Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mear schreef:Een fobie vind ik wat anders dan er bang voor zijn. Als je echt een fobie hebt maak je -denk ik- geen foto's van het dier als je nog niet eens zeker wat of dat hij dood is.

). 'Gelukkig' was het maar zo'n spin met een klein lijf en lange poten!
VivaLaVida schreef:Ik heb geleerd ooit dat de hooiwagen spin zowatde giftigste is, maar ze kunnen niet doorje huid heen bijten. Durf niet op te zoeken of het waar is want dan kom ik plaatjes tegen

xAnthea schreef:Ik vraag me trouwens af of zoiets werkt?
Als dat werkt, dan koop ik dat, en dan blijven die spinnen leven
http://www.salense.com/web/components/c ... aa6b94.jpg
xAnthea schreef:yasminlove1: een kruisspin is niet giftig voor mensen hoor. Geen enkele spin in Belgie/Nederland denk ik. Ik heb wel gehoord dat ze bijten, maar ik weet niet wat daar waar van is

) Femek2902 schreef:xAnthea schreef:yasminlove1: een kruisspin is niet giftig voor mensen hoor. Geen enkele spin in Belgie/Nederland denk ik. Ik heb wel gehoord dat ze bijten, maar ik weet niet wat daar waar van is
Ik kan je vertellen dat kruisspinnen bijten.. Ik ben zelf namelijk een keertje door zo'n beest gebeten, toen ik klein was en spinnen nog mijn vrienden waren, maar dat is gauw opgehouden nadat die spin mij beet..
xZiva_ schreef:Neon schreef:En vervolgens ben je er trots op dat het beest een pijnlijke langzame dood is gestorven...
Sneu hoor... een dier heeft ook gevoel... als je hem dan toch perse dood moet maken had je het wel wat diervriendelijker mogen doen....
hij is nu toch al dood
volgende keer zal ik hem voor je intervieuwen, vraag ik wel welke dood ie liever wil