Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:21

Sammy_xxs schreef:
Nou sorry, maar ik vind maatje 40 ook echt niet normaal hoor, ik vind dat dik. Wat ik hierboven al zei, maatje 38/40 vind ik al dik hoor.
Maatje 34/36 vind ik normaal.
Snap ook niet waarom mensen dat dun vinden? Werd hier ergens ook al gezegd, bij honden/paarden wil je toch ook nog lichtjes ribben zien. Dan hebben ze een normaal gewicht, maar bij mensen is dat gelijk te dun?
Ik vind dat raar...

Tsja dat is dan jouw mening. Ik kan waarschijnlijk 40 kilo wegen en nog steeds niet in maatje 34/36 passen omdat ik gewoon te lang ben. Betekent dus helemaal niet dat ik dik ben. Ik moet nog 2 kilo afvallen en dan heb ik een gezond BMI én dan heb ik maat 40. Vind ik dus echt totaal niet te dik en ik vind mezelf nu al niet dik.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:22

nouja misschien is 38 niet dik, maar vind dat nou niet een maat wat je als voorbeeld zou moeten nemen als de ideale maat.
Dan vind ik 36 wel 10x beter.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:23

YellowGray schreef:
Sammy_xxs schreef:
Nou sorry, maar ik vind maatje 40 ook echt niet normaal hoor, ik vind dat dik. Wat ik hierboven al zei, maatje 38/40 vind ik al dik hoor.
Maatje 34/36 vind ik normaal.
Snap ook niet waarom mensen dat dun vinden? Werd hier ergens ook al gezegd, bij honden/paarden wil je toch ook nog lichtjes ribben zien. Dan hebben ze een normaal gewicht, maar bij mensen is dat gelijk te dun?
Ik vind dat raar...

Tsja dat is dan jouw mening. Ik kan waarschijnlijk 40 kilo wegen en nog steeds niet in maatje 34/36 passen omdat ik gewoon te lang ben. Betekent dus helemaal niet dat ik dik ben. Ik moet nog 2 kilo afvallen en dan heb ik een gezond BMI én dan heb ik maat 40. Vind ik dus echt totaal niet te dik en ik vind mezelf nu al niet dik.

Ja ik zei ook al eerder, ligt ook wel aan je lengte. Als je inderdaad lang bent zal je nooit in een 34 passen nee. Zou ook niet mooi staan, maar als je tussen de 160-170 ben denk ik dat een 34/36 wel zou moeten passen.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:25

Mijn zusje heeft 34/36 en zit in dat lengte-interval en ik vind haar ongezond dun. Het is echt een kwestie van smaak denk ik toch dan. Ik vind het ook prima als je dat mooi en gezond eruit vindt zien. :)

Sammy_xxs

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:28

Ja het zal inderdaad wel een kwestie van smaak zijn, ik heb nu zelf ook maat 40 en ik vind het verschrikkelijk, terwijl er veel mensen zeggen dat ik er zo beter uitzie, wat voller.
Maar ik vind het echt verschrikkelijk :\
Wil dan ook heeeel graag plastische chirugie doen ( buikwandcorrectie, en liposuctie) mn vriend was er eerst heel erg op tegen, maarja ik wil het zo graag, dat ik er toch voor ga sparen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:29

Kana schreef:
D_Desteny schreef:

Wat is hier onzin aan?

Omdat borstgrootte ook bepaald is door genen.
Op de foto's in de eerste post van TS kun je ook duidelijk zien dat haar borsten wel degelijk kleiner zijn geworden alleen ze heeft in verhouding nog steeds grote boobs.

Als je afvalt hoeft niet meteen al je tiet te verdwijnen. Je kunt ook prima dun zijn met grote borsten. (En die van Yolanthe zijn niet eens heel groot nu)

Het is dus echt belachelijk om maar gewoon zomaar te concluderen dat ze een boobjob heeft gedaan.

Ik ben t eens met kana, ik ben in een half jaar ongewild 17 kilo kwijtgeraakt. Je ziet aan mij heel goed dat ik zoveel ben afgevallen, voornamelijk mijn buik, armen en benen maar mijn borsten hebben nog exact dezelfde maat.. T zijn goddank ook geen verlepte theezakjes geworden, mijn borsten zijn zo ongeveer het enige waar niets aan veranderd is. En dat terwijl ik nou niet heel stevig was voor ik af begon te vallen.. (de foto's in mijn profiel zijn bv allemaal van "voor" en als ik dan oordeel vind ik mezelf niet heel dik) ik kan me voorstellen dat als een iets "dikker" persoon dezelfde kilo's was kwijtgeraakt dat er dan wel borstomvang verloren zou gaan ivm ophoping vet rond de borsten, maar dat hoeft lang niet altijd zo te zijn.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:30

Hoewel deze discussie in dit topic absoluut niet hoort, maar wanneer stoppen "we" nou eens met aangeven van maten wat dik is of dun is?

Een vrouw die heel tenger gebouwd is en daarnaast ook niet heel lang, zal leuk in een 32/34 passen en alles richting 40 dik noemen. Ik ken daarentegen zat vrouwen die lang zijn en van zichzelf voorzien zijn van een breed geraamte, die passen amper in een 40. Ook niet als ze heel slank zijn.

