Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb daar heerlijk 2 weken rond gelopen in het zand en in de stralende zon.
Gelukkig spoelde het zeewater en chloorwater het wel schoon. Is nog steeds een lelijk breed litteken, gelukkig wordt de lengte iets minder groot.
ik als een gek mijn benen scheren, wat denk je? Scheer ik in dezelfde enkel/onderbeen een zelfde jaap maar dan iets minder lang als toen in Frankrijk. Iets met haastige spoed...?
De littekens zitten ook maar een centimeter van elkaar verwijderd.
Ik heb er één op m'n borst die komt doordat m'n vader me als baby bijna heeft laten vallen en daardoor een flinke kras heeft achtergelaten
Vind t wel grappig, mensen denken vaak dat ik een openhartoperatie heb gehad ofzo
Één op m'n linker ringvinger van een konijnenbeet, op m'n rechterarm van een niet goed geschuurd houten deurtje van een kippenhok wat ook wel een nare snee opleverde
En dat was het wel denk ik

)
)
Jilletje schreef:EmmaVZ schreef:Eigenlijk is dat best hilarishMaar zal vast wel redelijk pijn en schrikken geweest zijn?
nee pijn viel gelukkig mee want de kaasschaaf was goed scherp.
het bloedde wel echt heel ergen het zag er ranzig uit om aan het topje een 'plakje' te missen
ik heb wel geleerd dat je bij hele oude kaas de korstjes er beter af kan snijden met een mes ipv kaasschaaf

verschillende op mn onderbeen omdat ik recent een 'huidandoening' exceem (nogsteeds geen oorzaak en medicijn gevonden wat werkt) vooral van het krabben, ziet er echt niet uit

Vervolgens was mama boos omdat ik een keukenmes had gepakt, haha.
De laatste CD die ik heb was van 2000 tot 2010 en daar stonden al 350 beelden op, wel inclusief 3 MRI scans, maar toch
Inmiddels zijn er daar ook weer een hoop bijgekomen, hahaha.
moest gehecht worden en heb nu een soort hakkel in mijn wenkbrauw en een klein litteken onder mijn oog. Ook op mijn knieën/armen en handen zitten er ontelbaar veel, allemaal witte vlekjes, van het onder andere struikelen...