand zo beroemd is dat niemand 'm herkent ofzo. :P

''Ooooh jij bent die!''

Nick en Simon worden wel herkent door veel, maar het is al niet meer zo heel bijzonder omdat ze er regelmatig schijnen te zijn. En ik, tja ik let gewoon niet op anderen xD
Op die verjaardag vond iedereen het normaal omdat hij de neef was van de jarige. Als iedereen normaal doet, valt het ook niet op..

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:37

Jongens alstjeblieft.. :')
Bij "beroemdheden" hebben we het over mensen zoals Beyoncé, Obama, Oprah Winfrey, Freddie Mercury.. Mensen die oprecht iets toevoegen/betekenen voor de maatschappij, niet een stel snotneuzen met mooie koppies (one direction, be brave enz.) die door een producer bij elkaar zijn gezet om wat liedjes in elkaar te flansen die vooral jonge meisjes moeten aanspreken.. :')