Limanade schreef:YellowGray schreef:Ik vind het wel een beetje onzin om dat van hem te vragen. Het zijn zijn foto's! Jullie zijn uit elkaar en hij mag doen wat hij wil op Tinder, hoe vervelend dat ook is.
Je mag verdrietig zijn, maar word alsjeblieft niet de psycho ex. Je hebt niets meer over hem te zeggen en dus ook niet over die foto's.
nou idd zeg
ik heb eerder al gezegd dat je jezelf een schop onder je hol moet geven en alle contact (voorlopig) moet verbreken
en dit is nou precies de reden waarom ik dat zeg
je houd hem in de gaten.. je zegt dat je verder wil maar dat gaat blijkbaar niet
het is even heel hard maar als je echt over hem heen wil komen moet je hem uit je leven amputeren.. al dan niet tijdelijk
want dit schiet niet op zo
Volledig mee eens
Heb het ook nog niemand verteld, me in een opwelling ingeschreven omdat ik opeens geen vakantieplan meer had haha. Maargoed, alleen de sollicitatie zal al leerzaam zijn
Je zei zelf al eerder dat je het vermoeden had dat hij geregeld met iemand aan het appen was. En wat als hij wel degelijk met meisjes praat? Dat moment gaat er toch wel komen. Het is rot voor je, maar wen maar alvast aan het idee. Zijn leven gaat ook verder.
nee?
maar belijkbaar dus wel serieus