Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
diesel83 schreef:Ik ben vroeger ook gepest vreselijk...tot dat er een knop in me omging ik heb een meid zo hard in elkaar geslagen...op t terrein van het Nederlands congress centrum dat 6 beveiligers me van haar af hebben moeten trekken ik ging compleet door t lint. Die meid had gebroken ribben en iets aan haar nek. Het kon me niks schelen hoopte zelfs dat dit haar leven lang op dr netvlies gebrand stond. De directie van school zei zelfs goed dat je een keer van je af hebt geslagen. Ben daarna naar een andere school gegaan en veranderd was daar ineens populair en heb meerdere vechtpartijen gehad. Ik weet het ook niet goed maar stond wel veel steviger in me schoenen.
Helaas toen doorgeslagen en werd snel agressief hiervoor therapie gehad. Ik ben nooit meer gepest heb nu een dochter van 6 jaar die ik echt opvoed van je mag niet zelf pesten maar als jij een melding maakt bij de juf en ze doet er niks aan ram je diegene vol op zn smoel. En dat doet ze ook. Ik heb zelf al een paar keer waarschuwingen gegeven ( omdat ze zeiden dat mijn dochter losse handjes heeft)op school dat ik niet moet merken dat ze gepest wordt ( en school het niet serieus neemt) want dan grijp ik dat kind gelijk in zn kraag.
ElisaAppie6 schreef:Misschien moet je de film spijt eens gaan kijken met je klas..
xBerber schreef:Mwah. Meer in het jaar daarna, als alles goed gaat zit ik dan helemaal in mijn element op het MBO.
Omdat ik de laatste twee maand bijna niet op school was door de Pfeiffer, merkte ik wel dat ikzelf een stuk rustiger was. Inmiddels heeft het vriendinnetje van B ruzie met hem omdat ze een ander heeft. Zijn vriendin, M en ik kunnen nu gelukkig weer net elkaar omgaan en via haar krijg ik dingen te horen waar ik hem mee terug kan pakken mocht hij weer wat flikken.
En volgend jaar hebben we niet altijd gelijk les, vanwege verschillende vallanpakketen. Plus ik heb het er met een van de laatste dagen met mijn Engels docent over gehad, en hij zei dat als er nog wat is dat hij erachteraan gaat. Is overigens niet mijn mentor, maar ik ga direct de eerste dag kijken of ik kan regelen om hem als mentor te krijgen.
nynke1122 schreef:diesel83 schreef:Ik ben vroeger ook gepest vreselijk...tot dat er een knop in me omging ik heb een meid zo hard in elkaar geslagen...op t terrein van het Nederlands congress centrum dat 6 beveiligers me van haar af hebben moeten trekken ik ging compleet door t lint. Die meid had gebroken ribben en iets aan haar nek. Het kon me niks schelen hoopte zelfs dat dit haar leven lang op dr netvlies gebrand stond. De directie van school zei zelfs goed dat je een keer van je af hebt geslagen. Ben daarna naar een andere school gegaan en veranderd was daar ineens populair en heb meerdere vechtpartijen gehad. Ik weet het ook niet goed maar stond wel veel steviger in me schoenen.
Helaas toen doorgeslagen en werd snel agressief hiervoor therapie gehad. Ik ben nooit meer gepest heb nu een dochter van 6 jaar die ik echt opvoed van je mag niet zelf pesten maar als jij een melding maakt bij de juf en ze doet er niks aan ram je diegene vol op zn smoel. En dat doet ze ook. Ik heb zelf al een paar keer waarschuwingen gegeven ( omdat ze zeiden dat mijn dochter losse handjes heeft)op school dat ik niet moet merken dat ze gepest wordt ( en school het niet serieus neemt) want dan grijp ik dat kind gelijk in zn kraag.
Wat is dit voor een belachelijke opvoeding? Je hebt zelf problemen gehad met agressie maar je leert het je kind van jongs af aan.. En dat de school er wat van zegt kan ik.begrijpen want dit is abnormaal
maar daar blijft het dan wel bij. nynke1122 schreef:diesel83 schreef:Ik ben vroeger ook gepest vreselijk...tot dat er een knop in me omging ik heb een meid zo hard in elkaar geslagen...op t terrein van het Nederlands congress centrum dat 6 beveiligers me van haar af hebben moeten trekken ik ging compleet door t lint. Die meid had gebroken ribben en iets aan haar nek. Het kon me niks schelen hoopte zelfs dat dit haar leven lang op dr netvlies gebrand stond. De directie van school zei zelfs goed dat je een keer van je af hebt geslagen. Ben daarna naar een andere school gegaan en veranderd was daar ineens populair en heb meerdere vechtpartijen gehad. Ik weet het ook niet goed maar stond wel veel steviger in me schoenen.
Wat is dit voor een belachelijke opvoeding? Je hebt zelf problemen gehad met agressie maar je leert het je kind van jongs af aan.. En dat de school er wat van zegt kan ik.begrijpen want dit is abnormaal

Toen heeft haar vader leerplicht gebeld, die hebben een klacht in gediend bij de inspectie omdat school nooit wat doet.. Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren. StillAngel schreef:Oh jeetje, mijn handen jeuken ook al bij het lezen.. Stel dat je eens iemand mee wil stel ik me beschikbaar. Stelletje idioten! Heel veel sterkte! Ik zou aanraden om op een vechtsport te gaan om jezelf te leren verdedigen en als het moet aanvallen. Kickboksen?