Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 00:16

Na 2 seconden bewoog hij niet meer. Paar minuten later ging ik kijken of hij nog net zo lag en dat deed hij.

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:18

Waarom heb ik dit topic geopend.. :=
Ik was pas geleden aan het computeren, was donker want ik was vergeten mijn lamp aan te zetten.
Alleen pc licht dus.
Ik zie ineens iets voor het beeld, ik schoof naar achter en probeerde mijn moeder nietwakker te maken door te schreeuwen..
Het was een kruisspin die denk ik giftig zijn? Hij klom langzaam aan een draad omhoog..
Toen zat die op het plafond, en begon te lopen en ik was te bang ervoor dat die weet omlaag komt of valt of jonge spinnen krijgt dus heb ik me moeder maar wakker geschreeuwd..
Ze wou eerst niet komen maar na mijn blijkbaar hysterishe actie heeft ze hem geplet, en nu zit er geplette spin op het plafond.

Ik wil zelf geen spin vermoorden want dan kom ik alveel te dicht bij dat beest en dat te bedenken dat ik met 7 jaar ongeveer allerlei spinnen ging vangen en loslaten...

En ik heb net glezen dat ze niet alleen komen.. is dat waar?!?! -O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:20

Ik krijg de kriebels van dit topic :brr:
Toen ik vorig jaar op uitstap naar zee was met de manège moest ik 's nachts naar het toilet, dus ik ging op m'n blote voeten de trap af met mijn zaklamp. Ik zag op de trap een groot zwart voorwerp liggen, maar had m'n bril niet op dus ik bukte me dichterbij om te zien wat het was, bleek het een joekel van een spin te zijn! Ik heb echt heel de boel bijeen gekrijst en ben nog nét niet de trap af gedonderd, de gedachte alleen al dat ik er bijna OP was gaan staan met mijn blote voeten!
Ik zou zelfs nog niet eens durven een spin te doden, ik ben altijd bang dat karma me terug komt pakken en de spin wraak komt nemen :=

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:22

Mear schreef:
Een fobie vind ik wat anders dan er bang voor zijn. Als je echt een fobie hebt maak je -denk ik- geen foto's van het dier als je nog niet eens zeker wat of dat hij dood is.

nou ik in ieder geval niet.. Ik wordt al paniekerig van die foto's of als ik ze op tv zie.

mijn broer heeft ooit als grap, een vervelling van een vogelspin in een doorzichtig doosje op mijn bed gezet.
de buren kwamen kijken of alles goed ging. (ouders waren ook niet thuis op dat moment).. Nou hij haalt ze sinds dien heel lief weg voor ik ze zie.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:25

yasminlove1: een kruisspin is niet giftig voor mensen hoor. Geen enkele spin in Belgie/Nederland denk ik. Ik heb wel gehoord dat ze bijten, maar ik weet niet wat daar waar van is :+

Snollygoster: bah bah bah! Nu moet ik terug denken aan die ene keer dat ik dus WEL een spin dood heb getrapt met mijn blote voet toen ik uit de douche kwam (ik ging de douche meteen weer in en heb mijn voet geschrobd :+ ). 'Gelukkig' was het maar zo'n spin met een klein lijf en lange poten!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:26

deze zijn wel heel groot... kunnen die niet kwaad? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:32

Ik heb geleerd ooit dat de hooiwagen spin zowatde giftigste is, maar ze kunnen niet doorje huid heen bijten. Durf niet op te zoeken of het waar is want dan kom ik plaatjes tegen :+

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:34

VivaLaVida schreef:
Ik heb geleerd ooit dat de hooiwagen spin zowatde giftigste is, maar ze kunnen niet doorje huid heen bijten. Durf niet op te zoeken of het waar is want dan kom ik plaatjes tegen :+

Dat is niet waar :))

Van wikipedia:
De in Nederland en België voorkomende soorten zijn niet gevaarlijk voor de mens. Sommige grote soorten kunnen wel bijten maar de meeste soorten komen niet door onze huid heen. Zelfs als dat wel gebeurt is het gif van deze soorten niet zo sterk dat er meer optreedt dan een rood vlekje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:42

Thank god!!!! :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:43

Iiieuw. Ik had hetzelfde gedaan hoor

Mijn vriend is altijd zo 'grappig' om spinnen bij hun poootjes te pakken en te doen alsof ie ze naar me gooit ;(
Gelukkig (voor hem) doet ie dat niet!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:46

