Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
manzano schreef:Een 300D heeft gewoon geen grote capaciteit in de burst. Als je kijkt naar de snelheden in CF-kaarten kan hij de snellere snelheden niet eens aan. Het heeft totaal geen zin om geld te gaan steken in een veel snellere kaart, want de camera heeft echt maar een beperkte schrijfsnelheid.
Maar als je echt je camera aan en uit moet zetten (zo lees ik het) lijkt het me toch een cameraprobleem. Dan blijft hij gewoon hangen, want blijkbaar zijn je foto's allang weggeschreven (anders zou je ze kwijt zijn na het aan/uitzetten). Je zou kunnen kijken naar een software-update.
Ik weet niet of die nog uitkomen voor zo'n oud toestel, maar wellicht heb je een oudere versie (bijna niemand update zijn camera). Moet wel te vinden zijn op de website van de fabrikant.
behalve van die software-update... is dat gwn gratis? Als het gwn gratis is en geen kwaad kan, kan ik dat altijd proberen natuurlijk_xDyan schreef:manzano schreef:Een 300D heeft gewoon geen grote capaciteit in de burst. Als je kijkt naar de snelheden in CF-kaarten kan hij de snellere snelheden niet eens aan. Het heeft totaal geen zin om geld te gaan steken in een veel snellere kaart, want de camera heeft echt maar een beperkte schrijfsnelheid.
Maar als je echt je camera aan en uit moet zetten (zo lees ik het) lijkt het me toch een cameraprobleem. Dan blijft hij gewoon hangen, want blijkbaar zijn je foto's allang weggeschreven (anders zou je ze kwijt zijn na het aan/uitzetten). Je zou kunnen kijken naar een software-update.
Ik weet niet of die nog uitkomen voor zo'n oud toestel, maar wellicht heb je een oudere versie (bijna niemand update zijn camera). Moet wel te vinden zijn op de website van de fabrikant.
Dit is zo ongeveer wat ik dachtbehalve van die software-update... is dat gwn gratis? Als het gwn gratis is en geen kwaad kan, kan ik dat altijd proberen natuurlijk
Ik heb trouwens een CF-kaart van 4 GB en er staat op Premium, is dat dan de snelheid?
Wat is er nou zo raar aan lenen bij je ouders? Of het nou voor luxe is of voor iets anders.. B Geryon schreef:Snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt.Wat is er nou zo raar aan lenen bij je ouders? Of het nou voor luxe is of voor iets anders.. B

Geryon schreef:Snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt.Wat is er nou zo raar aan lenen bij je ouders? Of het nou voor luxe is of voor iets anders.. B
little_king schreef:http://www.mycom.nl/opslag/geheugenkaar ... wwod0RMA0g
Ik heb dit kaartje en geloof dat daar best snel opgeschreven kan worden.