Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nagini schreef:HAHA een hoog sbs6 gehaltedie ga ik even onthouden.
Ik ben toch benieuwd of de volgende foto ook valt onder: legging als broek kan niet.
Don't mind the duckfacehttp://www.mijnalbum.nl/Foto550-BRT7FOPJ.jpg

Raponsje schreef:Ik vind een legging als broek echt prima kunnen. Maar je moet dan wel een legging nemen van goede kwaliteit. Geen H&M legging oid, want dan gaat het doorschijnen.
[ Afbeelding ]
Suzanne F. schreef:Raponsje schreef:Ik vind een legging als broek echt prima kunnen. Maar je moet dan wel een legging nemen van goede kwaliteit. Geen H&M legging oid, want dan gaat het doorschijnen.
[ Afbeelding ]
Ja maar als je zo'n figuur hebt staat alles.
Als ik zoiets aantrek is het geen gezicht.
Haar bovenbenen zijn echt goed gespierd 
) Raponsje schreef:Ik vind een legging als broek echt prima kunnen. Maar je moet dan wel een legging nemen van goede kwaliteit. Geen H&M legging oid, want dan gaat het doorschijnen.
[ Afbeelding ]
)
)Hanmar schreef:Ik zie ze hier (woon in Engeland) helaas wel erg veel in de goedkope synthetische H&M/Topshop-versie rondlopen. En dan kun je zelfs met prachtige sexy benen/achterste er nog niet leuk uitzien![]()
Sportleggings vind ik ook al een andere kwestie; die zijn er daadwerkelijk voor gemaakt. Mijn probleem is meer dat veel dames gewoon eentje bij de plaatselijke drogist kopen en dat dan als een goedkope oplossing voor een broek beschouwen.![]()
En dan nog hoor, wat anderen aandoen moeten ze zelf weten, maar mij zul je er nog niet dood in aantreffen...
Mocht je dan toevallig een cameltoe hebben zie je het niet haha. Maar als ik zie dat ik die dan heb in een legging zou ik hem denk ik niet kopen
Mars schreef:Raponsje schreef:Ik vind een legging als broek echt prima kunnen. Maar je moet dan wel een legging nemen van goede kwaliteit. Geen H&M legging oid, want dan gaat het doorschijnen.
[ Afbeelding ]
Nee, ik blijf het geen gezicht vinden en al helemaal met die vreselijke schoenen eronder.
Doodzonde van haar mooie figuur.
Nagini schreef:HAHA een hoog sbs6 gehaltedie ga ik even onthouden.
Ik ben toch benieuwd of de volgende foto ook valt onder: legging als broek kan niet.
Don't mind the duckfacehttp://www.mijnalbum.nl/Foto550-BRT7FOPJ.jpg
Mars schreef:Ghostattack schreef:Dat bedoel ik dus met schoenen die ik normaal draagOf nog erger.. New Rock kisten. Mijn New Rocks wegen ongeveer 2.5kg per schoen. Gewoon helemaal leer + metaal
Dat meen je, 2.5kg? Allemachtig, dan heb je vast mooi getrainde benen intussen
Overigens was er een tijd dat ik die stijl te gek vond. Maar ben intussen 10 jaar verder en de fase is gepasseerd nu
Wat trouwens ook zo afschuwelijk is tegenwoordig zijn die enorme petten die dan net iets te hoog op het hoofd worden gezet. En dan moet wel de sticker erop blijven zitten zodat iedereen ziet dat je er veel geld voor hebt betaald