Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pipo schreef:Solange is geconditioneerd door Sjef en in mijn ogen dus geen representatief voorbeeld.
FlairS schreef:Feit bijft:Als wij als simpele zielen een paard kopen is het eerste wat we doen:keuren.
sarabande schreef:En Danielle zo aanvallen lijkt me gezien de bedragen waar het om gaat erg kortzichtig, die dreunde gewoon op wat de advocaat zei zoals Anky opdreunde wat Sjef haar voorgezegd had.
SuperPepeijn"]omdat anderen ergere dingen doen, maakt dit het niet juist.
[quote="esther82 schreef:Ik heb denk ik wel grovere dingen gezien die mensen bij paarden doen.
esther82 schreef:de aarde lijkt plat als ik zo uit mijn raam kijk. maar sinds mij verteld is dat hij (min of meer) rond is, heb ik genoeg dingen gezien waaruit blijkt dat dat waar is. een paard in de LRD-training lijkt ontspannen, tot bewezen is dat het niet zo is, en dan zien mensen opeens allerlei dingen waaruit stress blijkt.Nee klopt. Maar ik bedoel meer dat iedereen nu behoorlijk loopt af te geven op een systeem dat iedereen inmiddels wel een keer gezien heeft. Hoevaak is het systeem dat Anky en Sjef hanteren al niet besproken. Persoonlijk doe ik het ook niet zo, en zou het systeem ook niet overnemen. Maar zij zijn niet de enigen die het zo doen.
gijsenkim schreef:Een paard kan niet doodgaan door een manier van rijden dat is de grootst mogelijke onzin
gijsenkim schreef:Goed dan krijgt hij beenproblemen en word afgemaakt.......
Het voorbeeld dat jij nu schets is dan een paard dat lichamelijk al niet goed in elkaar steekt
CGJ12 schreef:Straks staat er in alle verzekeringspolissen:
artikel 13.2 sub b.
Indien door getuigenverklaringen kan worden aangetoond dat het paard ooit achter de loodlijn is gereden, zal de maatschappij niet tot uitkering over gaan.
gijsenkim schreef:dat de meid met 40 graden het paard zo hard aan het werk heeft gezet en dat ie daaraan overleden is...... dat heeft niks met de rijtechniek te maken
Kayla"]
[quote="Tyrza schreef:Kendra, de advokaat zei dus van wel.
Krijgen we het verhaal van "causaal verband". Héél leuke term...
Citaat:wat ik trouwens helemaal frappant vind, die advocaat begint over de onderzoeksplicht van de kopende partij en zegt dan dat dat in deze situatie niet opgaat omdat anky en sjef zo proffesioneel zijn
SuperPepeijn"]de aarde lijkt plat als ik zo uit mijn raam kijk. maar sinds mij verteld is dat hij (min of meer) rond is, heb ik genoeg dingen gezien waaruit blijkt dat dat waar is. een paard in de LRD-training lijkt ontspannen, tot bewezen is dat het niet zo is, en dan zien mensen opeens allerlei dingen waaruit stress blijkt.
[quote="esther82 schreef:Nee klopt. Maar ik bedoel meer dat iedereen nu behoorlijk loopt af te geven op een systeem dat iedereen inmiddels wel een keer gezien heeft. Hoevaak is het systeem dat Anky en Sjef hanteren al niet besproken. Persoonlijk doe ik het ook niet zo, en zou het systeem ook niet overnemen. Maar zij zijn niet de enigen die het zo doen.