Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
waren 5 min te laat met gegevens indienen purny schreef:Ai, minder! Wat ik dus ook vaag en niet leuk vind zijn de directe woningen bij woonnet-rijnmond. Deze gaan elke dinsdag om 7 uur op de site maar dan ben ik dus altijd aan het werk en pies dus naast de pot... je kunt dus ook zien hoeveel tijdsverschil er zit tussen 1 en 2 en dat is soms maar 10 seconden.
Nanno_123 schreef:ja dat is wel mogelijk, je moet je gewoon inschrijven en per gemeente kijken wat de eisen zijn.
misschien zijn in Utrecht de wachttijden super lang maar zou ook kijken naar de omliggende plaatsen..
Studiefinanciering wordt alleen niet gezien als inkomen..
Citaat:Huishoudinkomen studenten
Voor woningzoekende studenten is een bewijs van studiefinanciering voldoende om het huishoudinkomen vast te stellen. Zij mogen namelijk maximaal € 13.362 bijverdienen. Daarmee blijven zij onder de inkomensgrens van € 34.229 die geldt bij de toewijzing van 90% van de sociale huurwoningen.
purny schreef:Had een leuke anti kraak site gevonden. Maar mijn ouders moeten garant staan, ik moet bij het ene huis 310 en bij het andere huis 175 euro bemiddelingskosten betalen en nog belachelijker: Mijn kat mag niet mee verhuizen!