Overigens vind ik de dame op de eerste foto's een stuk aangenamer om naar te kijken. Zoals ze op de tweede foto staat, vind ik haar een wandelend gratenpakhuis. Maar ja, zij zal mij dan wel weer een walvis op het droge vinden :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:30

Dat ligt toch echt aan je bouw/lengte :+

Ik heb zelf een bij een gezonde BMI (74 kilo) maat 40/42, JLO reet (en die is ook niet dik :Y) )
Als ik slank ben zeg 62 kilo, pas ik echt niet in maat 34/36 hoor :') dan is het 38/40

Daarbij is de gemiddelde maat in NL voor vrouwen maat 42.
Meeste mensen zijn nu eenmaal geen slanke meisjes van onder de 25 :7
ik wil deze meisjes 10 jaar later wel eens spreken als de zwaartekracht boven een bepaalde leeftijd
gaat werken of een paar kinderen hebben uitgepoept.....
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 17-01-14 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:31

Het is gewoon per persoon verschillend wat we mooi vinden en wat bij ons past. Persoonlijk vind ik de voor-foto's van Yolanthe mooier, een vrouwenlichaam mag wat mij betreft zacht zijn en niet zo botterig. Daarnaast heeft ze nu in verhouding zo'n groot hoofd, alsof ze elk moment voorover kan vallen omdat het zwaartepunt daar ligt. Maar dat is mijn MENING
Als je volgens de BMI op een gezond gewicht zit is dat toch prima? Als Yolanthe nu op een gezond BMI zit is het gewoon prima, al kan de manier van afvallen wel weer heel ongezond zijn. Als iemand met maat 40 op een gezonde BMI zit is dat ook prima!
Ik heb bijvoorbeeld flinke bovenbenen en dikke billen, broekmaat 38/40 bovenmaat vaak S. Ik ben nu rond de 60 kilo, maar deze billen en benen had ik in verhouding ook toen ik nog 53 kilo was. En ik ben er blij mee! Hoor er nooit iemand over klagen en door mijn vriend wordt ook het gewaardeerd. En ook al werd er wel over geklaagd: I DON'T CARE! Ik weet dat ik gezond ben en als iemand dat te dik vind kijkt diegene maar de andere kant op.
Wel ben ik het ermee eens dat er tegenwoordig te makkelijk gedaan wordt over overgewicht en personen die dit hebben vaak tegen gezegd wordt 'ach het valt wel mee' en 'Als jij er maar gelukkig mee bent'. Terwijl iemand die wat mager is (van zichzelf of door diëten) al snel te horen krijgt, 'goh wat ben je mager!' 'Zou je niet iets meer eten? Je moet wel goed eten hoor!' etc. Er heerst blijkbaar nog een taboe op aangeven dat het voor iemand met overgewicht gezonder zou zijn om af te vallen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:32

Dat maten vergelijken heeft echt geen zin. Is hetzelfde met gewicht. Iedereen is anders. Ook in verhoudingen en dat is ook wel belangrijk.
Verder is het natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind haar toch beter in verhouding op de bovenste foto. De onderste is net of er een ander hoofd of het lijf is geplakt. Past naar mij idee gewoon niet.

Verder moet Yo natuurlijk gewoon doen waar zij zich prettig bij voelt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:34

Laatst bijgewerkt door Winged op 17-01-14 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:35

listiglistje schreef:
Dat ligt toch echt aan je bouw/lengte :+

Ik heb zelf een bij een gezonde BMI (74 kilo) maat 40/42, JLO reet (en die is ook niet dik :Y) )
Als ik slank ben zeg 62 kilo, pas ik echt niet in maat 34/36 hoor :') dan is het 38/40

Daarbij is de gemiddelde maat in NL voor vrouwen maat 42.
Meeste mensen zijn nu eenmaal geen slanke meisjes van onder de 25 :7
ik wil deze meisjes 10 jaar later wel eens spreken als de zwaartekracht boven een bepaalde leeftijd
gaat werken of een paar kinderen hebben uitgepoept
.....

Ja ik ben nu dus 25 bijna 26 en heb 2 kinderen uitgepoept :+
Maar ik vind maat 40 echt veeel te dik ( voor mij ) Ik snap dat als je lang bent dat je niet in een 34/36 zou passen, maar met mijn lengte kan dat wel, heb ik altijd gehad.
Enja ik wil dat dus ook weer hebben, maar afvallen gaat moeilijk dus dan maar sparen voor plastische chirurgie :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:36

Echt hilarisch om te zien dat mensen aan de hand van een confectiemaat aangeven wat dik of dun is :')

Ben benieuwd, wie hier vind 69 kilo zwaar? *kom er later op terug*

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:36

Lijkt hier de roddelpers wel!! :D

Ik vind ze er prachtig uitzien. Mensen ontgroeien ook hun kinder/babyvet tijd. En als BN'er lijken sommige zaken me evident (tanden en looks) Wat iemand verandert qua ingrepen is eigen keuze.

