Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sanned schreef:Sababber schreef:De lotto belde me net weer. Voelde het al aankomen toen ik onbekend werd gebeld. Heb haar nadat ze vroeg of ze met mij sprak meteen gezegd dat ik geen interesse heb. Ging ze toch verder met weer het verhaaltje dat ze een leuke vraag had. Waarop ik nogmaals heb gezegd dat ik geen interesse had en dat daar toch echt geen woord spaans van was. Toen begon ze over het bmn register. En toen zei ze dat als ik mijn telefoonnummer ergens na het registreren heb ingevuld ik ben uitgeschreven bij het bmn. Vond het aardig dat ze dat even aangaf maar klopt dit?
Nee, dat klopt niet. Misschien dat sommige bedrijven wel (legale) omweggetjes hebben gevonden, dat weet ik niet. Je wordt als het goed is ook niet na een bepaalde tijd weer uitgeschreven. Maar het duurt wel 6 tot 8 weken voordat je inschrijving verwerkt is. En er gaat wel eens iets mis, dan zou ik het gewoon nog een keer doen.
savieralover schreef:heb je je al eens ingeschreven bij het belmenietregister?
) gezegd dat ik niet van de receptie was en dat ik echt wel mocht aangeven dat we geen interesse hebben. Tegenwoordig is het het nieuwste stop'zinnetje' als er weer wat voorbij komt. Je bent toch wel bevoegd, hé ?
Sammie schreef:Ik word ook platgebeld op mn werk, totaal geen reden om onbeleefd te zijn.
Choiix schreef:Ik was het op een gegeven moment zakelijk zo zat dat ik een keuzemenu op m'n zakelijke telefoon heb gezet.
Dit is NIET de voicemail van #naam. Bent u werkzaam voor een callcenter? Excuses, ik heb geen interesse. Wilt u mij persoonlijk spreken? Blijft u dan aan de lijn.
De paar pummels die dan toch blijven hangen krijgen van mij te horen "momentje" en worden dan in de wacht gezet met het muziekje van eigen huis en tuin en de mededeling "Alle medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij doen onze uiterste best u zo spoedig mogelijk te woord te staan. U bent de eerste wachtende in de rij".
Gotta love een eigen telefooncentrale met dit soort gasten. Nee is nee!
(de langsthangende was 6 minuten geloof ik, valt me nog tegen...)
Margee schreef:Ik heb laatst een stukje op Facebook gezet omdat de bewuste stichting zelf geen Facebook heeft, niet dat het hielp, maar ik moest het even kwijt.
Beste Nationale Postcode Loterij,
Willen jullie alsjeblieft stoppen met iedere week iets in mijn brievenbus te laten gooien?!?!?! Ik vraag er niet om en bovendien staan jullie al op iedere website die ik open, in ieder blad dat ik opensla ( of jullie rollen er als folder uit). Ik weet echt wel dat jullie er zijn. Leuk ook dat jullie zoveel goede doelen steunen maar steun nou ook eens het milieu, dus verstuur minder afval!!!! EN BEL ME OOK NIET!!!!!!!!
ze lezen het toch niet.
En dat is ook zeer prettig
Margee schreef:Verwacht jij dan dat alles wat je op Facebook zet de wereld rond gaat? Ik postte het als lolletje voor mijn vrienden ..... niet om de krant mee te halen.....
ik weet alleen van mezelf dat ik het super irritant vind als dit soort klaagberichten in mijn feed verschijnen