heb je wel es iemand versierd op werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:12

Via de werkvloer is ok, maar ik zou er echt niet aan moeten denken om mn partner op dezelfde werkvloer te hebben :n

wendyP

Re: heb je wel es iemand versierd op werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:14

Ik heb nu een relatie met een collega, gelukkig werken we nooit samen want we werken op andere afdelingen. We zien elkaar alleen heel af en toe als ik begin met werken en hij net klaar is, maar toch lijkt het me fijner om niet met elkaar te werken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:16

Bij ons gaat het al een paar jaar goed op dezelfde werkvloer :j we hebben zelfs samen hier hele projecten al moeten trekken :+ gaat prima :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:20

Ik zou er niet aan moeten denken :n.

xlszjuh95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:21

Ik heb nu alweer 2 jaar een relatie met mijn collega die afdelingschef was in de supermarkt. Ik werk daar nu niet meer, maar ik vond het altijd heel normaal. Wij hadden er geen problemen mee om samen te werken en konden werk en privé ook goed gescheiden houden.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:23

Ik heb ooit eens gehad dat ik mijn leidinggevende aan de haak heb geslagen. Was helemaal verliefd op hem.. Heerlijke tijd hebben we samen gehad. Die maanden waren echt heaven.

Maar toen het uitging was het een stuk minder.. Hij maakte het uit, maar ik was nog tot over mijn oren. Vervolgens nog maanden samen werken, langs elkaar.. Uren met elkaar doorbrengen, vaak alleen met zijn twee, zonder haast een woord met elkaar te spreken. Niet dat we gemeen tegen elkaar waren, maar nadat het uit was, kwam er met de dag steeds meer spanning tussen ons. Die maanden werken waren echt hel. Elke dag tot zwijgen genegeerd worden en dat soms op dagen van 10 uur lang. Brr.

Ik had aan het begin van de baan uitzicht op een vast contract bij goed functioneren. Logischerwijs heb ik die niet gekregen en toen het einde van mijn contract dan ook in zicht kwam, kon ik weg.

Ik snap dat ook wel, want samenwerken ging gewoon niet.. Maar wat baalde ik toen, want ik vond het werk heel leuk.

Met een klant nog nooit wat gehad. Wel heel veel flirten, maar daar is weinig uitgekomen.

Wel één keer een date gehad met iemand van een restaurant. Bij de fooi had ik een bierviltje met mijn nummer erop achtergelaten. Dat was helaas geen succes haha.

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:49

haha geweldig sommige verhalen :')
ik niet op mn werk, maar wel de zoon van de school directeur. na 4 maanden is dat uit gegaan en toen de zoon van de dominee! :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:54

De zoon van de dominee????
Zal een spannende relatie geweest zijn gok ik :')?

Edit: Of ben ik nu in de war, want terwijl ik dit typ denk ik "zoon van de dominee... dominee mag toch geen seks..." Maar dat klopt niet, want dan zou die dus geen zoon hebben?

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:56

hahah, viel mee hoor!

In onze kerk is het meer zo van geen sex voor het huwelijk. zn vader is dus wel getrouwd hahah