Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mOamm schreef:Hoi bokkers,
Iemand die weet wat goede basic witte t-shirts met lange mouwen zijn?
Heb al jaren altijd die van the sting (Sutherland) maar na 2x wassen zitten er gaten in de shirts.. Altijd onder de oksel bij die naad.
Nu ben ik dus op zoek naar shirts die langer meegaan want steeds nieuwe kopen schiet ook niet op.
DaisyDarling schreef:Amira_ schreef:Het zijn geen unieke hoor, ik heb ze 2 maanden terug in een sportwinkel gekocht
Edit : volgens de doos die ik erbij had heten ze: nike free tr fit 3 print
Ook met exact die kleurtjes? Grappig, nooit gedacht dat dit een standaard combinatie zou zijn, die kleuren & print bij elkaar
Corelli schreef:mOamm schreef:Hoi bokkers,
Heb al jaren altijd die van the sting (Sutherland) maar na 2x wassen zitten er gaten in de shirts.. Altijd onder de oksel bij die naad.
Nu ben ik dus op zoek naar shirts die langer meegaan want steeds nieuwe kopen schiet ook niet op.
H&m , steps, open32 of anders de betere dameszaken.
Die zijn vaak van veel betere kwaliteit dat de shirts in "hippe"/"jonge" winkels
mOamm schreef:Hoi bokkers,