Die boobie support heb ik wel ergens gelezen. En volgens mij ook dat ze circa 1 cm ruimte overhouden? Wat leuk
Speelse jurk iig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die boobie support heb ik wel ergens gelezen. En volgens mij ook dat ze circa 1 cm ruimte overhouden?
Speelse jurk iig
Anthea schreef:Ik raakte overigens eerst heel erg in paniek, "Dit is niet de jurk die ik had besteld!!!". Hij zat binnenstebuiten.

) Cavalia schreef:
Anthea schreef:Ik heb 'm aan! De rok is huuuge voor mijn gevoel haha, draag nooit jurken. Wou graag een 'poofy' prinsessen rok, we got it.
Hij past perfect! Alleen het kant moet iets aangepast worden, dat valt wat los, maar dat gedeelde kon je ook niet opmeten. Er zit zelfs boobie support in.
Enigste waarvan je denkt "ja dat krijg je met een goedkope jurk" is dat het tule aan het binnenkant van de rok niet overal netjes is afgesneden. Maar dat zie je niet dus ik ben er blij mee.
http://www.lightinthebox.com/nl/a-lijn- ... 88859.html
Het is deze jurk. Ik heb hem op maat laten maken, kreeg korting door de late verzending en ben uiteindelijk ongeveer 90 euro kwijt aan mijn trouwjurk.

Anthea schreef:Ik raakte overigens eerst heel erg in paniek, "Dit is niet de jurk die ik had besteld!!!". Hij zat binnenstebuiten.
Sammie schreef:Wat heb je besteld dan?
Een maand is nog niet heel erg lang naar ik begreep.
Daar zijn ze dus ook netjes op terug gekomen, behalve dan dat ik nog geen geld heb ontvangen.
Ik zit enorm te dubben om tzt een jurk elders te bestellen, maar van 1 van de voorbeeldfoto's die koper zelf plaatste vond ik de jurk veel te druk, rommelig en aanwezig. Terwijl ik 'm op de foto echt zo leuk vindt
. Kan ook de koper liggen, maar toch. Ben stiekem benieuwd hoe jullie jurken overkomen als je 'm zelf aan hebt