Leven en laten leven. Als je wil oordelen, oordeel dan eerst over jezelf.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:37

Winged schreef:
Maten en gewicht is inderdaad per persoon verschillend. Kijk dan liever naar het vetpercentage om te beoordelen hoe en wat. (voor een indicatie, klopt bij mijn weten nog niet helemaal omdat alleen om taille wordt gevraagd: http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm, http://www.builtlean.com/wp-content/upl ... -women.jpg)

Hahahahaa...
Nou dat klopt sowieso niet. Dat zegt dat ik maar 23% vet heb...
Nou dat zou wel heeeel perfect zijn. Is alleen niet waar :')

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:40

Janine1990 schreef:
Echt hilarisch om te zien dat mensen aan de hand van een confectiemaat aangeven wat dik of dun is :')

Bij een kind van 6 is dat ernstig overgewicht. Bij een dame van 1.80m kan het ondergewicht zijn... :D

Mijn zus is trouwens een cm kleinder dan ik en toch was ze altijd zwaarder op haar magerst dan mij toen ik nog mager was. Breder bekken, zwaardere botten.

Gewichten zeggen op zichzelf helemaal niets. Maten ook niet. Als ik hier een label zie, dan staan er zes verschillende maten in voor allerlei landen...Toch echt hetzelfde kledingstuk.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:41

Janine1990 schreef:

Als ik het zou moeten tillen vind ik 69kg vrij zwaar, maar als ik het zou wegen zou ik er niet zo zwaar aan tillen :P

EDIT: Maten worden vaak ook zo aangepast dat het je Ego streelt zo moet ik nu bij zelfde winkel BH's kopen die een cupmaat groter zijn terwijl ik met het meetlint en aan de hand van mijn oude BH's niets grotere borsten heb gekregen. Allemaal marketing dus...
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 17-01-14 15:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:41

Arrabel schreef:
Ik kwam foto's van Yolanthe tegen waar ik best van schrok...
Wat is er gebeurd??
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Heeft ze nou anorexia of lijkt dat maar zo?

Of een goede personal trainer en diëtist. Ik vind het wel een stuk mooier zo! Ik weeg 52 kilo op en lengte van 1,74 en echt niet omdat ik anorexia heb. Meer gezonde voeding en keihard werken in de stallen. Oh ja bijna 30 jaar en 1 kind!
Laatst bijgewerkt door Soraya10 op 17-01-14 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:42

Janine1990 schreef:

Ik snap dat ook niet zo.

Met mijn 63 kilo ben ik niet dik. Ik heb nergens kwabjes, heb geen rollen over mn broek hangen, alles is lekker strak. En toch heb ik in sommige broeken maat 40 (esprit) en in andere weer 36 (merk geen idee).

In welk universum kan 63 DIK zijn?? (uitgegaan van het feit dat we het niet over liliputters hebben)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:43

Janine1990 schreef:

Ligt aan de lengte en de bouw.

Ik ben zelf smal gebouwd en 1.68. Toen ik 65 kg woog was ik ook direct wat 'dikker'. Ben nu 56 kg en het is direct een stuk beter. Maar; ik heb nu niet veel spieren en spieren wegen meer dan vet. Omdat ik nu wel veel sport en werk aan mijn spieropbouw verwacht ik straks strakker te zijn en rond de 60 kg te wegen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:44

Amaris schreef:
Janine1990 schreef:

Ik snap dat ook niet zo.

Met mijn 63 kilo ben ik niet dik. Ik heb nergens kwabjes, heb geen rollen over mn broek hangen, alles is lekker strak. En toch heb ik in sommige broeken maat 40 (esprit) en in andere weer 36 (merk geen idee).

In welk universum kan 63 DIK zijn?? (uitgegaan van het feit dat we het niet over liliputters hebben)

Dik is een groot woord, maar je hebt genoeg volwassen vrouwen die wat klein zijn (dan zeg ik rond de 1,50) en dan is 63 kg toch best stevig hoor.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:46

Ik denk trouwens wel dat onze definitie van echt dik is veranderd. Als je kijkt naar de oude sjakie in de chocoladefebriek film zouden sommige mensen het "dikke" jongetje wat alleen maar chocola eet nu denk ik mollig noemen, maar niet echt dik...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 15:47

ik ben 1.59 en 63 kilo....niet moddervet maar een kilo of 10 mag er zeker af.Alleen krijg ik dan de hele dag vragen wanneer ik kom te overlijden :+

Amaris

geerke schreef:
ik ben 1.59 en 63 kilo....niet moddervet maar een kilo of 10 mag er zeker af.Alleen krijg ik dan de hele dag vragen wanneer ik kom te overlijden :+

Waarom?

Lusitana

liedje89 schreef:
EDIT: Maten worden vaak ook zo aangepast dat het je Ego streelt zo moet ik nu bij zelfde winkel BH's kopen die een cupmaat groter zijn terwijl ik met het meetlint en aan de hand van mijn oude BH's niets grotere borsten heb gekregen. Allemaal marketing dus...

Ik neem een meetlint mee naar de winkel. Niet lachen. Die maten kloppen echt niet.