Ik ben doods, maar dan ook doodsbang voor spinnen. Ze moeten vooral niet in mijn buurt zitten want ik krijs de hele buurt bij elkaar en waarschijnlijk ook het hele dorp (en de omliggende dorpen ook nog erbij). Een gruwelijke dood gun ik ze natuurlijk niet, maar als ik er eentje tegenkom dan kan ik niet rationeel meer denken, en moet spin dus weg. En snel. Maakt niet uit hoe, of ie nou op straat gezet wordt of dood gemaakt interesseert me dan niet maar weg moet ie en mij zelf lukt het niet want ik kom niet binnen een afstand waarop je een spin redelijkerwijs kan vangen of vermoorden. Maar als een ander het doet dan liefst wel gewoon buiten zetten (wel aan de andere kant van het dorp alsjeblieft). Ik weet ook dat spinnen heel nuttig zijn. Maar heb toch liever een complete familie mug op m'n slaapkamer dan 1 enkele spin. Daarover verschillen lief en ik trouwens grondig van mening.

Ben over het algemeen een vrij rationeel mens, maar als er spin in het spel is dan helaas niet meer. Dat is wat een fobie doet met een mens, en nee, dat is niet grappig. Ben trouwens ook een van die mensen die een hartverzakking krijgt van plaatjes van alleen maar een spinnetje. Terwijl ik rationeel heel goed weet dat ze niet eng zijn en (in Nederland) ook niet gevaarlijk, het gevoel komt niet altijd overeen met de ratio. In geval van spin bij mij verre van.

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:48

xAnthea: Heb je dr net bijna overtuigd dat spinnen (in dit geval de kruisspin) niet giftig zijn, zeg je er nog ff achteraan dat ze misschien wel BIJTEN!
Hahahaha, jij bent lekker!

Ik zou zeggen: hand erover en gooi hem naar buiten.. Maar 'k weet dat niet iedereen er zo over denkt, vliegenmepper doet ook wonderen!

P.s Ik ben nog nooit gebeten door een spin

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:52

Kir_Ples schreef:
Nou lieve mensen slaap lekker allemaal.
Mijn kamer is spinloos dus dat gaat voor mij goed komen!

Zeker met een hele lading haarlak naast je kussen :')

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:59

xAnthea schreef:
Ik vraag me trouwens af of zoiets werkt? :')
Als dat werkt, dan koop ik dat, en dan blijven die spinnen leven :))

http://www.salense.com/web/components/c ... aa6b94.jpg

Ik durf dat echt niet te gebruiken hoor. Ik kan niet in contact staan met een huisspin. Zelfs niet met iets er tussen. Ik krijg een hartverlamming!

Ik ben overigens eens in mijn hand gebeten door een badkamer spin. Dit is toen best traumatisch geweest. Gevolg was duidelijk zichtbare bijtplek in mijn handpalm en roodheid wat overigens nog pijnlijk was ook. (Dit was na een van de pogingen die iemand deed om mij te overtuigen dat mijn fobie ongegrond was..... poging failed!!!)

Een kruispin of hooiwagen triggeren mijn fobie niet, heel apart maar die kan ik best even bekijken. Het beperkt zich bij mij tot de badkamer spinnen.
Laatst bijgewerkt door oh_oh op 29-12-13 01:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:04

Hahahha wat een gek ding zeg !!
:') :')

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:11

haha precies dit zou ik ook gedaan hebben bahbahbahbah wat een vieze beesten. ik ging een.keer.op kamp en in die.tent (zonderonderzeil dus.sliep op het gras) liepen ALLEMAAL hooiwagens.. denk maar.niet dat k lekker geslapen heb. al die beesten in mn tas.op mn kussen in mn slaapzak. was er iemand zo lief.om het weg te halen had hij ze verzameld en gooide ze een voor een.op me. ik heb als een hysterisch wijf gegild en geschreeud.. ben vervolgens huilend naar de leiding gegaan. town ik smorgens wakker werd lag er een dode spin op mn hoofd. en een dooie op mn kussen. getvergetvergetverdemme. ik heb er echt een trauma aan overgehouden.

