ik geniet nu heerlijk van de geur van pas gewassen wasgoed wat te drogen hangt haha.Wat sommige zeiden dat hij mij in mijn macht heeft dat klopt ook wel. Want hoe slecht hij ook voor me was, ik had verder alles wat mijn hartje begeerde. Ik had zoveel dure kleding, had altijd de meeste nieuwe telefoon, een volle koelkast met de meest belachelijk dure dingen erin want hij gaf me wel alles alleen kon ik nooit mijzelf zijn bij hem. Als ik de afwas niet had gedaan dan waren de poppen aan het dansen. Gisteravond had ik echt geen zin om af te wassen en toen zei mijn vriend : Nou dan doe je het toch lekker niet! Morgen weer een dag hoor...Kan bij hem echt mijzelf zijn wat ik nooit heb gekund.
Wel apart ook, Kees zei altijd dat ik een harde hand nodig had omdat ik anders niet luisterde want ik heb teveel een eigen willetje. Mijn nieuwe vriend zegt dat ik wel een eigen willetje heb maar dat hij dat juist leuk vind en ook zo raar..Hij scheld me niet uit en slaat me ook niet.
Michelle: Heb sowieso een aware knop ja aan mijn sleutelbos hangen en ik kan ook vragen of de buurman even meeloopt of uit het raam kijkt ja.
En waar ik nog steeds schuldgevoelens over heb is de manier waarop ik Kees eruit heb gegooid.
Hij was al 3 dagen en nachten weg, waarheen geen idee. Ik had de deur aan de binnenkant op slot gedaan omdat het nogal een achterbuurt was. Hij heeft niet zijn sleutel geprobeerd, niet aangebeld maar gooide gewoon de ruiten van de voordeur in en toen was ik in 1 keer zoo klaar met hem. Ik wilde nog de deur open doen tot ik die ogen van hem zag, pure woede en toen dacht ik hell no! Ik ga nooit meer de deur voor je open doen en heb toen de politie gebeld. In 1 keer was ik er gewoon klaar mee.
Ik krijg ook erg veel PB's van meiden die in dezelfde situatie zitten en ik wil voor hun wat duidelijk maken. Als je samenwoont en in deze situatie zit. Bel de politie gewoon. Je situatie kan daar idd erger van worden maar je krijgt wel direct wat rust. Als je samenwoont kan je geen straatverbod aanvragen maar wat wel kan en wat de politie bij mij ook zo'n beetje direct heeft gedaan is een HUISVERBOD dan heb je een paar dagen rust in je hoofd en kan je alles goed overdenken.