Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En helemaal als er dan ook nog mensen komen helpen.... die laat je dan ook lekker aapjes kijken naar hoe die jongen het verwerkt... dàt is charmant zeg
Tieneke schreef:Of hij de indruk krijgt dat hij er nog wat aan kan doen of niet, hangt niet af van de volgorde, maar of TS klare taal spreekt tegen hem.
Bovendien kan hij dan ook zelf alles zien, kan hij achteraf niet gaan beweren dat ze spullen van hem heeft meegenomen, want dat kan natuurlijk ook nog.
Ik zou persoonlijk pas doorflippen als ik in een semi-leeg huis kom, iemand kort "ik vetrek" komt zeggen en dan nog verwacht dat ik rustig blijf en praat... Je schrikt je een ongeluk en zo'n beeld kan ook een knopje doen omdraaien. Hij zal sowieso razend worden als die spullen plots allemaal weg zijn, maar wie weet kan hij wel kalm blijven als ze het vertelt en dan de spullen pakt. Dat is nog altijd wel degelijk een mogelijkheid (en ik heb dat zelf meegemaakt bij een gelijkaardig "geval"). TS moet daar in elk geval niet alleen zijn zonder derde persoon (een goeie brede kerel).
chelle_dora schreef:Ik heb een idee, als Tieneke het nou vertelt aan TS d'r vriend. Die kan 'm vast wel rustig houden.

Ik reageer alleen op pmarena. Ik heb eerder al aan TS gezegd dat ze een goede aanpak had. chelle_dora schreef:Dat kan jij dan geen reden vinden om idioot te doen, maar kan jij denken voor de vriend van TS? Als het allemaal zo makkelijk kon, waren er ook geen vechtscheidingen.
Tieneke schreef:chelle_dora schreef:Dat kan jij dan geen reden vinden om idioot te doen, maar kan jij denken voor de vriend van TS? Als het allemaal zo makkelijk kon, waren er ook geen vechtscheidingen.
Het is geen reden om mij dan persoonlijk belachelijk te maken.
Vechtscheidingen hebben hier 0.0 mee te maken, daarbij gaat het om kinderen en hoeft er niet eens psychische ziekte mee gemoeid te zijn.
Tieneke schreef:chelle_dora schreef:Dat kan jij dan geen reden vinden om idioot te doen, maar kan jij denken voor de vriend van TS? Als het allemaal zo makkelijk kon, waren er ook geen vechtscheidingen.
Het is geen reden om mij dan persoonlijk belachelijk te maken.
Vechtscheidingen hebben hier 0.0 mee te maken, daarbij gaat het om kinderen en hoeft er niet eens psychische ziekte mee gemoeid te zijn.