ook had.ik afgekopenvakantie in spanje een mini spinnetje van nog geen 1x1 cm in mn tent. heb de hele camping bij elkaar gekrijsd enom mn moeder geroepen. namalief.kwam met een doek aan om dat enge beest wegtehaleb. ze was vervolgens boos want de baby naast.ons was wakker geworden en gaan huilen van mijn gekrijs. uiteindelijk baby weer.stil ik mn tent.in. (rond 1 uur snachts) ik voelde gekriebel kijk ik precies dezelfde spin. mn ouders.wilden.net gaan slapen toen heb ik mn dekens kussen en tent helemaal leeg gehaald midden in de nacht. ik ben de rest van de vakantie dood maar dan ook dood bang geweest.

ik denk er.niet overna.ik denk spin omygoddd die moet dood. das t enige dat ik denk. vervolgend ga ik gullen en pak het eerste de beste voorwerp dat ik tegenkom. of ik laat het mn ouders doen...

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:12

xAnthea, bijten?!?! Brrr enge beesten.

O jee... het huis waar we heen gaan verhuizen daar.. daar.. in de zolder.. daar zat zomers een... een.. nest spinnen en.. vijf dikke groten waarvan er 2 in huis zaten...!!!!!!
Waaaaahhhh ik moet veel moordende spullen aan mijn moeder meegeven als ze het huis gaat klaarmaken.. want het licht op die zolder is kapot en de spinnen zaten daar in de buurt !!!!! :=

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:14

xAnthea schreef:
yasminlove1: een kruisspin is niet giftig voor mensen hoor. Geen enkele spin in Belgie/Nederland denk ik. Ik heb wel gehoord dat ze bijten, maar ik weet niet wat daar waar van is :+

Ik kan je vertellen dat kruisspinnen bijten.. Ik ben zelf namelijk een keertje door zo'n beest gebeten, toen ik klein was en spinnen nog mijn vrienden waren, maar dat is gauw opgehouden nadat die spin mij beet..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:17

Wauw, dit was het meest traumatische topic dat ik ooit gelezen heb. Plaats foto's van spinnen in het vervolg in een linkje aub.:')

Ik vind het toch wel zielig dat je het op die manier gedaan hebt, ik ben zelf ook echt als de dood voor spinnen, als ik er in huis een zie ren ik gewoon in 0,0001 seconden naar de andere kant van het huis en dan vraag ik aan iemand om hem buiten te zetten.

En ja, op mijn avatar staat inderdaad een spin, maar dat is de spin der cuteness! :')
(Profiel staat de grote versie, hur hur hur. :') )

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:21

Kir_Ples schreef:
Na 2 seconden bewoog hij niet meer. Paar minuten later ging ik kijken of hij nog net zo lag en dat deed hij.

Gek he? Met 6 liter haarlak
Kapsel van prinses Beatrix beweegt ook niet meer na een halve bus hoor :')

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:22

Femek2902 schreef:
xAnthea schreef:

Ik kan je vertellen dat kruisspinnen bijten.. Ik ben zelf namelijk een keertje door zo'n beest gebeten, toen ik klein was en spinnen nog mijn vrienden waren, maar dat is gauw opgehouden nadat die spin mij beet..

Deed dat pijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:27

Op pagina 4 kreeg ik medelijden met spinnen, maar dat is als sneeuw voor de zon verdwenen.
En daar heb ik zo'n mijn redenen voor

-spinnen kruipen in je mond is mij verteld. Klopt vast geen reet van maar dat boeit niet, ik vjnd het eng.
-ze bijten
-ze zijn niet alleen
-ze maken vieze webben
- ze zijn vies.

Voor langpoten ben ik echt bang, de rest js vragen of iemand hem wel even wil pletten.
Langpoot = rennen

Ik heb op slag overal jeuk :=

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:27

xZiva_ schreef:
Neon schreef:
En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...

Sneu hoor... een dier heeft ook gevoel... als je hem dan toch perse dood moet maken had je het wel wat diervriendelijker mogen doen....

hij is nu toch al dood :')
volgende keer zal ik hem voor je intervieuwen, vraag ik wel welke dood ie liever wil :))

Lag me echt helemaal omdeze reactoe XD

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:30

Geen spin, maar ook eng..
Ik heb net een oorworm vermoord althans dat hoop ik, met slagroom..
was in de keuken..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:31

yasminlove1 schreef:
Geen spin, maar ook eng..
Ik heb net een oorworm vermoord althans dat hoop ik, met slagroom..
was in de keuken..

Serieus, hoe, hoe in godsnaam kan je iets met slagroom vermoorden? _O- Daar kruipt dat beest toch gewoon uit? x)