maar voordat alle papieren ed rond zijn zijn we wrs wel minimaal iets van 2-2,5 jaar verder 
Mijn vriend heeft niet de behoefte om NL te leren
alhoewel hij me af en toe wel uitlacht als ik iets net iets anders uitspreek of zeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar voordat alle papieren ed rond zijn zijn we wrs wel minimaal iets van 2-2,5 jaar verder 
alhoewel hij me af en toe wel uitlacht als ik iets net iets anders uitspreek of zeg

Jess_vH schreef:Zonde he.
Ben een keer naar curacao geweest. In 1 woord heerlijk. Ben ook een visliefhebber van eten dus kon mijn lol op.
Jess_vH schreef:Morgen komt vriend terug van zijn zakenreis naar parijs. Neemt altijd leuke cadeaus mee

(als in: ga zelf lekker een andere taal leren). Haha en nu begin ik dus te klagen dat hij het moet zeggen als ik iets fout zeg. Maar volgensmij maak ik niet zoveel fouten meer. 

De taal valt wel mee, maar Frans was ook altijd al mijn beste taal op de middelbare school.
Ik pikte het ook vrij snel op. En het is ook makkelijker te leren dan bijv het Nederlands denk ik, omdat er duidelijkere regels zijn (bijna alles wat bijv op a eindigt is vrouwelijk, in het Nederlands is het maar gokken of er de of het voor moet
). Ik heb er nu in totaal ook 2 jaar gewoond dus dan leer je het natuurlijk ook wel. 
Alexandra_ schreef:Ik heb een Antilliaanse vriend gehad. Niet aan te raden. Totaal geen respect voor je gevoelens, of überhaupt voor jou.
ik heb een vriend uit Aruba en dat was echt een schatje. Heel netjes opgevoed en rustig :p hij woont daar ook echt.
We zijn heel gelukkig samen!