eilleen333 schreef:Maar ook over levende mensen mag ik toch gewoon een mening vormen?
Justin Bieber vind ik een etterbakje. Leuk voor de mensen die zijn muziek wel leuk vinden, maar van mij mogen ze die ergens hoog in de Canadese begen verstoppen.
Miley Cirus is net zo'n geval. Compleet van het padje af. Die mensen ga ik echt geen hand boven het hoofd houden.
1Direction ken ik verder niet, en volgens mij zijn die minder extreem qua gedrag, maar dan nog hoef ik ze niet leuk te vinden, en ik hoef al helemaal niet te liegen dat ik ze goed vind zingen toch? Laten we gewoon allemaal eerlijk blijven.
Shania Twain zong 1 December in Las Vegas ook vals (en daar betaal ik dan dus 2000 euro voor, haha!)... Waarom zou ik zeggen dat ze steengoed zong? Omdat ze ook maar een mens is? Dan had ze niet op een podium moeten gaan staan. De rest van de show was top, maar in het eerste nummer had ze valse noten... Jammer joh...
Dan kom ik ook in de Canadese bergen
. De rest van de show was top, maar in het eerste nummer had ze valse noten... Jammer joh...

? Dat biedt perspectief voor het $-teken. 
?