Ik wilde bijna alles waar je VWO voor nodig had... dierenarts, paleontoloog, meteoroloog, commercieel piloot, docente volwassenonderwijs, psycholoog etc...
BaileyMix
Geplaatst: 21-02-14 15:46
Dierenarts! En in ieder geval iets met dieren en NIET met mensen. Ga nu eind van het jaar opleiding SPH starten, ietwat veranderd dus
Moeder van een tijger Mijn moeder was zwanger en mijn vader was een tijd in het buitenland. mijn moeder kon dan niet bukken dus moest ik het oppakken maar ik zei altijd: Kan niet mama ik heb een tijger in mijn buik Uiteindelijk hielp ik mijn moeder gewoon braaf mee
Warboel
Geplaatst: 21-02-14 16:02
Ik wil al vanaf dat ik een potlood vast kan houden "iets met tekenen" worden...
En ik ben nu hard bezig met de opleiding tot illustrator. Wel met een hobbeltje in de weg... Maar dat komt allemaal wel goed
rapunzelx
Geplaatst: 21-02-14 16:02
dierenarts & paarden redden van de morafabriek.
mvkesteren90
Geplaatst: 21-02-14 16:03
Wat een heerlijk topic. Ik wilde altijd moeder en juf worden. Ik heb een jaar PABO gestudeerd, maar vond voor de klas staan echt niks aan. Ik vond er totaal geen uitdaging inzitten.
Mijn buurjongetje van 3 zei pas: Ik wil kassa worden, dan heb ik altijd veel geld.
laughterline
Geplaatst: 21-02-14 16:27
mvkesteren90 schreef:
Mijn buurjongetje van 3 zei pas: Ik wil kassa worden, dan heb ik altijd veel geld.
Poeh.. Eerst wilde ik Archeologe worden, maar toen bedacht ik me dat ik wel héél ver moest reizen dan 'later' dus dat wilde ik niet. Vervolgens advocate, daarna dacht ik dat ik best dierenarts kon worden maar dat vond ik toch te zielig
Inmiddels geen van allen geworden en werk ik nu voor 2 van m'n vriend z'n bedrijven en wil ik volgend jaar de studie voor doventolk oppakken.... Niet echt wat ik vroeger voor ogen had dus
Arethe
Geplaatst: 21-02-14 16:33
Ik wilde juf,dierenarts of "politie te paard" worden. Dierenarts heb ik niet gedaan omdat ik genoeg dieren om me heen had. Politie te paard moest je eerst als gewone agent ervaring op doen en dit wilde ik niet. Dus maar met kinderen gaan werken en geen dag spijt gehad van deze beslissing. Hier ligt mijn hart en ik haal heel veel vreugde uit mijn werk.
Milord
Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven
Geplaatst: 21-02-14 16:36
Boerin met 10 kinderen... Of stewardes
Ik ben geen van beide geworden en heb nu 2 kinderen en dat is echt meer dan genoeg...
Ik zit nu op de kunstacademie na een jaar HBO communicatie, sollicitatie voor de politie, studie fotografie ennn vmbo groen.. wilde altijd van alles.. paarden fokkerij, Deurne.. dierenarts.. maar stiekem toch altijd wel heel graag boswachter..
GrumpyCat
Geplaatst: 21-02-14 16:42
Ik wilde vroeger Minister worden! Zoals jullie misschien begrijpen is mijn droom niet uitgekomen.. ik ben afgestudeerd als kok (bijna hetzelfde als minister, niet waar?!) en werk nu parttime de catering. Daarnaast volg ik sinds kort een opleiding tot 'juridisch medewerker', om toch nog een stapje dichter bij mijn Minister-droom te komen.