Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:20

Ik probeer zeker van alles te genieten. Vanavond zelfs misschien naar een verjaardag wat hier niet in de buurt is dus daar kan ik normaal over straat, nu nog even een oppas voor mijn hond zoeken maar dat lukt gelukkig altijd wel ;) ik geniet nu heerlijk van de geur van pas gewassen wasgoed wat te drogen hangt haha.

Wat sommige zeiden dat hij mij in mijn macht heeft dat klopt ook wel. Want hoe slecht hij ook voor me was, ik had verder alles wat mijn hartje begeerde. Ik had zoveel dure kleding, had altijd de meeste nieuwe telefoon, een volle koelkast met de meest belachelijk dure dingen erin want hij gaf me wel alles alleen kon ik nooit mijzelf zijn bij hem. Als ik de afwas niet had gedaan dan waren de poppen aan het dansen. Gisteravond had ik echt geen zin om af te wassen en toen zei mijn vriend : Nou dan doe je het toch lekker niet! Morgen weer een dag hoor...Kan bij hem echt mijzelf zijn wat ik nooit heb gekund.

Wel apart ook, Kees zei altijd dat ik een harde hand nodig had omdat ik anders niet luisterde want ik heb teveel een eigen willetje. Mijn nieuwe vriend zegt dat ik wel een eigen willetje heb maar dat hij dat juist leuk vind en ook zo raar..Hij scheld me niet uit en slaat me ook niet.

Michelle: Heb sowieso een aware knop ja aan mijn sleutelbos hangen en ik kan ook vragen of de buurman even meeloopt of uit het raam kijkt ja.

En waar ik nog steeds schuldgevoelens over heb is de manier waarop ik Kees eruit heb gegooid.

Hij was al 3 dagen en nachten weg, waarheen geen idee. Ik had de deur aan de binnenkant op slot gedaan omdat het nogal een achterbuurt was. Hij heeft niet zijn sleutel geprobeerd, niet aangebeld maar gooide gewoon de ruiten van de voordeur in en toen was ik in 1 keer zoo klaar met hem. Ik wilde nog de deur open doen tot ik die ogen van hem zag, pure woede en toen dacht ik hell no! Ik ga nooit meer de deur voor je open doen en heb toen de politie gebeld. In 1 keer was ik er gewoon klaar mee.

Ik krijg ook erg veel PB's van meiden die in dezelfde situatie zitten en ik wil voor hun wat duidelijk maken. Als je samenwoont en in deze situatie zit. Bel de politie gewoon. Je situatie kan daar idd erger van worden maar je krijgt wel direct wat rust. Als je samenwoont kan je geen straatverbod aanvragen maar wat wel kan en wat de politie bij mij ook zo'n beetje direct heeft gedaan is een HUISVERBOD dan heb je een paar dagen rust in je hoofd en kan je alles goed overdenken.

Anoniem

Re: Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:29

Je moet en hoef je niet schuldig te voelen. Jij hebt alleen maar het juiste gedaan. Je hebt je losgewrikt van hem en voor jezelf gekozen. Je moet gewoon trots op je zelf zijn. Ook al is dit heel moeilijk.

En ieder zijn persoonlijkheid is uniek. En dat hoeft een ander niet te corrigeren.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:34

Wat een verhaal zeg en wat ben jij dapper! Heel erg veel succes en sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je je weg gaat vinden!

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:36

Wat ik nog wil zeggen tegen de meiden in dezelfde situatie die gestalked worden. Een nieuw nummer nemen is niet genoeg. Koop een nieuwe telefoon. Ik heb ook mijn dure iphone in de sloot gegooid en een goedkope telefoon gekocht. Er zijn apps waarmee iemand je kan achtervolgen en wat ze in de winkel tegen mij zeiden toen ( niet dat ik veel van hun verhaal snapte) is dat je via IMEI code ook achtervolgt kan worden. Dus altijd een nieuwe telefoon kopen en je nummer aan bijna niemand geven. Er zijn bij mij maar 10 mensen die mijn telefoonnummer hebben en verder helemaal niemand, mensen die je denkt te kunnen vertrouwen kunnen ook je telefoonnummer aan je ex doorgeven. Ook nooit je GPS aanzetten, via facebook en andere sites zie je dan best wel nauwkeurig waar je bent.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:40

Ook nog een tip voor mensen die gestalked worden.

De telefoon waarop je wordt gestalked laat die aan staan, zet je trilfunctie en geluid uit en leg hem in een laatje waar je nooit in kijkt. gebruik zelf een ander telefoon met een ander nummer.

Zo denkt je stalker dat je nog steeds hetzelfde nummer hebt en in zijn macht staat EN mocht er iets voorvallen dan kan je die telefoon direct aan de politie laten zien.

Ook met 2 telefoons over straat gaan, kom je hem of iemand anders tegen en je wilt 112 bellen grote kans dat je telefoon uit je handen wordt geslagen, ren weg of ga een winkel in of blijf onder de mensen dat geeft je de kans om met je andere telefoon de politie te bellen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:46

Mijn hemel, wat een way of life...

Ik zou zeggen... lekker een reisbusje hairspray in je jaszak. Is niet strafbaar en effectief genoeg om iemand even tijdelijk uit te schakelen in geval van nood.

TS ik hoop dat je snel (mentaal) in rustiger vaarwater komt. Je kunt je dit bijna niet voorstellen in Nederland, het heeft een hoog dokter Phil gehalte, het voelt zo niet-Nederlands, maar zo zie je maar weer. Het gebeurd dichterbij dan je denkt. En dan bedoel ik voornamelijk de extreme mate waarin jij gestalked bent. Je zou zo'n gast toch een strijker in zijn achterste willen steken zeg -O-

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 16:45

Suelza..Je moest eens weten wat je nu zegt..Ik zal je een PB sturen

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:53

Meid... wat vreselijk.. ik heb er echt geen woorden voor...
Zou je het niet fijn vinden om met je man en je hond gewoon eens een paar weekjes naar het buitenland te gaan? Lekker in de bergen ofzo? Even lekker er tussen uit. En natuurlijk kun je je gedachten niet achterlaten, maar de angst om een van de vrienden van kees tegen te komen is daar een stuk minder reëel. Ik weet het niet hoor, zeg het maar als het niets is. Ik probeer alleen met je mee te denken. :(:)

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:19

Heel je verhaal gelezen. Rilling over mijn rug en zo erg om het voor te stellen.
Ik heb ook veel nare dingen meegemaakt maar dit slaat echt alles...
Ik vind het super dat je een andere vriend hebt die je steunt en zoveel voor je doet!
Straatvrees heeft echt tijd nodig, kan er van meepraten... hoewel ik er nu zo goed als van af ben.
Mag ik vragen wat ras je hond is? Ik heb bijvoorbeeld een Duitse herder die getraind is en heeft me al in paar gevallen beschermd gehad. Zonder hem kom ik ook niet veel buiten tegen de avond. Of ergens waar ik niet zo bekend ben.
Op vakantie gaan lijkt me ook wel eens goed idee, ver weg van alles en proberen tot rust te komen.
Je mag mij ook altijd Pb'tje sturen als je je verhaal kwijt wilt. ! :)

wes2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:48

en wat vreselijk dat er zoveel pb's komen met gelijke ervaringen. Meiden, ga naar de politie en laat je informeren! Dit verdient niemand. :(:)

Heel veel sterktr en wat ben jij stoer dat je ondanks alles voor jezelf kiest. :)